wtorek, 19 marca 2019

Essence , shine last & go - żelowe lakiery do paznokci

żelowe lakiery do paznokci
Cześć :)

W dzisiejszym, pełnym rozwoju i unowocześnionym świecie nie wystarczy, aby coś było poprawne, klasyczne. Wielu z nas utożsamia to z nudą czy brakiem wyrazistości. Mnogość oferty rynkowej sprawia, że chcemy lepszego i lepszego. Klasyczne mydła zamieniamy na musy czy pianki, hydrolaty nierzadko zastępują toniki. Podobnie jest w kolorówce. Firmy, które niegdyś oferowały jedynie klasyczne warianty poszczególnych produktów dzisiaj zastępują je nowymi formułami. Pewnie do podobnych wniosków doszła marka Essence, która do oferty wprowadziła żelowe lakiery do paznokci.

Lakiery zamknięte są w zgrabnych buteleczkach z przezroczystego szkła. Dzięki temu od razu mamy podgląd na dany kolor. 
Ich konsystencja jest przyjemna, aczkolwiek podchodzi pod rzadszą. Nie zalewa jednak skórek.
Pędzelek ma odpowiednią szerokość, jest zbity i elastyczny.
Pora na przedstawienie posiadanych przeze mnie kolorów:

żelowe lakiery do paznokci

04 millennial pink - rozbielony róż
13 legally pink - neonowy róż
14 do you speak love? - 'winna' czerwień

żelowe lakiery do paznokci

28 razzle dazzle - brokatowe srebro
32 city of stars - ciemny, brokatowy granat
48 my love diary -  zgaszony, brudny róż
Lakiery, zarówno te 'klasyczne' jak i z drobinkami, mają połyskujące, lśniące wykończenie. Nie mam tutaj jednak na myśli samych drobinek, a efekt mokrej tafli.
Plus za to, że żaden z odcieni nie powoduje smużenia.
Producent informuje o mocnej pigmentacji lakierów. Nie do końca mogę się z tym z tym zgodzić. Oczywiście przy ciemnych kolorach jest lepiej, ale i tak potrzeba dwóch warstw aby otrzymać odpowiedni efekt.
Zgodzę się natomiast z tym, że lakiery szybko wysychają. Wystarczy kilka minutek - bez wysuszacza - i gotowe.

żelowe lakiery do paznokci

żelowe lakiery do paznokci

Przejdźmy do punktu najważniejszego, czyli trwałości. Pewnie pamiętacie, że nawet hybrydy nie dają u mnie długo rady. Zatem spodziewałam się, że w przypadku tych produktów nie będzie efektu 'wow'. Przy pierwszym malowaniu nie minęły nawet dwie godziny, a na jednym paznokciu zauważyłam brak połowy lakieru. Pomyślałam "zapowiada się super"... Zmyłam go, pomalowałam raz jeszcze i nic złego już się nie stało. 'Dopiero' po dwóch dniach zaczęły ścierać mi się końcówki i to też nie ze wszystkich paznokci. Trzeciego dnia wyglądały już jednak słabo, więc je zmyłam. Zapewne pierwsza wtopa podyktowana była moim błędem. Przy kolejnych aplikacjach sytuacja się powtórzyła, więc mogę stwierdzić, że u mnie trzy dni to maks. 
Warto zaznaczyć, że lakiery są wegańskie.
Termin przydatności wynosi 36 miesięcy od otwarcia.
Ich cena to 6,99 zł za pojemność 8 ml.

żelowe lakiery do paznokci

Chociaż dla wielu osób trwałość może nie być rewelacyjna to dla mnie są wystarczające. Znam swoje paznokcie i wiem, że przy ich stanie to dobry rezultat. Plusem jest duża gama kolorystyczna, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Warto zaryzykować - wiele nie tracimy :)
Znacie lakiery marki Essence? Korzystaliście kiedyś z żelowych wariantów? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

108 komentarzy:

  1. Granatowy połyskujący jest piękny 😉 Trwałość dla mnie niestety jest niewystarczająca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne na 'lepszej' płytce paznokcia utrzymują się dłużej. Moja jest bardzo tłusta i nawet hybrydy nie dają rady.

