poniedziałek, 28 października 2019

Manufaktura Naturalis, maść na pajączki i żylaki oraz organiczne masło shea od Mydło Stacji

Cześć :)

W ówczesnych czasach jesteśmy coraz bardziej świadomymi odbiorcami. Dotyczy to nie tylko stanu naszego zdrowia, wartości zdrowej diety i aktywności fizycznej, ale także naturalnej pielęgnacji i konieczności dbania o otaczające nas środowisko. Oszczędzamy wodę, rezygnujemy z torebek foliowych. Wiele osób wybiera kosmetyki pakowane w przyjazne opakowania, chociażby w szkło, które można ponownie wykorzystać. Zostając w tym klimacie mam Wam do zaprezentowania maść na pajączki i żylaki marki Manufaktura Naturalis oraz organiczne masło shea od Mydło Stacji.


Manufaktura Naturalis, maść na pajączki i żylaki 


domowe sposoby na pajączki i żylaki

Kosmetyk otrzymujemy w małym słoiczku z prostą, fioletową etykietą zawierającą wszelkie niezbędne informacje.
Skład jest prosty i naturalny. Bazuje na oliwie z oliwek. Dodatkowo znajdziemy tutaj olej kokosowy, ekstrakt z nawłoci pospolitej, wyciąg z kasztanowca, ekstrakt z korzenia ruszczyka, arnikę, wyciąg z wąkroty azjatyckiej oraz ekstrakt z korzenia żywokostu.

domowe sposoby na pajączki i żylaki

Konsystencja różni się w zależności od temperatury. Jest albo półstała - nie wylewa się podczas odwrócenia 'do góry nogami', ale w dotyku odgniata się niczym miękkie masło - albo typowo wodnista. Tak czy siak, wyczuwamy lekką tłustość i oleistość. Wchłania się zaskakująco szybko pozostawiając delikatnie wyczuwalną powłoczkę.
Maść przeznaczona jest dla osób z żylakami i pajączkami oraz opuchniętymi nogami. Stosujemy dwa razy dziennie.

domowe sposoby na pajączki i żylaki

Pora na efekty.
Zacznę od tego, ze moja skłonność do pajączków ma charakter dziedziczny. Moja babcia miała bardzo zaawansowane żylaki, moja chrzestna jest już po operacjach, moja mama też cierpi na tę przypadłość. U siebie widzę dopiero zalążki, ale staram się już z nimi walczyć.
Byłam zmotywowana do walki, dlatego maść stosowałam systematycznie, zgodnie z zaleceniami. Jeśli chodzi o redukcję istniejących już pajączków to tutaj nie zauważyłam wpływu. niedoskonałości jak były tak są. Ale... od rozpoczęcia stosowania nie pojawiły się żadne dodatkowe. A uwierzcie, że sprawdzam dokładnie.
Co więcej, maść bardzo fajnie i szybko łagodzi opuchliznę oraz efekt zmęczonych nóg. Sprawia, że stają się lżejsze, mniej bolą. Oczywiście równie dobrze można leżeć z nogami uniesionymi do góry, ale powiedzmy sobie szczerze - nie każdy z ciągu dnia ma do tego okazję.
Cena wynosi ok. 40 zł za pojemność 90 ml.

Mydło Stacja, organiczne masło shea

organiczne masło shea

Kosmetyk otrzymujemy w słoiczku z ciemnego szkła. Prosta szata graficzna utrzymana jest w białej tonacji z czarnymi napisami.
Oczywiście w składzie, o dziwo, znajdziemy tylko masło shea.
Produkt ma stałą konsystencję. Pod wpływem ciepła mięknie, ale czasem ma tendencję do tego, że jest tępy podczas aplikacji. Producent sugeruje nawet, że można mieszać go z innym olejem w celu jego rozmiękczenia. Trzeba mieć na uwadze to, że pozostawia skórę tłustą, dlatego najlepiej nakładać na noc.
Masło shea można stosować zarówno u dorosłych jak i u dzieci. To bardzo uniwersalny produkt o szerokim działaniu - do twarzy, włosów, całego ciała.

organiczne masło shea

Jakie efekty widzę u siebie?
Na pierwszy ogień idzie twarz. Masło shea nakładam sporadycznie, zawsze wtedy kiedy moja cera przeżywa kryzys i zaczyna się mocniej przesuszać. Kosmetyk nałożony na problematyczne partie błyskawicznie je natłuszcza i nawilża. Sprawia, że skóra staje się gładsza i bardziej elastyczna. Przy tym nie zapycha mojej mieszanej cery. Muszę koniecznie wspomnieć o jeszcze jednym ważnym aspekcie - stosowaniu go pod oczy. Nałożony na noc świetnie regeneruje, okolice pod oczami są zmiękczone, wygładzone.

organiczne masło shea

Próbowałam nakładać masło shea na włosy, głównie na moje rozdwojone końcówki. Niestety tutaj nie widziałam efektów. Ani ich wizualnie nie scaliły, ani nie wypielęgnowały. Przy tym były trochę obciążone.
Ciężko byłoby mi nakładać specyfik na całe ciało, zresztą nie odczuwam takiej potrzeby. Ale newralgiczne miejsca, takie jak suche łokcie czy pięty są za to ogromnie wdzięczne. Już po pierwszej aplikacji odczułam różnicę, a przy systematycznym stosowaniu zrogowaciała skóra stała się delikatniejsza, mniej szorstka.
Koszt organicznego masła shea to ok. 17 zł za pojemność 60 ml.


