środa, 12 lutego 2020

Isana - kremowy żel pod prysznic perłowy

najlepsze żele z drogerii
Cześć :)

Przemysł kosmetyczny tak prężnie się rozwija i oferuje taką ilość kosmetyków, że przechadzając się między sklepowymi półkami można dosłownie oszaleć. Producenci prześcigają się w swoich obietnicach, pakują swoje dzieła w fikuśne opakowania. Wiadomo, że każdemu z nas zależy na jak najlepszych efektach. Są jednak takie grupy kosmetyków, od których nie mam wielkich oczekiwań i wymagań. Do nich należą chociażby żele pod prysznic. Mają myć i ładnie pachnieć. Tyle. Jak z tego zadania wywiązuje się 'perłowy' żel rossmannowskiej marki Isana?


najlepsze żele z drogerii

Żel zamknięty jest w butelce z twardszego plastiku. Ma prostą, estetyczną szatę graficzną utrzymaną w różowej kolorystyce. Dodam od razu, że mój wariant otrzymałam od cioci z Niemiec, a sprawdzając go u nas zauważyłam, że opakowanie delikatnie się różni.
Skład jest typowo drogeryjny, nie ma się nad nim co rozwodzić. 

najlepsze żele z drogerii

Nie mam pojęcia jak - i czy w ogóle - pachnie perła. Jeśli zaś chodzi o ten żel to aż ciśnie mi się na usta, że jego aromat to takie nie wiadomo co. Od razu jednak wyjaśniam, żebyście tego źle nie odebrali. Kosmetyk pachnie trochę kremowo, trochę rześko. Dość kobieco, nieco elegancko. Nie mam pojęcia z czym go porównać. Jest ładny, ale niczym szczególnym się nie wyróżnia. Nie jest z gatunku zapachów, które mają w sobie jakiś konkretny element, który od razu się wybija. Na pewno będzie dobrą opcją dla osób, które są dość mocno przeczulone na punkcie mocnych, charakterystycznych aromatów. 
Żel ma kremową, przejrzystą konsystencję. Jest dość gęsty. Bardzo dobrze się pieni, zarówno nakładając na dłoń jak i przy użyciu myjki czy gąbki. Wystarczy niewielka ilość, więc jest wydajny

najlepsze żele z drogerii

Idealnie wywiązuje się ze swojego podstawowego działania, czyli myje ciało.
Jeśli chodzi o moją skórę to tutaj jest neutralny - ani jej nie nawilża, ani nie wysusza. Nie dzieje się nic złego nawet przy regularnym stosowaniu. Nic mnie nie swędzi, nie pojawia się uczulenie.
Jego cena to ok. 3 zł za pojemność 300 ml.

Bardzo lubię żele Isany, i - na zmianę z marką Balea - często pojawiają się w mojej łazience. Muszę nadmienić o tym, że w stałej ofercie dostępnych jest kilka bardzo ładnych wariantów zapachowych, zaś co rusz pojawiają się dodatkowe edycje limitowane, które przyciągają także wzrok pięknymi szatami graficznymi. 
Jaki jest Wasz stosunek do żeli pod prysznic? Stawiacie na naturalne składy czy też nie macie wobec nich dużych wymagań? Korzystaliście już z kosmetyków Isany? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

81 komentarzy:

  1. Cena zachęcająca, nie miałam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te żele, właściwie od jakiegoś czasu tylko żeli Isana używam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam czas, że stosowałam tylko je. Teraz lubię zmieniać :)

      Usuń
  3. Dla mnie żel ma myć i umilać czas zapachem, więc mam takie same oczekiwania jak Ty :) Podobnie jak Ty też lubię żele Isana i Balea. Akurat tej wersji, którą przedstawiasz, nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić. Jest tani, a może akurat zapach Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Uwielbiam żele tej marki i bardzo często je kupuję. Tego jeszcze nie miałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ostatnio znudziły się żele Isana, ale że zrobiłam ich sobie spory zapas, bo kupowałam każdą pojawiającą się edycje limitowaną to muszę teraz to zużyć. Nowych jednak nie kupuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam żeli pod prysznic z Isany czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Marki są bardzo podobne, obie typowo produkowane pod daną drogerię :)

