niedziela, 20 stycznia 2019

Zachowaj porządek z marką Flo

najlepsze środki czystości
Cześć :)

Jedni uważają, że ludzie nie są w stanie się zmienić. Inni zaś są zupełnie odmiennego zdania. Nie mam konkretnego stanowiska, jednak uważam, że solidną pracą i determinacją każdy z nas jest w stanie wyrobić w sobie odpowiedni nawyki - które często pozwalają nam na lepsze funkcjonowanie. Przyznam, że kiedyś nie zważałam w szczególny sposób na porządek, a w moim pokoju panował twórczy 'burdello'. Jednak coś pstryknęło, przeskoczyło i teraz drażni mnie każdy najmniejszy okruszek pozostawiony na stole. Może po prostu do niektórych spraw trzeba dojrzeć, dorosnąć? Obecnie w porządkach domowych towarzyszą mi produkty marki Flo.

Bathroom Cleaner

najlepsze środki czystości

Płyn zamknięty jest w sporej, ale poręcznej butelce. Od kwadratowego dołu odchodzi dłuższa część, za którą bardzo wygodnie się trzyma. Dozownikiem jest łatwy w obsłudze spryskiwacz. 
Nie będę analizować składów, gdyż w kwestii chemii gospodarczej zupełnie się na nich nie znam.
W przypadku produktów do sprzątania istotny jest dla mnie zapach. Tutaj mamy do czynienia ze świeżym, orzeźwiającym aromatem cytrusów. Są one dojrzałe i soczyste. Aromat utrzymuje się w powietrzu.
Płyn przeznaczony jest do codziennego mycia łazienek i urządzeń sanitarnych, m.in. armatury łazienkowej, kabin prysznicowych oraz wanien emaliowanych, akrylowych, ceramicznych i porcelanowych. Nie stosujemy go natomiast do powierzchni wrażliwych na działanie kwasów.

najlepsze środki czystości

Spójrzmy na działanie.
Co tu dużo mówić... płyn jest świetny. Bez najmniejszych problemów radzi sobie z zabrudzeniami na wannie czy umywalce. Nie straszne mu osady z mydła, które często zdarzają się, gdy korzystamy z wariantów w kostce. W szybkim tempie rozprawia się z kamieniem przy kranie. Sprawia, że baterie łazienkowe wyglądają niemalże jak nowe.
Płyn notorycznie 'podkrada' moja mama - a raczej przywłaszczyła go sobie - i zabiera do pracy. Stwierdziła, że nie miała jeszcze tak skutecznego, a zarazem wydajnego płynu.
Płyn nie pozostawia smug ani zacieków na czyszczonych powierzchniach. 
Cena wynosi ok. 10 zł za pojemność 750 ml.

Kitchen Cleaner

najlepsze środki czystości
Opakowanie jest kształtem identyczne jak w przypadku powyższego produktu. Różni ich jedynie szata graficzna. 
Cechą wspólną jest także świeży, cytrusowy, pobudzający zapach
Płyn ma konsystencję wody, jednak przy aplikacji wydobywa się piana. 
Ten wariant przeznaczony jest do czyszczenia powierzchni zmywalnych w kuchni, szkła, ceramiki i stali nierdzewnej.

najlepsze środki czystości

Jakie wykazuje działanie?
Nie będę ukrywać, że jestem osoba lubiącą robić kilka rzeczy na raz, więc wiele razy pozostawiam gotujący się garnek na ogniu i idę robić coś innego. Nieraz coś mi wykipi. Wystarczy spryskać płynem brudną kuchenkę, przetrzeć ściereczką i wszelkie nieczystości znikają. Nie tylko te świeże, ale również już przyschnięte. 
Kitchen Cleaner świetnie usuwa osady ze zlewozmywaka przy czym sam nie pozostawia żadnych smug.

najlepsze środki czystości

Z racji tego, że płyn nadaje się do stali nierdzewnej, próbowałam także ratować nim swoje garnki. Wiadomo, że od częstego gotowania na ich dolnej powierzchni tworzą się odbarwienia. Tutaj nie dał rady. Z garnków usuwa jedynie zacieki nadając im połysk.
Koszt płynu to ok. 10 zł za pojemność 750 ml.

płyn uniwersalny 'Perła Marsylii'

najlepsze środki czystości

Produkt zamknięty jest w podłużnej, plastikowej butelce z czerwoną nakrętką, która przy okazji służy jako dozownik.
Myślałam, że płyn będzie pachniał lawendą, ale na szczęście nie. Ma kwiatowy aromat bzu. Czuć powiew wiosny. Jest wyraźny, ale przy tym nie nachalny. Nie powoduje bólu głowy. Długo utrzymuje się w powietrzu.
Płyn ma oczywiście wodnistą konsystencję o białym zabarwieniu. 
Można go stosować na dwa sposoby. Rozpuścić 30 ml w 5 l wody - wówczas tworzy przyjemną pianę. Trudne zanieczyszczenia myjemy nierozcieńczonym płynem

najlepsze środki czystości

Pora na przedstawienie działania.
Jak sama nazwa wskazuje, płyn jest uniwersalny, więc to od nas zależy, jakie powierzchnie będziemy nim myć. Najchętniej sięgam po niego myjąc podłogi. usuwa kurz, pył, zabrudzenia. Nie tworzy smug, nie pozostawia śliskiej powierzchni. 
Przecieram nim meble, blaty, stoły.Wywiązuje się ze swojego działania bez większych problemów.
Płyn kosztuje ok. 6 zł za pojemność 1000 ml.

