niedziela, 16 września 2018

BingoSpa, szamponowe serum keratynowe oraz 100% keratyna w płynie

Hej :)

Wiedzieliście, że włosy możemy fachowo zaliczyć do przydatków skóry? I tak jak skóra składa się z takich białek jak kolagen i elastyna, tak włosy zbudowane są z keratyny. Chociaż ich część wystająca poza powierzchnię skóry - czyli tak zwana łodyga - jest martwa, to warto dostarczać jej takich składników aktywnych, aby włosy wyglądały na zdrowe i błyszczące. Czy w tym celu pomocne ukazują się kosmetyki marki BingoSpa, które bazują na keratynie.

szamponowe serum keratynowe



Kosmetyk zamknięty jest w poręcznej buteleczce z miękkiego plastiku. Ma zieloną naklejkę przedstawiającą mocno wygiętą, wysportowaną modelkę, co komponuje się z zawartym określeniem "fitness". Znajdziemy tam także podstawowe informacje w języku polskim. Ma zwykłe aplikator z formie małej dziurki.


Całkiem wysoko w składzie znajduje się hydrolizowana keratyna. Oprócz niej dostrzeżemy m.in. wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego, spirulinę, wyciąg z alg brunatnych oraz ekstrakty z wielu ziół. Nie jest to jednak naturalny kosmetyk i bazuje na SLSie. Nie zawiera parabenów.
Szampon ma żelową, dość rzadką konsystencję.
Podoba mi się jego zapach - taki miks owoców, kwiatów i perfum.


Skupmy się na działaniu.
Preparat, z powodu SLSa, bardzo dobrze się pieni - już za pierwszym razem. Dla dokładnego efektu zazwyczaj powtarzam czynność. Zmywa codzienne zanieczyszczenia, ale także inne kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji.
Zawsze wspominam Wam, że u mnie w mieście jest strasznie twarda woda i każdy szampon plącze mi włosy. Nie inaczej jest tutaj. Muszę zatem sięgać po odżywkę.
Szampon nie wpływa na szybkość przetłuszczania włosów. Spokojnie mogę je myć co 3-4 dni.
Nie odczuwam u siebie żadnych oznak podrażnienia czy uczulenia. Nie swędzi mnie głowa i nie pojawił się łupież.
Cena wynosi ok. 9 zł za pojemność 150 ml.

płynna keratyna 100%


Preparat znajduje się w ciemnej butelce z miękkiego plastiku. Ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pompki, który serwuje nam przyjemną, dobrze rozproszoną mgiełkę.


W składzie znajdziemy jedynie hydrolizowaną keratynę.
To co od razu mnie uderzyło to zapach. Przypomina ni mniej ni więcej jak tylko przyprawę maggi. Długo utrzymuje się na włosach. Śmieszne to, bo chodząc mam wrażenie jakby mama ciągle gotowała rosół :D


Co więcej, nie tylko zapach przypomina tę przyprawę ale również kolor - ciemny, brudny.
Według zaleceń producenta, produkt należy nanieść równomiernie na umyte i wilgotne włosy, rozczesać a na koniec wysuszyć.


Spójrzmy na efekty.
Keratyna bardzo ładnie ujarzmia włosy. Wygładza je, podkreśla ich naturalny skręt i sprawia, że przestają się puszyć. Końcówki nie wywijają się na wszystkie strony. Nie zauważyłam jednak wpływu na ich stan, ale moje są bardzo rozdwojone.
Przy systematycznym stosowaniu włosy zaczęły zyskiwać połysk.
Regularna cena produktu wynosi 90 zł za pojemność 100 ml, jednak od dłuższego czasu jest w promocji i można ją nabyć za 54 zł.


Oba produkty mają zarówno zalety jak i wady, ale jestem z nich zadowolona. Mogę polecić.
Korzystacie z produktów zawierających keratynę? Jak działa na Wasze włosy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

80 komentarzy:

  1. moje włosy lubią szczególnie odżywki z keratyną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bingospa mnie nie kusi ;) Jakoś niezbyt się lubei z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działają całkiem przyjemnie, zwłaszcza jak za tak niską cenę jaką z reguły mają :)

      Usuń
  3. Moje włosy są obojętne na kreatynowe kosmetyki ale ja je bardzo lubię 😉
    Ten szampon chyba musze kupić ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki BingoSpa mogą być najlepsze na świecie, ale ja ich nigdy nie kupię, bo nadal czuję się urażona tą seksitowską reklamą, którą wypuścili pare lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji spróbować, ale chyba powinnam spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie ten zapach ala ,,maga" to bym z chęcią spróbowała tej kreatyny :D Dobrze że szampon już ładniej pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już producent ostrzegał przed charakterystycznym zapachem, ale nie spodziewałam się czegoś takiego :D

      Usuń
  7. Dawno nie miałam nic z Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe wieki nie miałam niczego z Bingo Spa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo jest tych marek, aby ciągle ograniczać się do tych samych :)

      Usuń
  9. kiedyś kupowałam, ale średnio mi pasuje t marka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś na jesień nasze włosy strasznie odstają i trzeba je jakoś wygładzić. Może takie kosmetyki się u nas sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Przy dużej wilgotności puszą się i odstają na wszystkie strony.