      Usuń
    2. tak to racja:) ale chyba wolę Baleę;p ładniejsze te ich zapachy są

      Usuń
    3. Że też się bardziej lubi to co trudniej u nas dostępne :D

      Usuń
  8. No conocía este gel. No sé si se vende en España. Lo miraré.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Isana is a good brand...I believe

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę na pewno warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam zelw isany ibaela sa świetne i tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat nie lubię zbyt intensywnych zapachów, więc to coś dla mnie. A, cena hmmm. Zastanawiałam się czy Ci zero nie uciekło ;). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś częściej kupowałam żele ISany, teraz kupuję inne marki :) Aczkolwiek bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam markę Isana, ale żeli pod prysznic akurat z niej nie używałam. Żel ma po prostu ładnie pachnieć i myć. Tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam wielkich wymagań co do żeli pod prysznic. Najważniejsze żeby myły, ładnie pachniały i nie wysuszały mocno skóry. Ten egzemplarz o którym piszesz i ja miałam dawno temu strasznie i dobrze wspominam 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) Masz swój ulubiony wariant? :)

      Usuń
  18. This brand is not sold in Spain. That's a pity.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kiedyś, bardzo delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jest ich tak wiele, że ciężko mieć wszystkie :)

      Usuń
  21. Bardzo znana i przez wielu lubiana firma. Tej wersji nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś nie ma wielkich wymagań to powinien być zadowolony :)

      Usuń
  22. Lubię Isane - żele pod prysznic ,balsamy do ciała ☺
    Zawsze czekam na okres przedświąteczny,w okolicach grudnia wtedy pojawia się żel z limitowanej serii ,który uwielbiam ale nazwy nie pamiętam 😅
    Kiedyś sprawdzałam zapach tego perłowego żelu ,o którym piszesz i mi się nie spodobał
    Co do składu - nie przywiązuje do niego wagi ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba lubić takie delikatne, niewyróżniające się zapachy. Mam jednak nadzieję, że jak już otworzyłaś to kupiłaś :)

      Usuń
  23. Sounds good and great photos :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od żeli niewiele wymagam, podobnie jak Ty :). Isanę lubię i w sumie sięgam i po drogeryjne i po te naturalne żele, zależy co mi wpadnie w rękę i na co akurat mam ochotę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt, żeby wywiązywały się ze swojego zadania :)

      Usuń
  25. Miałam żel z Isany pamiętam yle że ładnie pachniał, też około 3 złote za niego dałam. Przyznam że dadzą sie lubić te żele i pewnie jeszcze kiedyś sie skuszę jak zapach mi sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie żele w sam raz dla niewymagających osób :)

      Usuń
  26. I take pearl powder orally for health and cosmetic purpose. Used pearl cream on face before but never try any pearl shower stuff before.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna cena 😊 czasami używam żeli z Isany, ale od dłuższego czasu jestem wierna Palmolive Black Orchid, którego używam również jako płynu do kąpieli 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo lubię żele Isany i często je kupuję, zwłaszcza limitowane serie

    OdpowiedzUsuń
  29. Firma mi jest dobrze znana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa jak pachnie ten żel, jego opakowanie kojarzy mi się z delikatnością:).

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie żele Isana jak i Balea są takie same. Lubię je. Ja od żeli wymagam tylko dobrego mycia i zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie żel ma łądnie pachnieć i nie wysuszać skóry, poza tym reszta mi nie straszna, bo i tak za krótko jest na skórze według mnie ;) i tak samo kocham isanę za te żele, są tak tanie, że aż szkoda nie brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubie produkty Isany ale tego nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie używałam produktów z Isany i nie wiem czy kiedyś się to zmieni czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tani a dobry. Muszę wypróbować ten żel. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Mialam go i bardzo mi odpowiadał :) marka isana ma fajne produkty i do tego w świetnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego akurat nie miałam, ale używałam wiele żeli z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  38. za taką cenę zdecydowanie warto

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię żele Isany, ale tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze tego żelu. Dla mnie najważniejsze jest, by nie wysuszał skóry.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.