środa, 7 marca 2018

Zabłyśnij z lakierami Maga

 Hej :)

Nieraz wspominałam o zaletach lakierów hybrydowych. Manicure wprawdzie wykonuje się dłużej, ale może przetrwać nawet 2-3 tygodnie. Poza tym wygląda elegancko, 'czysto' i estetycznie. Lakiery te mają jeszcze inną zaletę. Mnogość wszelkich ozdób - zwłaszcza pyłków - pozwala stworzyć na paznokciach niesamowity efekt. Nie każdy jednak jest zwolennikiem tej metody. Dlatego też firmy oferujące klasyczne lakiery tworzą serie mające dawać kosmiczne wręcz efekty. Jedną z takich marek jest Maga, której produkty chciałabym Wam dzisiaj przedstawić. 

seria Diamond

Lakiery zamknięte są w szklanych buteleczkach z czarnymi, matowymi zakrętkami.
Mają dość przyjemną konsystencję, która ani się nie ciągnie, ani nie wylewa na skórki.
Pędzelek ma odpowiednią szerokość, jest zbity, ale elastyczny.
Pora na przedstawienie posiadanych przeze mnie kolorów:
 Pasager - piękny, miedziany brąz opalizujący na bordo
Kale  - niebieski brokat, w którym zatopiono mnóstwo jasnych drobinek oraz srebrne ozdoby
Europa - mieszanka fioletu i szarości z ogromną ilością srebrnych i niebieskich drobinek


Lakiery mają dobre krycie, jednak dla dobrego efektu zawsze nakładam dwie warstwy. 
Teraz najważniejsze, czyli trwałość. No i tutaj zaczynają się schody.Pomalowałam paznokcie po południu, a podczas wieczornej kąpieli z jednych paznokci zaczęły odpryskiwać, a z innych zeszły w całości.
Lakiery nie spowodowały żadnych uczuleń.
Cena to 15 zł za pojemność 11 ml.

seria M-Ray

Lakiery zamknięte są w maleńkich buteleczkach.
W ich przypadku pędzelek jest węższy, ale nie sprawia problemów z użytkowaniem. 
Konsystencja nie jest ani za żadna, ani zbyt gęsta.
Pędzelek ma odpowiednią szerokość, jest zbity, ale elastyczny.
W przypadku tych lakierów muszę zaznaczyć jedną ważną rzecz. Niestety zauważyłam, że w środku znajduje się sporo drobnych zanieczyszczeń. Zauważyłam to już podczas pierwszego testu. Przy nakładaniu na paznokieć pojawia sporo maleńkich włosków i innych farfocli. Będziecie mogli zauważyć to na zdjęciu.
Kilka słów na temat kolorów. Na wstępie zaznaczę, że jest to seria, w której nie można wyróżnić jednego koloru. Dają efekt pyłku, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia.
R1 - połączenie butelkowej zieleni z brązem i fioletem
R2 - miedź przechodząca raz z bordo, raz w oliwkę


W przypadku tych lakierów pigmentacja jest na tyle dobra, że do pełnego krycia wystarczy nawet jedna warstwa. 
Schody znowu zaczynają się, jeśli myślimy o trwałości. Tutaj również nie utrzymują się one u mnie dłużej aniżeli jeden dzień. Oczywiście wszystkie lakiery testowałam zarówno solo, jak i z bazą oraz topem.
Cena wynosi 30 zł za pojemność 7 ml.

Na deser zrobiłam swój pierwszy gif, który ma przedstawić efekt lakieru R2, Mam nadzieję, że jesteście w stanie dostrzec cokolwiek i wybaczcie ewentualne niedoskonałości :)


No cóż... nie mogę napisać, że nie lubię tych lakierów, bo ich efekt podoba mi się bardzo. Oj, bardzo. Niestety w przypadku moich paznokci słabiutka trwałość sprawia, że na pewno nie będę z nich korzystać regularnie. Zamęczyłabym się tą codzienną aplikacją, a i paznokcie nie byłyby za to wdzięczne. Na pewno jednak będę z nich korzystać podczas wyjątkowych okazji, gdyż prezentują się zjawiskowo.
Dajcie znać czy przekonuje Was taki efekt na paznokciach :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moja osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

116 komentarzy:

  1. Nie znam tych lakierów, ale prezentują się świetnie:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. rozumiem :) W ofercie jest wiele innych kolorów i wykończeń :)

      Usuń
  3. Zimą bardzo lubię lakiery z drobinkami oraz takim połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie lubię cały rok. Można je fajnie komponować z neutralnymi lakierami :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne efekty, marki nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się przepięknie, szkoda, że nie utrzymują się bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie dają rady dłużej wytrzymać, bo efekty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce, gift extra w całości oddaje efekt lakieru :) Trwałość niestety na minus, więc raczej się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że przy moich marnych zdolnościach efekt jest widoczny :) Trwałość na pewno będzie zależała od samych paznokci. Moje są tłuste i mało które lakiery długo się utrzymują.

