piątek, 29 marca 2019

Sensum Mare, Algolight - zaawansowany krem przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe
Hej :)

Jak to często mówią "starość nie radość, młodość nie wieczność". Oczywiście są osoby, które pomimo swojego nieco dojrzalszego wieku wyglądają znacznie młodziej. Często odpowiedzialne są za to geny czy styl życia. Fakty są jednak takie, że po 25. roku życia w naszej skórze zmniejsza się produkcja kolagenu, przez co bardziej jesteśmy narażeni na jej suchość, brak elastyczności i powstawanie zmarszczek. Kolejne grono twierdzi, że 'lepiej zapobiegać niż leczyć', dlatego nie trzeba na późne lata odkładać pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. Właśnie preparat o takim działaniu chciałabym Wam przedstawić. Mowa o zaawansowanym kremie przeciwzmarszczkowym i rewitalizującym marki Sensum Mare z serii Algolight.

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe

Krem otrzymujemy w ładnym, estetycznym kartoniku. Ma niebiesko-granatową szatę graficzną, która od razu narzuca mi na myśl morskie klimaty. Zawiera też niewielkie złote akcenty nadające całości elegancji. Sam krem znajduje się w szklanym słoiczku z posrebrzaną, aluminiową nakrętką. Wygląda skromnie a przy tym luksusowo. Po odkręceniu nakrętki mamy dodatkowe plastikowe wieczko. Tak jak lubię taką opcję tak tutaj jest ciut nieporęczna. Wieczko posiada uchwyt, ale na tyle krótki, że nie można za niego złapać i pociągnąć. A że brzegi idealnie przywierają do ścianek to muszę je podważać paznokciami.

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe

Skład jest długi, ale obfituje w wiele wartościowych składników, m.in. olej kokosowy, glicerynę, wyciągi z alg i pereł, kwas hialuronowy, mocznik, alantoinę, wyciąg z kwiatów gardenii, masło shea. Nie zawiera parabenów.

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe

Krem ma delikatny, przyjemny zapach. Kojarzy się trochę z morzem, trochę z ziołami. Ciężko go scharakteryzować.
Na uwagę zasługuje konsystencja. Biorąc go w palce miałam wrażenie, że będzie to coś na styl tłustawego masełka. W dotyku czuć delikatną lepkość. Jednak podczas rozsmarowywania okazuje się, że jest bardzo lekki i jedwabisty. Jakby całkowicie zmieniał swoją strukturę.
Przy cerze tłustej i mieszanej producent zaleca aplikować krem dwa razy dziennie. W pozostałych przypadkach przeznaczony jest do stosowania rano.

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe

Pora na przedstawienie działania.
Zacznę od kwestii, która może niepokoić osoby, które nie doczytały wpisu ;) jak dopisałam powyżej, krem tylko w dotyku jest tłustawy. Po aplikacji bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając żadnej tłustej, lepkiej czy śliskiej powłoki. Określiłabym ją jako delikatnie jedwabisty film ochronny, który absolutnie nie przeszkadza. Do tego nie powoduje świecenia.
Krem dobrze współgra z podkładem i innymi kosmetykami kolorowymi. Bez obaw możemy nakładać go rano.
Kosmetyk pozostawia skórę odpowiednio nawilżoną i ukojoną. Znika ewentualne uczucie ściągnięcia spowodowane wcześniejszym oczyszczaniem. Buzia jest wygładzona i miękka w dotyku. Co więcej, po dłuższym stosowaniu, sprawia wrażenie uelastycznionej i ujędrnionej. Jak to mówię - trzyma się kupy. Oczywiście wiem, że nic mi jeszcze nie opada, ale na pewno znacie to uczucie przyjemnego napięcia.

najlepsze kremy przeciwzmarszczkowe

Krem stosuję również wieczorem i zauważyłam poprawę w kondycji skóry. Rano wygląda na zdrowszą i wypoczętą. Po porannej aplikacji efekt ten jeszcze bardziej się potęguje.
Czy krem redukuje zmarszczki? U siebie tego nie odnotowałam, ale i tak nie tego oczekiwałam. Dla mnie krem ma przede wszystkim przeciwdziałać a nie leczyć. Poza tym nie rozpaczam przez jedną mimiczną zmarszczkę, jeszcze nie jestem na tym etapie :D
Produkt nie spowodował u mnie żadnego podrażnienia czy uczulenia. Nie zapchał mojej skóry, nie pojawiły się żadne niedoskonałości.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Krem kosztuje ok. 120 zł za pojemność 50 ml.

Nie muszę chyba dodawać, że z kremu jestem bardzo zadowolona. Mój pierwszy kontakt z marką Sensum Mare uznaję za bardzo udane.
Znacie ten krem lub inne produkty przedstawionej marki? Chętnie poznam Wasze odczucia :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

99 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że krem spełnił Twoje oczekiwania, nie chwaląc się, ja jestem chyba tą posiadaczką "dobrych genów", pomimo 19 lat wciąż wyglądam jak dziecko 😂 Babcia i mama również..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 30 w tym roku, a muszę dowód pokazywać... :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie używam takich kremów, ale będę wiedziała na co zwrócić uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam dobrego kremu przeciwzmarszczkowego dla mojej mamy, ale chyba ten będzie niewystarczający. Za to dla mnie, już bedzie ok. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinien zaszkodzić, a może akurat poprawi kondycję skóry :)

