poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Drogie produkty, które widziałabym u siebie

Cześć :)

Większość z nas zmierza do tego, aby znaleźć wśród produktów do pielęgnacji i makijażu swoich ulubieńców. Produkty, po które będziemy mogli zawsze sięgnąć i wiedzieć, że się nie zawiedziemy. Dobrze jest przy tym, jeśli są one nie tyle z niskiej co przystępnej dla nas półki cenowej. Bo - jak wiadomo - cena jest pojęciem względnym i to co dla innych jest jeszcze tanie, dla drugiego może być już nie do przejścia. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka produktów, które uważam za drogie, jednak chętnie widziałabym je w swojej kosmetyczce.


Philips, VisaPure Advanced Sensitive | szczoteczka oczyszczająca do twarzy
Na pewno zdążyliście już nieraz zauważyć na moim blogu, że najważniejszym punktem prawidłowej pielęgnacji jest dla mnie idealne oczyszczanie twarzy. Bez tego skóra nie może prawidłowo oddychać, pory blokują się, pojawiają się niedoskonałości.
Szczoteczka marki Philips to urządzenie 3w1. Służy do oczyszczania twarzy, masażu rewitalizującego oraz odświeżania okolic oczu. Myślę, że po tych zabiegach skóra odwdzięczyłaby się zdrowym i promiennym wyglądem.
Cena: ok. 900 zł

Neogen Code 9 Glacial Magic Pore Mask, maseczka oczyszczająca
Po konkretnym oczyszczeniu twarzy, domowe spa warto wzbogacić 1-2 razy w tygodniu odpowiednią maseczką. Skoncentrowane składniki są w stanie silniej aniżeli codzienny krem nawilżyć skórę, odżywić i uelastycznić. Maseczka Neogen kusi mnie bogatym składem bazującym na glince i wielu ekstraktach roślinnych. Poza tym miałam z tej serii glinkę do oczyszczania i byłam z niej bardzo zadowolona.
Cena: ok. 120 zł

 Laura Mercier, puder 'Translucent Powder'
No cóż, to taka typowa zachcianka w stylu 'bo inni polecają'. Nie ma chyba osoby lubującej się w makijażu, która nie słyszałaby chociaż raz o tym pudrze. Liczyłabym na jego właściwości matujące, bez bielenia twarzy i podkreślania suchych skórek. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy coraz częściej skłaniam się ku pudrom w sypkiej formie.
Cena: ok. 200 zł

Carolina Herrera, perfumy 'Good Girl'
Na koniec zapach. Tak już u mnie bywa, że większość zachwalanych, markowych perfum zupełnie mi nie odpowiada. Sprawdzałam testery Dior, Chanel itd. i po każdym bolała mnie głowa i było słabo. Za wyjątkiem jednego - 'Good Girl' Caroliny Herrery. tak wiem, dla niektórych flakon wydaje się tandetny i infantylny. Mi nie. Podoba mi się ta szpilka, zarówno na zdjęciach jak i sklepowych półkach. Nie można nie przyznać, że na pewno się wyróżnia. A sam aromat? Jest moc, co do tego nie mam wątpliwości. Dla mnie to bardziej wariant na wieczór lub chłodniejsze dni. Ciepły, z nutką pikanterii. Seksowny, uwodzicielski, bardzo kobiecy.
Cena: od ok. 300 zł

Zarówno zaprezentowane powyżej produkty, a także mnóstwo innych markowych kosmetyków można znaleźć w popularnej perfumerii Douglas. Znajdziemy tam także marki przystępne cenowo. Jestem pewna, że każdemu wpadłoby coś w oko.

Macie lub mieliście powyższe produkty? Chętnie poznam opinie na ich temat.
Macie swoją 'wishlistę' z droższymi produktami, które chętnie widzielibyście u siebie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

101 komentarzy:

  1. These products seem luxury. The perfume is fascinating!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką szczotkę do oczyszczania twarzy też chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z zaprezentowanych produktów wybrałabym dla siebie szczoteczka oczyszczająca do twarzy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczka do twarzy mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym u mnie widziała tą piękną czerwień z Fenty Beauty. :D Mam słabość do czerwonych szminek, a ta jest jest (podobno) najbardziej uniwersalnym kolorem i pasuje każdemu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ciekawe. jeszcze nie trafiłam na czerwień, w której bym się dobrze czuła :)

      Usuń
  6. Znam ten zapach i przyznaję, ze jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chętnie wypróbowałabym puder bo lubię sypkie pudry i tak wiele osób go zachwala 😊 Kiedyś też wąchałam te perfumy i zdecydowanie to nie są moje nuty zapachowe . Szczoteczka do twarzy też wygląda ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie każdy wychwalany kosmetyk każdemu odpowiada. Trochę ciężko ryzykować taką kwotę :)

      Usuń
  8. niestety nie miałam żadnego z tych produtkow

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką szczotkę bym przygarnął :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł na wpis! w sumie sama chętnie bym coś tak zrobiła ;) i moze powol powoli dążyć do zkaupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytałabym o takich twoich marzeniach :)

      Usuń
  11. Puder Laury mam. Jak mnie interesuje coś droższego to wpisuję na wishlistę i czekam na promocje. W dzisiejszym świecie promocje są non stop, więc jak na czymś bardzo zależy to da się kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle przeróżnych sklepów, że wszystko da się ogarnąć. W końcu musi być jakaś konkurencja na rynku :)

