piątek, 7 września 2018

You Are Cosmetics, nawilżające półmatowe szminki do ust

Cześć :)

Każda z nas wybierając produkty do ust kieruje się głównie kolorem - czy to błyszczyków, czy pomadek. Chcemy w ten sposób podkreślić swoją urodę, nadać ustom wyrazistości i pełności. Wydaje mi się, że nie skupiamy się nader mocno na aspekcie pielęgnacyjnym - w końcu od tego są balsamy czy pomadki ochronne - ale jednak zależy nam, aby kosmetyki te nie wysuszały ust. Dziś przychodzę z propozycją pomadek marki You Are Cosmetics, które producent z góry określił jako nawilżające. Czy słusznie?



Kosmetyki otrzymujemy w prostych kartonikach w fioletowym kolorze. Zawiera nazwę firmy, niezbędne informacje, a z przodu przedstawiony jest swatch danego koloru. Moim zdaniem całkiem dobrze oddaje on rzeczywisty kolor.
Sama szminka znajduje się w plastikowym opakowaniu z czarną nakrętką i przezroczystym dołem ukazującym odcień. Tam też umieszczona jest naklejka z numerem i nazwą.
Pomadki są typowo drogeryjne, więc skład bazuje na parafinie oraz wielu innych chemicznych substancjach.


Co od razu się wyróżniło to przyjemny, delikatnie owocowy zapach.
Szminki mają miękką, jedwabistą konsystencję. Bardzo przyjemnie się rozprowadzają. Suną po ustach niczym masło. Przez to też trzeba uważać z ilością, gdyż nadmiar lubi rozcierać się poza kontur ust. 
W skład serii wchodzi 12 kolorów. Posiadam następujące:
20401 terracotta - stonowany, koralowy róż
20402 flamingo - typowy nudziak
20405 firel - brzoskwinka z domieszkami pomarańczy


Poniekąd można zgodzić się z producentem, że pomadki mają półmatowe wykończenie. Nie znajdziemy w nich żadnych drobinek, więc nie są brokatowe. Nie mają też typowego płaskiego matu. Określiłabym je jako satynowe, z delikatnym połyskiem.
Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, kosmetyki mają bardzo dobre krycie. Nawet przy jasnym nudziaku wystarczy jedno pociągnięcie, aby idealnie pokryć usta.




Teraz przechodzimy do mniej przyjemnej sprawy i - moim zdaniem - głównego minusa, czyli trwałości. Niestety tutaj jest kiepsko. Wytrzymują oczywiście przy 'nic nie robieniu', ale wystarczy się napić i od razu część pozostaje na szklance. 
Na koniec jeszcze istotna kwestia, czyli potwierdzenie obietnic producenta. Pomadki rzeczywiście mają działanie nawilżające. Nawet po starciu pozostawiają usta wygładzone i miękkie. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena to ok. 13 zł za pojemność 4,6 g.


Powiem tak - z pomadek jestem bardzo zadowolona. Przede wszystkim są to kolory dopasowane do mnie. Nie przeszkadza mi też trwałość. Są tak komfortowe w aplikacji, że bez problemu można tę czynność częściej powtórzyć. Zwłaszcza, że mamy działanie nawilżające. Kto wie, może w końcu uda mi się dzięki temu zdenkować jakąś szminkę :)
Znacie kosmetyki tej marki? Oferta jest szersza i chętnie dałabym jej jeszcze szansę :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

82 komentarze:

  1. Kolorystycznie jak najbardziej mi się podobają i mogłabym takich używać w kwesti trwałości powiem ci szczerze że dla mnie to nie jest żadne zaskoczenie ponieważ u mnie naprawdę mało kiedy jakaś pomadka wytrzymuje na ustach i w sumie jestem już do tego przyzwyczajona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi taka trwałość nie przeszkadza, ale jakbym napisała tylko, że krótko się trzyma to znowu byłyby komentarze, że to minus. Nieraz już tak miałam, więc wolę to sprecyzować :)