      Usuń
  8. ciekawa jestem ich lakierów hybrydowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki mają naprawdę fajne, ale u mnie zupełnie się nie sprawdzają odpryskują po paru godzinach i zabarwiają mi płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na trwałość z pewnością nie tak szybko ponownie zdecyduję się na zwykłe lakiery. Od niedawna dopiero używam hybryd i już trudno jest mi się bez nich obejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielu osób hybrydy są znacznie lepszą opcją :)

      Usuń
  11. OOO Maga ostatnio ma genialne błyskotki! Podoba mi się tam już kilka różnych fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz się z nimi spotykam, ale podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ich ale podobają mi sie kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę jednolite kolory, ale czasami taki efekt błyszczenia też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pomalować paznokcie jednolitym kolorem, a tylko jeden palec potraktować takim zdobieniem :)

      Usuń
  15. Środkowy na pierwszym zdjęciu genialny! Aż mi się oczy zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żuczki od dawna mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze, ale dają świetny efekt :)

      Usuń
  17. Wyglądają ładnie, ale ta trwałość... to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety pod tym względem jest bardzo kiepsko.

      Usuń
  18. Efekt piękny :) Ba powalający tak właściwie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają cudnie tylko ta trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuu ;) Jakie kolory ;) Ładne, ale rzadko takie błyskotki noszę na pazurkach ;) Zazwyczaj stawiam na stonowane zdobienia + ewentualnie jakiś drobny element ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim lakierem można pomalować tylko jeden paznokieć w ramach urozmaicenia :)

      Usuń
  21. Trwałość widzę że nie najlepsza, ale trzeba przyznać że prezentują się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę z nich korzystać, właśnie dla ich efektu :)

      Usuń
  22. ich logo kojarzy mi sie z marką Manhattan

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam lakiery z błyszczącymi drobinkami. Podoba mi się ten niebieski i srebrny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się skusić, jeśli nie przeszkadza Ci trwałość :)

      Usuń
  24. Nie znam firmy, ale podobają mi się wszystkie lakiery jakie pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U nie jedynie hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że są takie nietrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolorystycznie wpadają w oko :) Nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie bardziej mi się podoba bardziej seria M-Ray☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam hybrydy Maga i sobie chwale. Bardzo fajnie sie spisuja u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. efekt jest przepiękny... szkoda że jakość już nie

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki bardzo fajne (nawet błękit mi się podoba),ale co z tego, jak taka trwałość... i nie rozumiem obecności zanieczyszczeń w środku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem czemu się tam znalazły. Może trafiły mi się jakieś wadliwe egzemplarze, ale są w obu tych kolorach.

      Usuń
  32. Nie znam ale to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. udanego świętowania Kobietko ❤️🌹

    OdpowiedzUsuń
  34. Są piękne tylko szkoda że ta trwałość taka nijaka Ale powiem ci że znalazłam lakier do paznokci Booster się nazywa bodajże z Eweline w czarnym opakowaniu. On jest bezbarwnym a bardzo wydłuża trwałość każdego z lakieru nawet jeżeli jest słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, muszę mieć ten lakier na uwadze. testowałam te warianty z różnymi bazami i topami, i efekt ciągle słaby :/

      Usuń
  35. Ostatnio bardzo często mam na paznokciach błyszczące lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo łądnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podobają :) Lubię zwykłe lakiery, a do tego takie kolorki też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby trwałość była dobra, to byłoby idealnie :)

      Usuń
  38. Wszystkie mi się podobają, mega są

    OdpowiedzUsuń
  39. Miedź przechodząca w bordo...coś pięknego! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Trwałością się nie popisują, ale kolorami już tak:)

    OdpowiedzUsuń
  41. prezentują się naprawdę fajnie, ale szkoda, że ta trwałość taka lipna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pod tym kątem jest beznadziejnie :/

      Usuń
  42. Te metaliczne fajne, choć ja takich zwykłych lakierów już dawno nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też się z nimi nie spotkałam, ale fajne są te metaliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć odcień i efekt idealny dla siebie :)

      Usuń
  44. Od kiedy poznałam zalety manicure hybrydowego to nawet nie zerkam w stronę tradycyjnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję je zamiennie, ale rozumiem zwolenniczki hybryd :)

      Usuń
  45. Ciekawe kolory, szkoda, że takie nie trwałe...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale piękne kolorki ;) firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.