Odkąd polubiłam sprzątanie przestało mi być wszystko jedno z jakich środków korzystam. Cieszę się, że produkty Flo pomagają mi utrzymać czystość we własnym kącie.
Znacie markę Flo? W jakich środków korzystacie najczęściej? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

84 komentarze:

  1. Kitchen Cleaner by mi się przydał, bo również często robię milion rzeczy naraz i zdarza się coś wykioić z garnka 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam jedynie z blogów, w sklepie jakoś jej nie widziałam, a poznałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze je kiedyś wypróbować, bo jeszcze nie miałam. Ale nigdzie ich nie widziałam w sklepiue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba łatwiej będzie zamówić przez internet :)

      Usuń
  4. Z tego co czytamy o tani i skuteczny ;) Ja natomiast nie lubię sprzątać ale lubię jak jest czysto . Wiec od porządków nie ucieknę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest, że porządek sam się niestety nie zrobi. Za to bałagan zadziwiająco szybko :D

      Usuń
    2. Szkoda ze porządki nie robią się tak szybko jak bałagan ;/

      Usuń
  5. bardzo lubię ich produkty, goszczą zarówno w mojej kuchni jak i w łazience

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że mam tak samo. Bałagan nigdy mi nie przeszkadzał. A odkąd mieszkam z chłopakiem to bawię się w perfekcyjną panią domu i drażni mnie chociażby jedna brudna łyżeczka pozostawiona w pokoju. Teraz na weekend wyjechał, a ja zrobiłam małą rewolucję w naszym pokoju :D
    Super, że każdy z nich się sprawdził. Koniecznie muszę się nimi zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że chłopak poczuje się jak nie u siebie :D

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy nie spotkalam sięz tymi produktami w sklepie, ale słyszałam o nich już kilka pozytywnych słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mogę się do nich dołączyć :)

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie spotkalam sięz tymi produktami w sklepie, ale słyszałam o nich już kilka pozytywnych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą markę znam tylko z blogów i czytam o niej pozytywne recenzje :) muszą coś od nich w końcu poznać, też lubię mieć porządek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię sprzątać, ponieważ lubię mieć wokół siebie uporządkowaną przestrzeń, dlatego jeśli te produkty mają mi pomóc, a dodatkowo umilić sprzątanie, to bardzo chętnie skorzystam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne rzeczy dla każdego, nie cierpię sprzątać a każdy pomocnik jest mile widziany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie tę czynność jakoś uprzyjemnić :)

      Usuń
  13. Chętnie zapoznam się z tymi środkami ☺
    U mnie narazie sprzątając bazuje na Cifie,Domestosie (oczywiście tylko do WC ,ale jeszcze kilka lat temu mam nim podłogę )czy Pronto i Sidolux
    Spray Pronto używam od kilku tygodni, ale zawsze mi po nim niedobrze, i ogólnie źle się czuje, więc chętnie poszukam "lżejszego" zamiennika ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych marek też korzystam, są powszechne i znane :)

      Usuń
  14. Marki nie znam, ale uwielbiam mieć takich pomocników przy sprzątaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów, ciekawe☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych płynów jeszcze nie miałam.
    Lubię, gdy w domu jest posprzątane i ładnie pachnie.
    Chętnie wypróbuję jak tylko spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się je gdzieś znaleźć :)

      Usuń
  17. W domu to ja dbam o porządek i fajnie jest mieć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale ostatnio polubiłam się z produktami Yope :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Yope miałam kilka próbek, ale nie byłam zadowolona.

      Usuń
  19. Ja lubię porządek, ale nie sprzątam przesadnie. Czasem stwierdzam, że szkoda na to życia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe produkty, tanie i skuteczne. Marki nie znam, ale się za nią rozejrzę w sieci, skoro tylko tam można je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie je widziałam, stacjonarnie nie wpadły mi w oko.

      Usuń
  21. Tej firmy jeszcze nie znam, a stosuję różne środki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący opis.Zapach cytrynowy to jeden z moich ulubionych jeśli chodzi o środki czyszczące.Chętnie rozejrzę się za produktami tej marki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę że są popularne i lubiane te produkty

    OdpowiedzUsuń
  24. I've never tried this flo brand. Looks great!

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnio często widzę te produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam te produkty na innych blogach, ale sama nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te produkty, myślę że polubiłabym sie z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. reklamuje się Flo mocno widzę na blogach ostatnio;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zasługuje na pozytywne opinie :)

      Usuń
  29. O tej marce jeszcze nie słyszałam. Na tą chwilę bardzo mnie kuszą produkty czyszczące Yope.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Yope miałam tylko próbki i ich nie polubiłam.

      Usuń
  30. Nie znam jeszcze tych produktów, ale chętnie bym je przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie używam płynów Yope, ale jak je wykończę, chętnie wypróbuję płyn cytrusowy i uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kojarzę tę markę tylko z blogów, ostatnio często się reklamują poprzez blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Marki szczerzę jeszcze nie kojarzę i nawet o niej nie słyszłam więc chętnie o niej poczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam przedstawić coś nowego dla Ciebie :)

      Usuń
  35. Pierwszy raz widzę, ale nie rozglądam się za zwykłymi produktami do sprzątania:( Niestety po intensywnych zapachach mam problemy z oddychaniem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, zatem zdecydowanie musisz być ostrożna :)

      Usuń
  36. Przewinęły mi się już gdzieś te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam ale zapewnie jak bym w PL byla to bym wyprobowala i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Polubiłam się z tymi produktami - zdecydowanie ułatwiają sprzątanie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam markę Flo i również mam ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Często przewijały mi się w blogosferze te produkty i mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.