      Usuń
  2. Ja chce znów nauczyć się malować paznokcie zwykłymi lakierami. A po latach nie robienia tego wyszłam z wprawy. Podoba ja mi się te trzy kolory ten rozbielony róż i dwójka mocniejsza. Na te bym się skusila :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takich, ale pięknie się prezentują na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chętnie sięgałam po ich lakiery :). Te z drobinkami fajne, choć i tak obecnie sięgam tylko po hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I got some in my colection and are also good for me

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełna synchronizacja tematyczna u nas- z tym że ja piszę dziś o hybrydach;))) Przyznam że podoba mi się jeden z tych odcieni czerwonego...jednak zdecydowanie wolę manicure hybrydowy- ze względu na trwałość- u mnie trzyma się na szczęście spokojnie przez 2 tyg.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nieraz hybryda potrafiła odpaść po trzech dniach, więc szkoda mi czasu na jej robienie skoro efekt jak przy klasycznych lakierach.

      Usuń
  8. Nawet nie wiedziałam, ze ta firma ma lakiery żelowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nie patrzę na inne lakiery, niż hybrydowe :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię brokatowe lakiery. Srebrny ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten odcień. I świetnie współgra z granatem :)

      Usuń
  11. Ładnie prezentują się te buteleczki no i kolorki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda z wiekiem ilość kosmetyków "kolorowych" w mojej kosmetyczce uległa redukcji zastąpił je "poprawiające kondycję skóry i paznokci" ale czytam z zainteresowaniem posty na tym blogu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mi zaś z wiekiem kosmetyków przybywa :)

      Usuń
  13. Niebieski jest cudny!!
    Essence zawsze miało super buteleczki i lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tych lakierów jeśli je spotkam to chętnie wypróbuję jestem ciekawa jak u mnie będą się trzymać chociaż wiem że moje paznokcie są bardzo uparte. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery mają świetne kolory i faktycznie są trwałe - info od mojej mamki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te kolory 😍
    Nie miałam nic z Essence☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka na wiele fajnych i tanich produktów :)

      Usuń
  17. wow ten brokatowy granat jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny efekt końcowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. O luuudzie..jakie ładne kolorki..A ja nie umiem takich robić i swoje paznokcie oddaję w ręcę specjalistek - zawsze podziwiam za to dziewczyny, które potrafią samodzielnie ogarnąć swoje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią wprawy. Mi jeszcze daleko do ideału :)

      Usuń
  20. Gama kolorystyczna marki Essence jest zabojcza, niestety lakiery od nich nie trzymaja sie mojej plytki paznokcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej też krótko, ale dla tych kolorów mogę częściej malować paznokcie. Przy hybrydach efekt miałabym podobny.

      Usuń
  21. Bardzo dawno nie miałam żadnego lakieru Essence. Strasznie krótko Ci się trzymają paznokcie, używasz jakiegoś top coatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam i solo, i z różnymi bazami. Pisałam, że mam tłustą płytkę. Mało co na nie działa.

      Usuń
  22. Kiedyś też miałam podstawową linię i byłam zadowolona. Patrzę głównie na kolory, bo z trwałością to u mnie przy każdych lakierach kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieski przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakierów do paznokci tej firmy używam i jestem z nich zadowolona. Mają intensywne i ładne kolory i na moich paznokciach dosyć długo się trzymają, tylko że z topem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś z nich zadowolona :)

      Usuń
  25. miałam lakiery tej marki. Po dwóch dniach mi odpryskiwały ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta formuła jest inna niż tych starszych. Ale wiadomo, że u każdego efekty mogą być inne :)

      Usuń
  26. Bardzo mi się podobają te lakiery jednak ich cena jest trochę za wysoka ;/ szkoda, że nie pokazujesz jakie mani z nich wyczarowałaś ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to cena nie jest właśnie wysoka. Essence ma tanie kosmetyki :)