      Usuń
  2. Ta 20401 bardzo ładna :). Marki zupełnie nie znam, ale nad trwałością bym nie ubolewała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy ale kolorki fajne, nie rzucające się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie kolorki piękne - takie na co dzień:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne dzienniaczki, ostatnio czesto siegam po kremowe i przyjemne pomadki tych jeszcze nie mialam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem przyjemne :) jeśli chodzi o takie pomadki to mi również nie przeszkadza konieczność poprawek, więc pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam kolorowych pomadek... ale pięknie wyglądają u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Magia" zdjęcia... ten profil moich ust wygląda jeszcze jako tako :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  8. Great post dear!
    Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  9. fjnie że nawilżają,za taką cenę takie o pomadki na chwilę są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale podoba mi się wykończenie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z marką nie spotkałam się jeszcze na zbyt wielu blogach :)

      Usuń
  11. Podobają mi się odcienie i wykończenie, mam nadzieję, że nad trwałością producent jeszcze popracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten aspekt nie przeszkadza. Nie są to zastygające produkty, a takie kremowe zazwyczaj są mniej trwałe :)

      Usuń
  12. Na ustach fajnie prezentuje się koralowy róż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory pomadek. Ja zdecydowanie bardziej wolę pomadki ochronne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolorki, super też jest to, że są nawilżające, bo mam wrażliwe usta i pomadki często mi je wysuszają.
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie moje kolory ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem przyjemne mają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 20402 to kolor dla mnie :) Z marką nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawilżające i pół matowe hmmm brzmi kusząco

    OdpowiedzUsuń
  19. Trwałość jest dla mnie najbardziej istotnym czynnikiem, wiec nie wiem czy się skuszę na te produkty. Chociaż z drugiej strony cena jest niska, wiec może chociaż jedną kupię na testy. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie trwałość nie jest istotna pod warunkiem, że można szybko nanieść poprawki :)

      Usuń
  20. Cena niska, kolorki świetne to i słabą trwałość można wybaczyć 😁

    OdpowiedzUsuń
  21. 20401 wydaje się być idealnym kolorem dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne kolorki ale pomadki takowe są mało trwałe;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie dla wszystkich musi to być oczywiste. Lepiej o tym wspomnieć :)

      Usuń
  23. Przyjemne kolorki - ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie podkreślają usta, a przy tym są stonowane i dzienne :)

      Usuń
  24. kolorki bardzo ładne i trafiają w mój gust
    trwałość nie przeszkadza , rzadko coś się długo na moich ustach trzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że to warianty kremowe a nie zastygające :)

      Usuń
  25. Lubię jak pomadki dają taki lekko satynowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie kolory piękne i takie półmatowe pomadki są dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie tylko matowe pomadki wytrzymują długo na ustach a błyszczyki czy inne nie trzymają się długo. Na co dzień nie maluję ust bo w pracy nie mam nawet jak kontrolować pomadki, dlatego wybieram balsam czy odcień nude. Tutaj kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj maty najdłużej się utrzymują, ale te pomadki mają ten plus, że łatwo je poprawić :)

      Usuń
  28. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków, ale raczej się nie skuszę, nie mój typ produktów do ust.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolory ale jeszcze nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 20401 wygląda na coś co by mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorystycznie niestety żadna z nich nie przypadła mi do gustu :( Marki niestety nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam marki, co prawda, ale kolory bardzo ładne. A co do trwałości nie spodziewałam się cudów, więc sama nie miałabym wielkich zastrzeżeń, bo nawilżające pomadki mają to do siebie, że lubią wędrować na szklanki choćby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też, pomimo słabej trwałości, jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  33. Nie miałam jeszcze styczności z tymi pomadkami, ale zainteresuje się nimi :) Kolorki mają bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście rzadko kiedy patrzy się na szminki pod względem pielęgnacyjnym. Ja bardzo lubię np. z Lovely K'Lips, ale pierwsze kolory, które powstały - strasznie mi na koniec dnia wysuszają usta :(
    Pięknie się prezentują! Choć kolorki jak dla mnie za jasne ;) A co do trwałości to jak za taką cenę to cudów nie ma co wymagać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie są jeszcze mocniejsze i ciemniejsze kolory, ale ja właśnie takich unikam, dlatego zdecydowałam się na bardziej dzienne :)

      Usuń
  35. haha no właśnie: nie łatwo zdenkować szminkę jak sie ma ich tyle, wiem po sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marki nie znam, dobrze, że pomimo trwałości jesteś z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorki śliczne chodź nie jestem zwolenniczką pomadek, szkoda że trwałość średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolory są cudne, szkoda tylko że słabo z ta trwałością. Wglądają pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trwałość mi nie przeszkadza, skoro można je bez problemu poprawić :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.