sobota, 8 czerwca 2019

Szczoteczka soniczna - hit czy strata pieniędzy?

Cześć :)

Znany chyba wszystkim zespół "Fasolki" od dawna przekonuje o tym, iż należy dbać o zęby od najmłodszych lat. Wcześnie wyrobione poprawne nawyki pozwolą nam cieszyć się pięknym, białym uśmiechem przez długie lata. Trzeba jednak pamiętać, że tak jak w przypadku pielęgnacji twarzy czy ciała, tak i w kwestii higieny jamy ustnej liczy się systematyczność i kompleksowość. Obecnie nie wystarczy już sięgać po zwykłe pasty i szczoteczki.

Dla wielu z nas czynność mycia zębów urosła do rangi rytuału. I słusznie. Nie zatrzymujemy się na etapie umycia ich pastą. Wybieramy nici dentystyczne, płyny do płukania jamy ustnej, spraye do odświeżania oddechu a nawet specjalne skrobaki do języka. Przecież i tam osiada się nalot i niekorzystne bakterie.

Znane niegdyś popularne pasty coraz częściej zamieniamy na wersje bez fluoru, naturalne i z certyfikatami bio czy eko. Wiele zmieniło się także w kwestii szczoteczek. Wielką wagę przykładamy do tego, aby włosie było miękkie i jak najbardziej bezpieczne dla naszych zębów i dziąseł. Osoby ceniące sobie innowacje chętnie wybierają szczoteczki elektryczne. Od jakiegoś czasu coraz większą popularnością cieszy się szczoteczka soniczna. Ma tę wyższość nad wersją elektroniczną, że - wykorzystując technologię rotacyjno-pulsacyjną - emituje nawet 62 tys. ruchów na minutę co stanowi 7 razy więcej niż poprzedniczka. Zazwyczaj posiada kilka trybów pracy, dzięki czemu dostosujemy jej moc do swoich potrzeb. Ponadto poszczególne modele wyposażone są w takie dodatkowe funkcje jak masaż dziąseł, usuwanie przebarwień czy polerowanie. Najistotniejszym faktem jest zaś to, że praca szczoteczki sonicznej opiera się na zasadzie fal radiowych, które docierają do wszelkich zakamarków, do których nie docierają klasyczne akcesoria wymiatając z nich wszelkie zanieczyszczenia i drobnoustroje.
Obecnie coraz więcej firm wprowadza do swojej oferty szczoteczki soniczne, dzięki czemu ich cena staje się coraz bardziej korzystna i przystępna. Różnorodność sprawia, że każdy z nas znajdzie wariant idealny do swoich potrzeb.
Pamiętajmy, że dbałość o higienę jamy ustnej uchroni nas nie tylko przed chorobami zębów czy dziąseł, ale również schorzeniami całego organizmu. Często nie zdajemy sobie sprawy jak te dwa aspekty są ze bosą powiązane.
Korzystacie ze szczoteczek sonicznych? Może nadal jesteście tradycjonalistami? 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

78 komentarzy:

  1. Korzystam i bardzo sobie cenię. Jest to ogromna różnica w porównaniu z tradycyjną szczoteczką do zębów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy miałam kupić taką szczoteczkę ale zawsze rezygnuję i ciągle używam tych zwykłych :) w sumie to nie wiem dlaczego ale znając siebie w końcu się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób jest przyzwyczajonych do tych klasycznych :)

      Usuń
  3. Używam tej tradycyjnej szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I have been using traditional brushes until now.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam zwykłej szczoteczki :) Ale kto wie może kiedyś się skuszę na tę soniczną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Waham się nad szczoteczką soniczną,póki co elektryczna równiez mi się fajnie sprawdza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zakupić- na razie korzystam z manualnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz opcję idealną dla siebie :)

      Usuń
  8. 😊 thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  9. I have never used an electric toothbrush. Maybe I should give one a try.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli chodzi o zeby to jestem wierna tradycyjnym szczoteczkom, ale koniecznie z najdelikatniejszego wlosia i super mieciutkie. Obecnie uwielbiam swoja bambusowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś bambusową i rzeczywiście była delikatna :)