      Usuń
  12. Wąchałyśmy kiedyś z koleżanką te droższe zapachy i powiem Ci, że mam podobne odczucia. Większość pachniała niezbyt przyjemnie, jakimiś dziwnymi mieszankami ziół. :D
    Perfumy w kształcie buta wyglądają genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy chyba zbyt 'zwyczajne' nosy na takie ekskluzywne zapachy :D

      Usuń
  13. U mnie puder Laury totalnie się nie sprawdził. Ale już znalazłam nowy puder, który działa wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumy mnie kuszą ze względu na piękny flakon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very interesting selection. I haven't tried any of these products.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie Good Girl Herrery, nie wiedzieć czemu, pachnie męsko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, może nawet tego nie odczułam ale lubię męskie zapachy to może dlatego mi się tak spodobał :D

      Usuń
  17. Neogen....Ta glinka to moja miłość. miałam, polecam i chyba kupie jeszcze raz, jak tylko otworzą granice na dostawy. Laura Mercier też jest na mojej liście, ale chyba poszukam małego opakowania, bo mimo wszystko nieco się cykam, że się nie pogodzi z moimi podkładami, poza tym ja lubię satynowe wykończenie, nie chciałabym, żeby mi się skończyło matem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka neogen bardzo mnie kusi, bo miałam jeden produkt i byłam zadowolona. Chętnie poznam kolejne :)

      Usuń
  18. I love the perfume bottle, it looks amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczotkę Philips też bym widziała u siebie, ale trochę cena odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic z tego nie miałam, ale też ciekawi mnie ten puder. Mam taką swoją listę wysoko półkową, ale trochę inną od twojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby udało nam się spełnić chociaż część :)

      Usuń
  21. Mam buta! Jak mi się przypomni o nim to użyję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na swojego. Jedyna szpilka jaka u mnie zagości :D

      Usuń
  22. Wow! Pierwsze dwa produkty i ja bym przytuliła :) nigdy nie robiłam sobie takiej wishlisty ale może przed Świętami zrobię i napiszę do Mikołaja by coś mi przyniósł. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że trochę się tego nazbiera do tego czasu :D

      Usuń
  23. Ja tam nie mam drogich potrzeb. No, może mata do jogi, bo stara się już zniszczyła ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Taka szczoteczka by mi się przydała, ale ta cena mnie ścieła :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczoteczka to jest to,ale cena...no cuż :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnego z tych produktów. Najbardziej zainteresowała mnie szczoteczka do twarzy, przede wszystkim za to, że przy okazji służy też do masażu. Ostatnimi czasy jestem zafascynowana masażem twarzy i pewno dlatego tak zwróciła moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dobry masaż można też zrobić własnymi rękoma :)

      Usuń
  27. mnie ten puder laury korci... Ale znając życie tyle kasy bym za niego nie dała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko zaryzykować nie znając go wcześniej :)

      Usuń
  28. Teraz to już mi zupełnie nie po drodze z sklepem Douglas, ale planuje tam w końcu coś kupić. Mają naprawdę fajny wybór. A szczoteczkę do twarzy, szczerze polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie nie mam tego sklepu i wcześniej nie do końca byłam obeznana z ofertą. Ale mają wiele świetnie wyglądających produktów :)

      Usuń
  29. Szczoteczka do czyszczenia twarzy bardzo mi się podoba, chociaż cena jest dosyć wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten puder z Laura Mercier też chętnie bym zobaczyła u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też marzą mi się te perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  32. I need to add them to my holiday wish list too :-))

    OdpowiedzUsuń
  33. No cuz. Ja chyba nie jestem taka maniaczka kosmetyków bo wolalabym wydac ta kasę na buty.

    OdpowiedzUsuń
  34. Expensive wish list. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa lista, nie miałam okazji testować tych produktów. W drogerii jedynie wąchałam tester Good Girl i przyznaję, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zawsze lubiłam tańsze zapachy to teraz, kiedy otrzymałam jeden w prezencie oryginalny
    mam na liście jakiś zapach. Nie pytaj jaki, bo jeszcze nie sprecyzowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście oryginały też mogą być tańsze :)

      Usuń
  38. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale najbardziej zaciekawiły mnie perfumy:)
    Na mojej liście życzeń takich droższych kosmetyków jest kilka koreańskich specyfików, ale właściwie nie wiem czy są warte swojej ceny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koreańskie produkty są dobre, ale fakt - trzeba za nie sporo zapłacić :)

      Usuń
  39. Bardzo fajna wishlista, a puder marki Laura Mercier, również jest na mojej :) Natomiast szpilka od Caroliny Herrery mnie też się bardzo podoba, gorzej z zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to akurat jedyny jak na razie drogi zapach, który mi się podoba :)

      Usuń
  40. Mam puder Laury Mercier, ale póki co wciąż mnie nie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
  41. So many products that I have not tried, but really want.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja właśnie za tymi perfumami z szpilkowym flakonikiem szaleję i wzdycham ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks for your visit to my blog! I am a new follower!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakoś na mój radar nie wpadły :P Poza Laurą, puder miałam, ale nie pokochałam :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest to mocny, charakterystyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten puder za mna chodzi juz od jakiegos czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna lista i zycze Ci aby szybciutko te produkty do Ciebie zawitaly :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Też mam ochotę na ten puder z Laury. A takich moich droższych zachciewajek to cienie Viseart są na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślę, że czasem fajnie mieć trochę luksusu;) taką maseczkę oczyszczającą też chętnie bym przyjęła:D mi z takich droższych produktów marzy się szczoteczka od Fereo Luna

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.