piątek, 28 grudnia 2018

Asoa, odżywczo-nawilżający krem pod oczy

naturalne kremy pod oczy
Cześć :)

Są takie grupy produktów, od których nie mam wielkich wymagań. Żel pod prysznic ma się pienić i ładnie pachnieć, a szampon myć i nie powodować łupieżu. Są też takie kosmetyki, których długo nie stosowałam, ale z czasem odkrywał ich rangę.Do nich mogę zaliczyć m.in. kremy pod oczy co do których mam zawsze spore wymagania i oczekiwania. Czy krem marki Asoa im sprostał?

naturalne kremy pod oczy

Kosmetyk zamknięty jest w niewielkiej buteleczce z twardego plastiku. Ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pompki, która się nie zacina i daje odpowiednią ilość preparatu. Polecam jednak po każdej aplikacji przetrzeć otworek z pozostałości produktu, gdyż lubi szybko wysychać.
składzie znajdziemy m.in. wodę kwiatową z pomarańczy i róży damasceńskiej, miks olejów: z marakui, pestek moreli, awokado, arganowy, a także masło shea, kwas hialuronowy, koenzym Q10, witaminę B3, kofeinę. Jak widzicie, jest 'na bogato'.

naturalne kremy pod oczy

Krem ma bardzo delikatny, niczym niewyróżniający się zapach.
Konsystencja jest gęsta i treściwa, a przy tym jedwabista. Rozprowadza się po skórze niczym masełko. Chociaż wydaje się ciężka, to bardzo szybko się wchłania.

naturalne kremy pod oczy

naturalne kremy pod oczy

Pora na przedstawienie działania.
Po nałożeniu krem Asoa pozostawia aksamitną warstewkę, która nie jest ani tłusta, ani nieprzyjemna. Przez to też dobrze współgra z makijażem i kosmetykami kolorowymi. Częściej jednak aplikuję go na noc, gdyż zwłaszcza wtedy stawiam na coś solidniejszego.
Krem w bardzo dobrym stopniu nawilża okolice oczu. Skóra jest wygładzona i delikatniejsza w dotyku. Nie zauważyłam wpływu na zmarszczki i wszelkie załamania przy dolnej powiece.
Krem nie spowodował u mnie redukcji worków pod oczami. Tak, wiem, producent tego nie obiecuje. Jednak - biorąc pod uwagę zawartość kofeiny - myślałam, że podziała coś na tej płaszczyźnie. 
Kosmetyk nie spowodował u mnie żadnych objawów niepożądanych. Nie pieką mnie oczy, nie pojawia się łzawienie. 
Muszę nadmienić, że kosmetyk jest wykonywany ręcznie. Dodatkowo nadaje się dla wegan, a także nie jest testowany na zwierzętach.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Jego cena oscyluje w okolicach 80 zł za pojemność 15 ml. Można go nabyć w sklepie Skin Trust

naturalne kremy pod oczy

Podsumowanie jest ciężkie. Co by nie było, krem wywiązuje się z głównych obietnic producenta. I obiektywnie rzecz ujmując, to chyba jeden z lepszych produktów pod oczy jakie miałam. To jakieś moje 'małe' fanaberie sprawiają, że zawsze chcę więcej i więcej. Zwłaszcza, gdy kosmetyk nie należy do najtańszych. Jeśli jednak oczekujecie dobrze nawilżającego i wygładzającego kremu to zapewne będziecie zadowoleni. Wybór jak zawsze należy do Was :)
Korzystacie z kosmetyków marki Asoa? Jaki jest Wasz ulubiony preparat na okolice oczu? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

85 komentarzy:

  1. Nie stosuję żadnego kosmetyku do pielęgnacji skóry w okolicach oczu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ☺
      Sama również miałam takie zdanie,"po co mi ten krem pod oczy"
      Niestety skóra pod oczami jest wyjątkowo delikatna i wymaga szczególnej uwagi
      Stosowalam różne kremy ;Eveline Cosmetics, Yoskine Matcha a ostatnio polubiłam taki z Douglasa☺
      Pozdrawiam
      Lili

      Usuń
  2. Hmm ja chyba byłabym zadowolona z tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremów pod oczy mam zapasy, więc raczej się nie zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam póki co zapas tego typu mazideł więc nie skuszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam sporo dobrego o tej marce, ale sama nie miałam jeszcze ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny krem. Kocham gęste konsystencje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie działa na zmarszczki cienie :( To są ważne rzeczy jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W likwidację zmarszczek i tak nie wierzę, prędzej w zapobieganie. Ale liczyłabym na podziałanie na cienie.