      Usuń
  11. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami jeszcze, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam mocne, gęste włosy, więc nie sięgam po takie kosmetyki, ale zaintrygowała mnie tak "fitness" etykieta, która mi się z włosami wcale nie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, ale jest cała seria fitness, która obejmuje również produkty do ciała :)

      Usuń
  13. Nie miałam, ale jak jest taka promocja to warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Przy regularnej cenie byłabym sceptyczna.

      Usuń
  14. Z keratyną ostatnio zaczęłam stosować szampon i widzę znaczną poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Może i z tego byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  15. Moja "znajomość" z keratyną to dość... trudna znajomość ;) Niektóre kosmetyki sprawdziły się nieźle, inne z kolei spowodowały nie lada chaos na mojej głowie. Więc nim sięgnę po szampon czy serum z keratyną nieco się waham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Moje włosy potrafią dziwnie reagować na produkty z keratyną, ale tutaj nie jest źle :)

      Usuń
  16. Kiedyś słyszałam o podobnych kosmetykach ale o tej konkretnej marce już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów, ale keratynę w kosmetykach bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam markę, ale jakoś nigdy nie sięgnęłam po żadne kosmetyki. Ja też po myciu zawsze muszę używać odżywek z tego samego powodu - też mam problem z twardą wodą i bez jakiejś wygładzającej odżywki są nie do rozczesania po myciu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak potem ocenić szampon skoro zawsze pozostawia siano na głowie... :/

      Usuń
  19. mnie szampony tej firmy uczulają

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosuję maskę z keratyną. Uwielbiam ją za wygładzenie włosów, a tym samym ułatwienie rozczesywania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już dawno nie miałam nic z tej firmy :) Fajne maluszki, idealne by zabrać gdzieś ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej marki kosmetyki miałem kilka lat temu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle marek, że ciężko ograniczać się do tych samych :)

      Usuń
  23. Hi,
    This is Alice from shop.igsbuy.com online store, it mainly sales wigs for everyone. I've just visited your blog, finding it's beautiful and cool. Now we are looking for paid cooperation in sponsored banner or post. We really want to cooperate with you.And we can pay you through Paypal if everything's ok.Waiting for your reply. My Email:wengechen@126.com

    Best regards,
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam kiedyś coś tej marki, ale to juz dawno

    OdpowiedzUsuń
  25. Tych produktów nie miałam jeszcze. Nalepka mnie zmyliła, myślałam, że ten szampon/serum to coś do ciała, bo miałam taki żel na cellulit z taką nalepką ;)
    Miałam kiedyś coś z keratyną i byłam zadowolona, więc być może i te kosmetyki kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cała seria fitness i zawiera produkty do różnych części ciała :)

      Usuń
  26. Uwielbiam keratynę w szamponach ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic z tej marki nie miałam ale nie kusi mnie. Z keratyną miałam produkty, miałam też samą keratynę spokoju ale wątroby być ostrożnym.by nie przesadzic

    OdpowiedzUsuń
  28. Marki tej nie używałam, ale od dawna mam ochotę na coś z keratyną. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że znajdziesz coś odpowiedniego :)

      Usuń
  29. Ciekawe czy seria keratynowa by się u mnie spisała.

    OdpowiedzUsuń
  30. NIc nie miałam akurat z tej marki, ale ładnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawiłaś mnie tym wpływem keratyny na skręt. Sądziłam, że raczej wyprostowuje włosy, a teraz jestem jej ciekawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są wygładzone, ale jednak fale są widoczne. Ale przyjemnie ujarzmione :)

      Usuń
  32. miałam styczność z produktami BingoSpa i sobie je chwalę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Płynnej keratyny jeszcze nie stosowałam, ale produkty, które ją zawierają, bardzo dobrze działają na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może i z tej wersji byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  34. BingoSPA to dla mnie tragiczne kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. keratyna mnie ciekawi ;) ostatnio zdecydowanie brak blasku moim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lecie często takie są. Może im przejdzie :)

      Usuń
  36. Szampon niestety nie dla mnie przez SLS, a keratyna przez wysoką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej ją upolować w promocji. Regularnej ceny nie jest warta.

      Usuń
  37. Marka znana i bardzo przeze mnie lubiana :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio używam szamponu z płynną keratyną i widzę znaczną poprawę w kondycji włosów.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.