sobota, 15 grudnia 2018

Poczuj radość z kosmetykami On Line 'Tahitian Mornings' - sól do kąpieli, olejkowy żel pod prysznic i peeling do ciała

tanie kosmetyki do kąpieli
Cześć :)

Dla wielu z nas jesień i zima to ciężki czas. Rano ciemno, wieczorem ciemno. Do tego zimno, szaro, buro i ponuro. Na wielu blogach pojawia się masa propozycji, jak przetrwać te miesiące. Czytanie książek, oglądanie filmów, palenie świec czy ciepła herbata lub kakao - to tylko niektóre z pomysłów. A może tak zafundować sobie relaks w postaci domowego spa? Z pomocą przyjdzie seria kosmetyków "Tahitian Mornings' marki On Line, która dostępna jest w drogerii Strefa Urody.

pieniąca sól do kąpieli

tanie sole do kąpieli

Produkt zamknięty jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu. Zarówno on, jak i pozostałe kosmetyki z tej serii, mają śliczną szatę graficzną utrzymaną w niebieskiej kolorystyce, z kwiatowym motywem. 
Skład jest krótki, ale typowo drogeryjny: Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Hydrolyzed Pearl Maris Sal, Phenoxyethanol, Glycerin, Parfum, Aqua, CI 42090. I coś mi tutaj zgrzyta, więc może mnie oświecicie. Producent napisał na etykiecie, że sól zawiera olej monoi i macadamia. Tylko ja ich nie widzę na liście, czy są jakoś dziwnie zakodowane?
Sól ma postać całkiem sporych kryształków o błękitnym zabarwieniu.

tanie sole do kąpieli

Produkt ma piękny zapach, który jest charakterystyczny dla całej serii. Mamy tutaj powiew świeżości, ciepłego wiatru oraz lekkość kwiatów. Całość pobudza do działania i przywodzi na myśl miłe, beztroskie momenty. Ważne jest to, że aromat utrzymuje się podczas kąpieli. Relaksuje, a przy tym napawa optymizmem. 
Do kąpieli należy zaaplikować trzy nakrętki soli, wsypując ją pod strumień ciepłej wody.
Sól daje delikatną pianę, a woda nabiera lazurowego koloru. Dzięki temu możemy poczuć się jak na wczasach bez wychodzenia z łazienki.
Czy sól działa pielęgnująco na skórę? Nie powiedziałabym. Przyznam, że też nie zależy mi na takim efekcie. Sol ma relaksować i uprzyjemniać kąpiel, a ta to robi. 
Cena wynosi ok. 10 zł za pojemność 480 g. 

olejkowy żel pod prysznic

tanie żele pod prysznic

Kosmetyk znajduje się w sporej butelce z twardszego plastiku. Ma prostą nakrętkę i spory otwór. Trzeba uważać podczas aplikacji, gdyż łatwo wylać za dużo.
Tutaj w składzie znajdziemy już olej makadamia i monoi, a także olej kokosowy, ekstrakt z kwiatów gardenii i hydrolizowane perły. Bazą jest SLS. Wybaczcie brak zdjęcie, ale etykieta tak odbija światło, że nie byłam w stanie go uchwycić.
Ma bardzo gęstą konsystencję. Kiedy nim potrząsam przypomina kisiel lub niestężałą do końca galaretkę.

tanie żele pod prysznic

Jak przystało na kosmetyk z takim a nie innym składem, żel świetnie się pieni. Wystarczy niewielka ilość do uzyskania gęstej, jedwabistej piany. Daje radę zarówno z użyciem myjki czy gąbki, jak i aplikując samą dłonią. 
W efekcie mamy dobrze oczyszczone ciało, czyli robi co do niego należy. Przy tym nie wysusza mojej skóry. Jest ona wprawdzie jakby delikatnie nawilżona, ale efekt jest tak lekki, że nie ma szans, aby zrezygnować z produktu pielęgnacyjnego. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Koszt żelu to ok. 10 zł za pojemność 500 ml.

peeling do ciała

tanie i dobre peelingi do ciała
Produkt zamknięty jest w tubce z miękkiego plastiku. Ma zamknięcie na 'klik' i niewielki otwór. Nie musimy się obawiać o wydobycie nadmiaru.
Skład oczywiście typowo drogeryjny, gdzie bazą jest SLS. Znajdziemy też krzemionkę, hydrolizowane perły, olej kokosowy i makadamia oraz sól morską.

tanie i dobre peelingi do ciała

Peeling ma żelową konsystencję, w której zatopiono ciemne, maleńkie drobinki.
Kosmetyk aplikujemy na zwilżoną skórę, masujemy i spłukujemy. Nie stosujemy w przypadku podrażnień i skaleczeń.
tanie i dobre peelingi do ciała

Przejdźmy do działania.
Po otrzymaniu produktu myślałam, że określenie go 'peelingiem' jest swego rodzaju parodią. Przecież jak takie małe drobinki mogą zrobić coś pozytywnego ze skórą? Następnym razem muszę trzymać język za zębami i nie oceniać produktu nazbyt szybko. Okazało się, że kosmetyk daje radę... I mówię to ja - fanka mocnych zdzieraków. Oczywiście nie oczekujmy doznania mocnego tarcia, ale drobinki rzeczywiście są odczuwalne podczas masażu.
Poza tym, że po zastosowaniu skóra jest wygładzona to jeszcze umyta i odświeżona. Peeling spokojnie działa jak tradycyjny żel. Będzie więc fajną opcją chociażby na wyjazdy, gdy nie chcemy zabierać zbyt wielu kosmetyków.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena to ok. 10 zł za pojemność 200 ml.

tanie kosmetyki do kąpieli

Kosmetyki dają radę, a jak. Piękny - zarówno kwiatowy jak i świeży zapach - uprzyjemnia niejedną kąpiel. Pobudzają w te brzydkie, zimne wieczory. Przyjemne działanie i niskie ceny zachęcają do poznania.
Jeśli zachęciłam Was tymi produktami to polecam zaopatrzyć się w nie w drogerii Strefa Urody. Na hasło 'ONLINE33SU' otrzymacie 10% zniżki na całe zakupy.