      Usuń
  5. Jak mówię, że pora rozejrzeć się za czymś przeciwzmarszczkowym, to słyszę, że po co, bo przecież jestem młoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kremy. Z Twojego opisu wynika,że jest w szklanym słoiczku,ma dobry skład i konsystencję, delikatny zapach i poprawia kondycję skóry. Czego chcieć więcej od kremu?! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. It seems really good. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kremik :) Nie znam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kontakt z nią, ale bardzo udany :)

      Usuń
  9. Good product. Have a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli wolno mi coś poradzić to nie warto odkładać stosowania kremów do czasu aż pojawia się pierwsze zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kremik :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kosmetyk. Fajnie, że Ci się sprawdził i że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że trzeba zacząć dbać tak szybko jak to możliwe ;) Ciekawy produkt, nie słyszałam wcześniej o tej marce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób boi się słowa 'przeciwzmarszczkowy', a to nie oznacza, że musimy je mieć, aby taki produkt stosować :)

      Usuń
  14. Byłabym pewnie zainteresowana, bo powoli już zaczynam pielęgnacje Anti Age

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o kosmetykach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaskoczyłaś mnie, dla mnie to zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This cream sounds lovely! Thanks for sharing your experience.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Produkt wydaje się być super, jednak jeszcze nigdy o nim nie słyszałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Hoho, mnie też wszyscy mówili "nie czekaj do zmarszczek tylko zapobiegaj" i w sumie chyba zwłaszcza kiedy chodzi o skórę pod oczami, nie mogę się nie zgodzić. Krem brzmi bardzo ciekawie, jesteśmy w podobnym wieku, więc o to też się nie martwię zatem zapisuję sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że jesteś z kremu zadowolona :) Chyba wiem co masz na myśli pisząc o tłustej konsystencji, spotkałam się nie raz z podobnej konsystencji kremami, które po rozsmarowaniu zachowywały się zupełnie inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat taki jest, ale to na plus. Nie każdy lubi tłuste kremy :)

      Usuń
  21. Akurat mój obecny krem się kończy i szukam czegoś lepszego :) Na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam lat 35, jak narazie zabierają mi od 8 do 10 :) Nie wiem czy to geny czy nie, bankowo brak makijażu się też do tego mocno przyczynił.
    Jednak na dnie szafeczki, pod hasłem "na czarną godzinę" skitrany jest magiczny kremik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że cera jest w dobrej kondycji :)

      Usuń
  23. Cena wysoka, ale za taki skład i zapewniany efekt to się nie dziwię :) Ni znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy w wyborze kosmetyku nie kieruje się zapisanym wiekiem na opakowaniu, zawsze skład jest dla mnie wyznacznikiem. I czasami widzę, te "dyskretne spojrzenia" kiedy wczytuje się w krem 40+ :D. Super, że u Ciebie sprawdził się tem krem ;) Będę musiała się rozejrzeć za czymś z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też te wyznaczniki nie obchodzą. Najważniejsze są potrzeby skóry :)

      Usuń
  25. Dla mnie to zupełna nowość, jeszcze nigdy nie widziałm tej firmy. Uważam, że lepiej zapobiegać, bo jedna zmarszczka tworzy się ok. 7 lat. Mi na razie dają dychę mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Poczekam jeszcze na taki krem, ale warto o nim coś wiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę tej marki. Lubię jak kremy zostawiają taki jedwabisty film. Ja jednak ze stosowaniem kremów przeciwzmarszczkowych jeszcze trochę poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kremik prezentuje się naprawdę imponująco! Polecą go mamie bo ja zmarszczek na szczęście jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wyraźnie napisałam, że on ma zapobiegać zmarszczkom a nie je 'leczyć'...

      Usuń
  29. Ja już mam swój ulubiony krem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Każdemu prędzej czy później się przyda. A niestety bardziej to pierwsze.

      Usuń
  31. Nie kojarzę marki, ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze zostawiałam tu wczoraj komentarz.... i chyba wygląda na to że zniknął ;/
    Pisałam że wygląda atrakcyjnie, fajnie że sie sprawdził ale cena studzi zapały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tani krem, ale na szczęście nie jest bublem :)

      Usuń
  33. Nie znam, ale chętnie wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam wielka ochotę na tę markę. Mają niewielką ale bardzo ciekawą ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno będę się za nim rozglądać jak, będzie taka potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie znam produktów tej marki, myślę, że kiedyś zainteresuję się nią bliżej dzięki Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny kremik, ale cena jest trochę szokująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W składzie jest sporo ciekawych substancji a to na pewno bazuje na cenę :)

      Usuń
  39. Pierwszy raz słyszę o tej marce! :)
    Najważniejsze, że jesteś zadowolona z kremu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam ten krem i mnie zachwycił ;) Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  41. The cream looks luxurious, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej marki i już raczej nie poznam :)
    Po ponad ćwierć wieku pielęgnacji skóry i stosowaniu rozmaitych kremów także "przeciwzmarszczkowych", juz wiem, że żaden zmarszczkom nie zapobiegnie;)
    Po konsultacjach z koleżankami w moim wieku, tym bardziej wiem, że to przede wszystkim właśnie geny, zdrowie i styl życia odpowiadają za stan skóry...i łut szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama pielęgnacja akurat wiele nie zdziała. Ale jednak nie warto z niej rezygnować :)

      Usuń
  43. Kompletnie nie znam marki, że me zapasy kosmetyczne się kończą z chęcią go wkrótce poznam

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.