niedziela, 6 września 2020

Silcare - balsam do ciała 'Sensual Moments Secret Love'

lekkie balsamy do ciała
 Hejka :)
Latem, kiedy temperatury osiągają wyższe pułapy, potrafimy mieć wrażenie, że się dosłownie roztapiamy. Wielu nam wówczas nie w głowie tłusty krem czy ciężki makijaż. Również w pielęgnacji ciała stawiamy na lżejsze konsystencje. Treściwe masła czy oleje ustępują miejsca lekkim mleczkom i balsamom. Odpowiednią propozycją wydaje się być perfumowany balsam marki Silcare w wersji 'Sensual Moments Secret Love'. Czy rzeczywiście?
lekkie balsamy do ciała

Kosmetyk otrzymujemy w poręcznej, plastikowej butelce. Ma wygodny aplikator w formie pompki.
Skład jest typowo drogeryjny, taki - powiedziałabym - jeszcze ze starych czasów. Nie ma w nim ekstraktów, za to nie brakuje parabenów. Nie da się nie zauważyć, że obecnie coraz więcej marek robi postępy w tym zakresie.

lekkie balsamy do ciała

Po wydobyciu z opakowania konsystencja wydaje się dość treściwa, jakbyśmy mieli do czynienia z bardzo gęstą śmietaną. Jednak podczas samego rozsmarowywania okazuje się niezwykle lekka, jedwabista.
Zapach jest mocny, dla mnie nawet przesadnie. Typowo perfumowany, kobiecy. Niestety długo utrzymuje się na skórze co potrafi przyprawić mnie o ból głowy.
Spójrzmy na najważniejsze, czyli działanie.
Balsam 'Sensual Moments Secret Love' bardzo szybko się wchłania. Kiedy zaraz potem przecieram skórę ręką nie mam wrażenia ani tłustej, ani jedwabistej powłoczki. Trochę tak jakbym niczego nie nałożyła. Niestety ma to też przełożenie w samym działaniu. 

lekkie balsamy do ciała

Fakt, czasami mam tak że produkt idealnie się wchłania, ale jednak od środka czuję, że coś się tam ze skórą dzieje. Na pewno wiecie o co mi chodzi. Tutaj tego nie ma. Po aplikacji mam zaraz zamiar nałożyć kolejną warstwę. I kolejną. Nie czuję ani nawilżenia, ani ukojenia skóry. Jest taka nijaka. Nie muszę chyba dodawać, że nie ma również ani odżywienia, ani wygładzenia. Smuteczek...
Jedyny pozytyw jest taki, że balsam nie powoduje żadnych nieprzyjemności na skórze. Nie podrażnia, nie powoduje uczulenia. 
Kosmetyk kosztuje ok. 25 zł za pojemność 250 ml.

lekkie balsamy do ciała

No cóż, nazwa zachęcała ale miłości z tego nie ma. Bywa i tak. Nie każdy kosmetyk nas zadowoli co nie oznacza, że u każdego wypadnie tak słabo. 
Dajcie znać jakie są Wasze relacje z tą marką. Miałam jeszcze lakiery do paznokci, ale z nich to już całkowite buble były.
P.s. To mój pierwszy wpis całkowicie napisany na nowej wersji bloggera. Za błędy nie odpowiadam ;) Dajcie znać czy wszystko wyświetla Wam się tak jak zawsze czy są jakieś różnice, których może nie zauważyłam :)
Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!
Iwona

70 komentarzy:

  1. Oh so nice product the texture looks so creamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki i chyba nie mam ochoty jej poznawać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, czytając opis, nawet zaciekawił mnie ten balsam, szkoda tylko, że nie sprawdził się zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze kosmetyk okazał się niezbyt dobry. Ja jeszcze nie pisałam posta na nowej wersji bloggera. Raz próbowałam ale wszystko się porozjeżdżalo i zrezygnowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po pierwszej próbie szybko poległam, ale druga już była udana :)

      Usuń
  5. ojaaa szkoda, że tak odczuwasz.. w sumie nie odczuwasz nic dobrego, co mógłby on dać ;)
    a nowy blogger jest ciężki w obsłudze haha sama walczę co każdy wpis ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam i jak tak zerkam na jego opakowanie, to zupełnie nie jest dla mnie kuszące :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli balsam nie podrażnia skóry to z ciekawości chętnie bym go przetestowała :D
    Szkoda tylko, że nie czuć nawilżenia skóry.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele balsamów nie robi krzywdy a przy tym daje coś fajniego :)

      Usuń
  8. Ojj, a już się cieszyłam, że szybko się wchlania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej pod tym kątem jest dobrze. Ale to za mało.

      Usuń
  9. Miałam ten balsam i podobał mi się, ale raczej do niego nie wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ogromny plus jest to, że balsam szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie butelki z pompką :)
    Balsamu nie znam i już raczej nie poznam;)
    Dziękuję za szczerą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego może wypaść inaczej, ale byłabym nie fair wobec siebie, gdybym go polecała.

      Usuń
  12. Wpis wyświetla się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go, naprawdę miło wspominam. Pewnie wrócę kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie zachwycił . Wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że zapach przyprawia o ból głowy...
    Nie miałam go ,i po lekturze Twojej recenzji go nie kupię...
    Nie widzę żadnych błędów, wszystko jest w porządku 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż produkt słaby to przynajmniej wpis w porządku :)

      Usuń
  16. Szkoda, że nie czuć efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marki nie kojarzę wcale, fajne opakowanie, szkoda że tak kiepsko wypadł :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go w zapasach, ale jeszcze czeka na swoje 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po konsystencji widać właśnie że to lekki balsam, ale wiem kochana o co ci chodzi ja tez kiedyś miałam produkt co wręcz ściągał mi skórę na ciele a miał nawilżać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam balsam, ale mój był z drobinkami, był świetny, aż za nim zatęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Oferta jest szeroka, ale u mnie na razie nic się nie sprawdziło.

      Usuń
  22. Oj, szkoda, że zupełnie bez rewelacji. A tak ładnie i przyjemnie wygląda ten kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej nie dla mnie, nie lubię takich intensywnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety mazidła tej marki to dla mnie bubel. Miałam ich krem do rąk - brrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mam ochoty poznawać kolejnych produktów.

      Usuń
  25. Oj uwielbiam jak zapach balsamu utrzymuje się długo na skórze :) niestety, najczęściej te mocno perfumowane balsamy, mają tylko jedną zaletę właśnie zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tutaj nawet ten aspekt nie jest zaletą :(

      Usuń
  26. Nie znam tej firmy, ja raczej używam oleje do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny, najwazniejsze zeby dzialal :D

    OdpowiedzUsuń
  28. yes, lotion is good during summer.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  29. Opakowanie eleganckie i ładne, szkoda, że balsam nie zdaje egzaminu. Dobrze wiedzieć, żeby nie kusić się na jego zakup :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie dałby lepsze efekty, ale ja nie jestem zadowolona :(

      Usuń
  30. Wypadł nijako i raczej się na niego nie skuszę 😜 unikam parabenow ale i działanie nie zachęca. Ja póki mogę, korzystam że starego bloggera i mam nadzieję, że ta wersja nadal będzie dostępna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary był znacznie przyjemniejszy w obsłudze. Ale powoli daję radę z nowym :)

      Usuń
  31. Dobrze wiedzieć :) Dziękuję za szczerą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.