czwartek, 3 stycznia 2019

Dermena, Seboline - oczyszczający płyn myjący do twarzy, normalizujący płyn tonizujący oraz nawilżający krem normalizujący

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej
Cześć :)

Są takie choroby skóry, których objawy w bardzo dużym stopniu rzutują na naszej samoocenie i poczuciu własnej wartości. Jedną z nich z całą pewnością jest trądzik, który - jak się okazuje - coraz częściej dotyczy nie tylko nastolatków. 
Na szczęście, odpukać, największe problemy z tym związane mam już za sobą. Obecnie nie mogę narzekać na stan swojej cery, a pojawiających się od czasu do czasu drobniutkich grudek staram się nie zauważać. Jednak moja mieszana cera mimo wszystko składnia się ku byciu tłustą, dlatego zdarza mi się sięgać po kosmetyki normalizujące pracę gruczołów łojowych. Jak z tego zadania wywiązują się produkty marki Dermena z serii Seboline?

oczyszczający płyn myjący do twarzy

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Płyn zamknięty jest w butelce z twardszego plastiku. Ma higieniczny aplikator w formie pompki. Przyznam jednak, że początkowo sprawiała mi trudność, gdyż nie umiałam jej odblokować i przez chwilę ją odkręcałam i wylewałam produkt na dłonie. Z pomocą przyszedł tata, który rozbroił cały 'mechanizm'. W szacie graficznej dominuje zielona kolorystka. Z tyłu mamy 'podwójną' naklejkę i - aby dobrać się do części informacji - trzeba odkleić wierzchnią warstwę.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Skład jest typowo drogeryjny. Bazuje na SLSie, a na końcu obfituje w parabeny. Z wartościowych składników producent wyróżnia kwas sebacynowy oraz ekstrakt z wierzby białej.
Płyn ma rzadką, lejącą się konsystencję.
Przeznaczony jest do stosowania zarówno rano jak i wieczorem.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Pora na działanie.
Zacznę od tego, że kosmetyk bardzo dobrze się pieni. Wytwarza puszystą, miękką pianę, która jest przyjemna dla skóry.
Stosowany samodzielnie nie doczyści nam dogłębnie skóry z makijażu, zwłaszcza tego mocnego. W takich sytuacjach najpierw oczyszczam ją płynem micelarnym, a dopiero potem poprawiam kosmetykiem Seboline. Wyjątek stanowi poranna pielęgnacja, kiedy to płyn ten jest wystarczający.
Preparat szybko i skutecznie usuwa pozostałości zanieczyszczeń. Pozostawia cerę odświeżoną, a przy tym zmatowioną. Nie daje uczucia ściągnięcia.
Płyn nie powoduje jednak u mnie podrażnienia czy uczulenia. 
Cena wynosi ok. 20 zł za pojemność 200 ml.

normalizujący płyn tonizujący

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Płyn znajduje się w plastikowej butelce. Ma zamknięcie na klik i niewielki otwór dozujący. Tutaj także mamy podwójną naklejkę.
W składzie znajdziemy kilka wartościowych substancji, m.in. glicerynę, wodę z oczaru wirginijskiego, wyciąg z mydlnicy lekarskiej, ekstrakt z kory wierzby.
Płyn należy stosować codziennie rano i wieczorem. Oczywiście służy mi jako klasyczny tonik.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Jak z działaniem?
Do testów wypróbowałam go nakładając na wacik i przecierając twarz, aby zobaczyć czy doczyszcza z ewentualnych resztek zabrudzeń. radzi sobie z tym bardzo dobrze. jednak stosując omówiony wcześniej płyn oczyszczający nie muszę martwić się o zabrudzenia. Dlatego też płyn wylewam na dłoń i delikatnie wklepuję. Uważam, że dzięki temu lepiej się wchłania, a do tego jest wydajniejszy.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Po zastosowaniu toniku skóra jest wyraźnie odświeżona. Wraca do swojego prawidłowego poziomu pH.
Cera jest gładka, nie świeci się. Przyznam jednak, że ani przy tym toniku, ani przy płynie oczyszczającym nie skupiam się na działaniu normalizującym. Fakt, od razu po ich zastosowaniu  widzę efekt, ale nakładam na nie kolejne produkty, więc nie mogę ich ocenić długofalowo. Od tego mam krem, który zaraz przedstawię.
Cena wynosi ok. 18 zł za pojemność 200 ml.

nawilżający krem normalizujący

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Produkt otrzymujemy w kartoniku, na którym widnieją wszelkie niezbędne informacje. W środku znajdziemy dodatkową ulotkę. Sam krem znajduje się w miękkiej tubce. Plusem jest to, że otwór zabezpieczony jest folią. 
Skład jest długi i zawiera te same wartościowe substancje co powyższe produkty.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Kiedy wydobywamy produkt z opakowania mamy złudzenie treściwej konsystencji. Jednak to tylko pozory. Podczas rozsmarowywania jest bardzo jedwabista, lekka, dość rzadka. Rozprowadza się po twarzy jak woda. Szybko się wchłania.
Z racji lekkości krem służy mi do porannej pielęgnacji. Mam go już dłuższy czas i aplikowałam głównie w cieplejsze dni. na obecną porę roku jest zbyt delikatny.

pielęgnacja cery tłustej i mieszanej

Przyjrzyjmy się efektom.
Tak jak wspomniałam, produkt szybko się wchłania. Pozostawia cerę matową, jednak nie jest to taki płaski mat. Pod palcami nie wyczuwam wprawdzie żadnej tłustej czy lepkiej powłoczki, ale widać, że cera ma delikatny, zdrowy blask. 
Co więcej, buzia sprawia odczucie dobrze nawilżonej. Znika ewentualne uczucie ściągnięcia. Jest przyjemna w dotyku. 
Producent informuje o zawartości filtrów UVA/UVB, jednak nie zaznaczył o jakiej wartości. 
Uważam, że krem (na pewno razem z pozostałymi produktami) ma wpływ na redukcję sebum. W ciągu cieplejszych dni twarz nie świeciła mi się tak mocno jak zazwyczaj. Dodatkowo dyskomfort ten przychodził znacznie później niż po standardowych 2-3 godzinach.
Stosując tę serię nie miałam problemu z niedoskonałościami, więc nie wiem czy wpływają na ich redukcję. Na pewno jednak nie powodują powstawania nowych. Nic mnie nie zapchało ani nie uczuliło.
Cena wynosi ok. 22 zł za pojemność 50 ml.