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

70 komentarzy:

  1. Podoba mi się sól do kąpieli, ma super ziarenka 😊 Muszę poznać tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sól i olejkowy żel pod prysznic chętnie się skuszę:) Zwłaszcza że w ofercie są jeszcze 3 inne warianty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima czy jesień to faktycznie czas, gdzie mamy bardzo dużo czasu wieczorami, bo przez to, że trwają one, wydawałoby się, nieskończoność. I fakt faktem myślałam raczej, żeby spędzić te godziny z książkami albo filmami, a nie pomyślałam, że można sobie zafundować od czasu do czasu domowe spa:) Bardzo zaciekawił mnie ten peeling do ciała! Super sprawa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponurych dni jest tyle, że znajdzie się miejsce i na książki czy filmy, i na spa :)

      Usuń
  4. Fajnie wyglądają te "ziarenka";)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę wydaje mi się, że kojarzę. A z całej trójki najbardziej ciekawi mnie sól do kąpieli😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna, o ile wystarczą nam doznania zapachowe :)

      Usuń
  6. Markę znam ale nie wiem skąd hmm ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mignęła Ci na jakimś blogu bądź w sklepie :)

      Usuń
  7. Musi pięknie pachnieć i ta cena...😄
    Peeling mnie kusi najbardziej ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie w takich chwilach jeszcze boleśniej odczuwam brak wanny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć wanny, żeby się myć żelem czy korzystać z peelingu ;)

      Usuń
  9. Dawno nie miałam okazji korzystać z produktów tej firmy, ale kiedyś bardzo lubiłam ich sole do kąpieli. Myślę, że polubiłabym się z tymi zapachami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i 'domowe spa' jest chyba najprzyjemniejszym sposobem na umilenie sobie tych zimnych dni. czasami zaluje, ze nie mam wanny. nie mam mozliwosci relaksu. z peelingow korzystam, ale akurat tych profuktow nigdy nie mialam w reku. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście już klasyczne produkty potrafią swoimi zapachami uprzyjemnić kąpiel. Nawet wtedy, gdy nie mamy wanny :)

      Usuń
  11. mega kosmetyki <3 muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kusi mnie ten olejek pod prysznic ale cala linia jest niesamowicie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria jest fajna, więc warto wypróbować. Zwłaszcza, że produkty są tanie :)

      Usuń
  13. kolor jest piękny.... przywodzi na myśl lazurowe plaże w ciepłych krajach...

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę znam od lat, ale kurcze tej serii nie widziałam, fajnie że peeling jednak nie zawiódł, bo patrząc na zdjęcie licho to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, też myślałam że będzie słaby, a tutaj takie miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  15. U mnie to są peelingi tej marki i jest własnie ten z Twojego wpisu, szkoda że moja skóra nie lubi oleju kokosowego ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra go toleruje, ale włosy już niestety nie :(

      Usuń
  16. Bardzo lubię sole do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że bardzo dawno temu stosowałam żel pod prysznic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zimą mam właśnie wielką ochotę na domowe, kąpielowe spa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba skuszę się na test soli :) Nigdy nie korzystałam z takiego produktu :) Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi!I haven´t tried this brand yet, but these products look interesting.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie zainteresował olejkowy żel pod prysznic, z tego co widzę jest też w bardzo dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widze te firme, nawet ciekawa sie wydaje ;) Ciekawa jestem peelingu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest szeroka, więc pewnie znalazłabyś coś dla siebie :)

      Usuń
  23. Dawno nie używałam tych kosmetyków, ale muszę wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem znana, dostępna nawet w marketach :)

      Usuń
  25. Znam tę markę, jest na rynku już jakiś czas, ale dawno nie miałam nic z jej asortymentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle marek, że ciężko byłoby sięgać cały czas po te same :)

      Usuń
  26. Ciekawe produkty. O tej firmie słyszałam, ale chyba nie miałam od niej żadnych kosmetyków. Co do peelingu doskonale sprawdziło się powiedzenie nie oceniaj książki po okładce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się najwyżej średniaczka, a tu takie zaskoczenie :)

      Usuń
  27. Nie widziałam kosmetyków tej firmy, ale jak spotkam to się pokuszę i kupię, żeby wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej firmie dotychczas, ale zainteresowałaś mnie swoją recenzją. Rzeczywiście w takie chłodne wieczory domowe spa byłoby idealne! ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim świeżym zapachem od razu można poczuć się lepiej :)

      Usuń
  29. Ta seria to taki powiew lata w zimowe dni :) Już nawet wizualnie zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie słyszałam o tych kosmetykach. Muszę je poznać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sól ma piękny turkusowy kolor wody :P Niestety nie znam kompletnie tej marki :) Może kiedyś na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  32. na żel mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.