      Usuń
  8. Nie znam tej marki i tego kremu, ale uważam, że dobrze jest wciąż być nienasyconym i poszukiwać czegoś lepszego. Sama tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wreszcie powstaną kosmetyki na miarę naszych wielkich oczekiwań :)

      Usuń
  9. o a ja właśnie szukam jakiegoś kremu pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce! Zainteresowałaś mnie tym kremem pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny krem, chętnie go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Asoa - nie kojarzę marki, fajnie że produkt dobrze nawilża i ma fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki nie znam, ale chętnie ten kremik bym wypróbowała :) Lubię używać kremy pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta firma jest na mojej liście "do poznania" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w ofercie kilka ciekawych produktów :)

      Usuń
  15. Nie znam marki ;) Pierwszy raz ją na oczy widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :)

      Usuń
  16. O czyli moje wymagania zostaly sprostane, mysle ze bysmy sie polubili :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremy pod oczy jak najbardziej stosuję, bo wiem jak ważna jest pielęgnacja, zwłaszcza delikatnych okolic wokół oczu. ;) Tego kosmetyku nie stosowałam i nie pokuszę się po niego, bo cena jest powalająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne produkty lubią niestety być droższe. Na pewno można znaleźć dobre kremy w znacznie niższej cenie :)

      Usuń
  18. Nice product!
    I will prove it
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosuję takich kremów a marki nawet nie kojarze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyślę nad tym kremem. Trochę cena jest dla mnie za wysoka, ale kiedyś może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja polecam od Orientany. Szkoda, ze tak sporo osób pomija pielęgnacje okolic oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientanę omijam. Miałam dwa różne olejki do twarzy i strasznie mnie uczuliły.

      Usuń
  22. Szkoda, że nie działa na cienie, ale skoro świetnie nawilża to już go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem pod oczy to ciężki temat - trudno znaleźć dobry produkt w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka hitów pod oczy, tego kremiku nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki, ani tego kremiku :D Ciekawa jestem jak by się u mnie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale podoba mi się to, że bazuje na hydrolacie a nie na wodzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba takiego kremu szukałam. Bardzo mnie zachęciła Twoja opinia do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  28. Marka Asoa bardzo mnie ciekawi. Mają całkiem interesujący asortyment ale jeszcze na nic się nie skusiłam z uwagi na zapasy. Kremik wydaje się bardzo ciekawy.. dla mnie zawsze największą zmorą jest migracja kremu do oczu. Jeżeli tego nie robi to już połowa sukcesu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie przy żadnym kremie tego nie dostrzegam, więc nie wiem jak byłoby u Ciebie :)

      Usuń
  29. Krem pod oczy jak najbardziej stosuje od kilku lat już i naprawdę nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej kosmetyczce pielęgnacyjnej. Mój ulubiony to odżywczy krem pod oczy Vianka :) Krem o którym piszesz jest mi totalnie nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Vianka miałam kilka próbek, ale rewelacji nie dostrzegłam.

      Usuń
  30. Nie znam tej marki, mam bzika na punkcie kremów i czasem używam kilku na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sądzimy, że my mogłybyśmy być z niego zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie macie wygórowanych oczekiwań to pewnie tak :)

      Usuń
  32. Przyda mi się taki kosmetyk. Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sądzę po recenzji, że u mnie mógłby się dobrze sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie troszkę zbyt kosztowny...

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Może znalazłabyś w ofercie coś dla siebie :)

      Usuń
  36. o to może by pomogło pod moje oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli potrzebujesz nawilżenia to pewnie tak :)

      Usuń
  37. Fajnie, że się sprawdził:) ja jestem bardzo niesumienna ostatnio, nawet krem zwykły co drugi dzień nakładam.. A pod oczy wgl zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała małe oczekiwania to mogłabym napisać, że się sprawdził ;)

      Usuń
  38. Już mi gdzieś migał, więc pewnie to tylko kwestia czasu, aż go spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  39. Mam na niego ochotę, był mi już polecany kilka razy:) Może w końcu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny kremik ;) nie kojarzę tej marki.
    Mnie często po kremach szczypią oczy, więc trudno mi tak ocenić, czy byłby dla mnie ok :)
    Używam kremu Make me bio i jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie bywa z podrażnieniem oczu. Zdarzyło się to przy kilku kremach, ale przy tym nic złego się nie dzieje :)

      Usuń
  41. Nie znam tej marki, ale zaciekawiłaś mnie tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ochotę go wyprobowac, szukam alternatywy dla produktów arkana.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.