      Usuń
  11. Jestem wierna tradycyjnym szczoteczkom. Wybieram wersję medium. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam tradycyjnej szczoteczki elektrycznej, z sonicznymi nie miałam jeszcze styczności ale nie mówię im nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele osób chwali sobie szczoteczki soniczne 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mialam ich jeszcze.mam zwykletradycyjne w domu i to duzzzzzy zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja maa elektryczną i sobie chwalę być może kiedyś skuszę się na soniczną, ale na razie nie mam takiej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i w sumie to ona nie robi niewiadomo jak wielkiego "ŁAŁ", właściwie to nie widzę różnicy wiec dla mnie to była strata pieniędzy. Używam zwykłych, wymieniam często i jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie pozostaje przy manualnej, decyduje niestety próg finansowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie szczoteczki nie są już takie drogie :)

      Usuń
  18. Ja uzywam tradycyjnej szczoteczki, ale mysle o zmianie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam elektryczną, choć tę klasyczną. Może kiedyś będzie mi dane przerzucić się na soniczną. Chciałabym spróbować, choć jak widzę, nie jest to tania sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od marki i typu. Można już znaleźć takie w przystępnej cenie :)

      Usuń
  20. ja mam elektryczną i daje radę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam elektrycznej szczoteczki i raczej trudno mi przestawić się na soniczną ...

    OdpowiedzUsuń
  22. mam szczoteczkę soniczną od grudnia i wielbię ją!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również posiadam ale wracam czesto do zwykłej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam szczoteczkę soniczną, ale i tak wolę klasyczne szczoteczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa czy można kupić sobie taką szczoteczkę w sklepie stacjonarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem tradycjonalistką ale musze wreszci wypróbować tej sonicznej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój dentysta zawsze powtarza, że nieważne jaka szczoteczka tylko jaka technika mycia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam zwykłych szczoteczek, choć od jakiegoś czasu myślę nad zmianą na elektryczną bądź soniczną, choć nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest ogromny, więc ciężko wybrać :)

      Usuń
  29. U mnie od kilku lat rządzi szczoteczka elektryczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Juz dawno zrezygnowałam z tradycyjnej szczoteczki na rzecz elektrycznej. Od dłuższego czasu mam w planach kupno sonicznej i w końcu chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam sporo elektrycznych szczoteczek ale po jakimś czasie zawsze wracałam do tradycyjnych:):**

    OdpowiedzUsuń
  32. attractive toothbrushes....love it

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam elektryczną i manualną. Raz używam takiej, a raz takiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na razie mam elektryczną. Może kiedyś się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio miałam okazję porozmawiać z coachem od mycia zębów (tak!, nie pytaj;). Ta pani dowodziła, że do mycia zębów nie potrzeba nam w sumie pasty a odpowiedniego mycia...samą szczoteczką. A że skupiała się na dziąsłach, to niezbyt radośnie wypowiadała się o szczoteczkach elektrycznych i sonicznych...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są coache od wszystkiego, więc taki od mycia zębów zupełnie mnie nie dziwi. A ze wszystkim jest tak, że ile osób tyle opinii :)

      Usuń
  36. Ja właśnie przymierzam się do zmiany szczoteczki elektrycznej na soniczną, bo słyszałam, że i w tym przypadku różnica jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za wpis, bo dotychczas nie wiedziałam jaka jest różnica między elektryczna a soniczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam przedstawić nowe dla Ciebie informacje :)

      Usuń
  38. Jestem wierna zwykłej szczoteczce i jakoś nie zamierzam tego zmieniać;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miom zdanie m zakup każdej szczoteczki czy to elektrycznej czy też sonicznej jest dobrym pomyslem. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sporo osób decyduje się na takie własnie szczoteczki, ja również. Bardzo jestem zadowolona z efektów jej stosowania. Nie można także zapomnieć o wizytach u dentysty. Tu gabinet https://www.dentystagdynia.pl/ na pewno świetnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.