Z całej serii jestem zadowolona. Każdy z kosmetyków wywiązał się osobno ze swojej roli, a stosując całą serię zauważyłam poprawę stanu skóry i sprostanie moim oczekiwaniom.
Borykacie się z cerą mieszaną/tłustą? Jakie produkty do pielęgnacji są Waszymi ulubionymi? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj  moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

72 komentarze:

  1. Mam cerę mieszaną, nie potrzebuję o dziwo kremów, skóra bez nich jest idealnie rozświetlona i zdrowa. Myślę, że u mnie kluczem jest odpowiednie nawodnienie po prostu.. albo wiek 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra mieszana może iść ew kierunku suchej, a wtedy odpowiedni poziom nawodnienia ma kluczowe znaczenia :)

      Usuń
  2. Ciekawe kosmetyki, muszę się im przyjrzeć, bo mogłyby się sprawdzić u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ostatni krem mnie zainteresował. Orientujesz się może, gdzie można go dostać stacjonarnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście mam cerę normalną a problemy z trądzikiem zakończyły się u mnie na początku pierwszej klasy gimnazjum po prawie 2-letniej udręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie trapi Cię już ten problem :)

      Usuń
  6. Widzę, ze seria na którą warto zwrócić uwagę i polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produktu nie znam, ale zakochałam się w zdjęciach. Są naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy kosmetyki te można kupić w drogerii czy w aptece?
    Mam skórę mieszaną, od czasu do czasu wychodzą jacyś nieproszeni goście ;c też staram się ich nie zauważać, no ale jednak... są.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w aptekach internetowych, więc stacjonarnie też powinny być dostępne :)
      Na pojedyncze zmiany polecam olejek z drzewa herbacianego :)

      Usuń
  9. Nie znam tej serii, ale kusisz nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie dla mojej skóry ta seria, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very interesting products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam okropną cerę, zwłaszcza ostatnio. Z pewnością przyda mi się dobry płyn oczyszczający, bo te, które teraz posiadam, najwyraźniej nie wywiązują się ze swojej roli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nie malujesz to może być wystarczający :)

      Usuń
  13. tonik wydaje się ciekawy z chęcią bym go przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonik wydaje się najciekawszy z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa seria, choć chyba najbardziej zaciekawił mnie krem i na wiosnę/lato z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam takich problemów z cerą
    Zw względu na oczyszczanie mnie zaciekawił ,więc jak mi się moja seria "liście Manuka " Ziaji skończy, to się może skuszę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel z tej serii Ziai też jest bardzo fajny :)

      Usuń
  17. Dermena gości w moim domu od dawna, lubimy ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  18. Chetnie przetestowalabym cala serie, lubie takie kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa seria z chęcią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  21. tez uzywam kremow normalizujacych. ciesze sie, ze marka wypadla pozytywnie ;) ja niestety mam juz swoja ulubiona ;p pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego 'niestety'? O to chodzi, żeby mieć coś sprawdzonego :)

      Usuń
  22. Coraz częściej spotykam sie z tą marką może w końcu coś od nich do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę tą markę na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też polubiłam całą serię, ale naj,naj, najlepiej sprawdza się żel do mycia - uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że spełnił swoje zadanie. U mnie z Dermeną nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę, nie wiedzieliśmy, że jest to kolejny krem warty uwagi :-) Chętnie jedna od nas z dziewczyn wypróbuje go w wolnej chwili :-) Ważne, że produkt szybko się wchłania ;-)
    Pozdrawiamy!
    Redakcja portalu Modny Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest przyjemny, podobnie jak pozostałe produkty.
      Komentarze nie są miejscem na 'reklamę'!

      Usuń
  27. Na szczęście mam cerę normalną. Czasem coś mi wyskoczy, ale nie ma tragedii. Dużo dobrego czytałam o tych kosmetykach a Ty potwierdzasz tą opinię:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie. Cera normalna w późniejszym wieku jest rzadkością :)

      Usuń
  28. Nie znam tej marki. Moja cera jest normalna, w stronę suchej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem najlepiej postawić na solidną dawkę nawilżenia :)

      Usuń
  29. Nie znam, ale mogłabym się z nimi dogadać :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesująco wyglądają, a zdjęcia tylko zachęcają do wypróbowania każdego z produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem mnie najbardziej zaciekawił, lubię efekt matu ale jak to określiłaś ,,nie płaskiego" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie daje taki delikatnie zdrowy, naturalny blask, ale nie tłustość :)

      Usuń
  32. Również mam cerę mieszaną w kierunku tłustej i sięgam po produkty normalizujące. Z Dermeny nie znam produktów do twarzy,( poznałam odżywki do rzęs) ale tonik i żel osobiście bym chętnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej cerze kluczowa jest równowaga. Trzeba też pamiętać o solidnym nawilżeniu :)

      Usuń
  33. Hi Iwona! I haven´t tried that brand yet, but this cream looks interesting.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, nie znam jeszcze tych kosmetyków. Szczerze powiedziawszy bardzo mnie zaintrygowały.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.