Opisane produkty trafiły do mnie ze sklepu Szklany Składzik który ma w swojej ofercie jedynie produkty pakowane w myśl zasady 'zero waste'. Niestety masło shea Mydło Stacji nie jest już dostępne, ale jest to świetny produkt, który warto poszukać i nabyć. Daje bardzo dobre efekty i - co ważne - w krótkim czasie. Nie podrażnia, nadaje się dla alergików. Maść powinna sprawdzić się u wszystkich tych, którzy wyznają zasadę 'lepiej zapobiegać niż leczyć'. 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

80 komentarzy:

  1. Masło shea mnie zainteresowało. Muszę zajrzeć na stronę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. również problemy z pączkami oraz często opuchniętymi nogami więc zainwestuję w tę maść. Drugi produkt również bardzo ciekawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. I think it's good for my mom. She suffers with her spider vein.
    Thanks Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że maść na pajączki i żylaki nie będzie mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masło shea stosuję czasami, kiedy syn ma jakieś suche placki na skórze
    szybko pomaga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię stosować masło shea ale tak po kąpieli, bo tak to ciężko mi się je aplikuje. Maść na pajączki wydaje się ciekawym rozwiązaniem. Na szczęście nie mam z tym problemów

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie musze sie z nimi zapoznac, sama mam problem z pajaczkami i obawiam sie ze bede miec zylaki (niestety w mojej rodzinie to wrecz genetyczne ) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z genetyką ciężko niestety wygrać, ale trzeba próbować :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki naturalne i takie właśnie zawsze wybieram. Tych o których wspomniałaś nie znam, ale chętnie na nie sięgnę, bo ostatnio zauważyłam pojawiające się pajączki na nogach.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki, oba mnie zainteresowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. good product, especially for older....

    OdpowiedzUsuń
  11. maść na pajączki by mi się przydała... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. U mnie ich nie redukuje, ale nie pojawiają się kolejne :)

      Usuń
  13. These products look very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  14. maść na pająckzi mnie zianteresowała najbardziej! u mnie też mama ma tę przypadłość, więc możliwe że i na mnie przejdzie, także taka maść będzie jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta maść to coś zdecydowanie dla mnie, mam niestety żylaki i niedługo będę czekać na termin operacji ich usunięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, żeby maść na nie wpłynęła skoro są tak zaawansowane.

      Usuń
  16. Masła shea używałam, ale innej marki.
    Pajączków nie mam, ale na zmęczone nogi ta pierwsza maść mogłaby się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tę maść muszę koniecznie wypróbować u siebie, bo ja też mam skłonności do pajączków.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj powoli mi się robią, więc się przyjrzę bliżej tej maści ;) Masło shea jest mega

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama już ma dość masła shea a maść na pajaczki brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak kiedyś kilka razy wspominałaś, że je stosuje :)

      Usuń
  20. Moja siostra ma problem z pajączkami polecę jej tę maść :) A masło mnie zaciekawiło ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. tę maść na pajączki zaraz polecę przyjaciółce co ma ten problem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta maść na pajączki mnie zainteresowała. U mnie też to dziedziczne i na moich nogach już niestety pojawia się ten defekt :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko niestety z tym wygrać, ale trzeba próbować :)

      Usuń
  23. Mnie również zainteresowała maść na pajączki-choc nie mam problemów z pajączkami itp.to na nogi myślę że mogłaby mi pomóc ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj ta maść do zmęczonych nóg mega by mi się przydała :P Już 2 godziny trzymam nogi w górze, tak mnie bolą :P

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się akurat masło shea skonczyło i szukam nowego produktu z nowej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania z innymi, ale tę mogę polecić :)

      Usuń
  26. Wonderful beauty products! Thanks for sharing, Iwonka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pajączków ani zylaków nie mam ale produkty bardzo interesujące. Bardzo spodobały mi sie ich słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię masło shea dodawać do kąpieli, bo nie lubię go nakładać na ciało, a tak przynajmniej trochę natłuści skórę w czasie mycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, tak nie robiłam. Dzięki za pomysł :)

      Usuń
  29. I didn't know these products they seem great

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam problem z pajączkami, bardzo mnie to irytuje - muszę koniecznie wypróbować tą maść!

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie kosmetyki to ja lubię. Proste, naturalne składy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie jest jeszcze wiele innych naturalnych kosmetyków :)

      Usuń
  32. Masło shea mogłabym używać do ciała ;) na twarz raczej by mi się nie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, ale Ty najlepiej znasz swoją skórę :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.