      Usuń
  27. Miałam kiedyś starszą wersję tych lakierów i nie mogłam się dogadać z konsystencją, no nijak ta formuła do mnie nie mówiła, a teraz to mam hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej starej wersji też miałam lakiery, a jeden tak polubiłam, że nawet zużyłam do samego dna :)

      Usuń
  28. Rozbielony róż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie urocze buteleczki mają te lakiery :) Czerwień i sreberko chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne kolorki. Niebieski podbił moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozbielony roz jest kuszacy wg mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne kolory. Miałam kiedyś te żelowe lakiery właśnie i u mnie to tak wyglądało zawsze, że wytrzymywały różnie. Raz 2 dni raz 1 i najczęściej odchodziły płatami same nie robiąc krzywdy paznokciom. Jakbym miała na płytce gumę ala baza peel off 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, ciężko trafić.Nigdy nie wiadomo co jak wypadnie.

      Usuń
  33. ja jestem wierna hybrydom, choć czasem robię sobie pauze :D

    OdpowiedzUsuń
  34. The blue one is my favourite, it looks amazing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Opakowania wyglądają przecudnie. Kolory również :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj z tych żelowych wariantów jeszcze nie korzystałam, ale nie wiem czy się skuszę kolorki fajne, ale ta trwałość eh. U mnie hybrydy też zawsze słabo wytrzymywały więc w przypadku tych lakierów myślę, że będzie niestety podobnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety możliwe, ale nigdy nie wiadomo :)

      Usuń
  37. Dla mnie plusem jest, że lakiery szybko wysychają. Podoba mi się odcień city of stars

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne kolory :) granat chyba najbardziej mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie też lakiery zazwyczaj wytrzymują ok 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  40. Średnio się lubię z lakierami Essence. Krótko trzymały mi się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten niebieski... po prostu zakochałam się w tym kolorze. Jest obłędny, taki jak lubię :) Muszę dodać, że to pierwsze zdjęcie jest idealne <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Lakier polecam, głównie ze względu na ten odcień :)

      Usuń
  42. Ale urocze mają opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  43. Granatowy lakier jest przepiękny! Akurat takiego koloru brakuje jeszcze w mojej kosmetyczce! Chyba się skuszę, bo cena jest też bardzo atrakcyjna :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne kolory, ale mam już takie, więc ich nie kupię. Poza tym to zwykły lakier, więc nazywanie go przez producenta 'gel' jest chyba pomyłką (z resztą nie tylko Essence stosuje ten 'chwyt') ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz takie odcienie to nie ma sensu ich powielać :)

      Usuń
  45. w pierwszym momencie patrząc na pierwsze zdjęcie myślałam ze to dezodoranty:)
    Trzy dni trwałości to nie tak mało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dobre z tymi dezodorantami :)
      Wiesz, dla wielu osób to krótka trwałość. Zresztą pojawił się komentarze, że to niewiele.

      Usuń
  46. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  47. Dotychczas korzystałam z żelowych lakierów z Avonu, a ostatnio odkrywam świat hybryd. Ale te kolorki, które pokazałaś są cudowne. Zwłaszcza niebieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że niebieski zbiera najwięcej pochwał :)

      Usuń
  48. Beautiful shades, I loved the blue one.
    Kind regards.

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze nie znam tej marki. Prezentują się u Ciebie bardzo ciekawie. Ładniutkie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest ogólnie bardzo znana. Na pewno znalazłabyś coś dla siebie :)

      Usuń
  50. Już tak dawno nie malowałam paznokci … z braku czasy tylko odżywkę nakładam :( Ale idzie lato, więc chętnie na jakieś pastelowe kolory skusiłabym się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten niebieski wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja ostatnio kupuję lakiery z Yves Rocher, ale te które zaprezentowałaś mają niezłe kolory i też chętnie je kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie spróbowałabym pastelowych wersji tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam złoty I srebrny. Na moich paznokciach trzymają się rewelacyjnie, w przeciwieństwie do innych lakierów. U mnie nawet hybryda schodzi płatami po 2 dniach. Te trzymają się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak pomyślałam a jak by na lakier pomalować przezrczystym utwarcającym lakierem co by było.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.