środa, 21 lutego 2018

Vegetalis, roślinny krem z rokitnikiem

Hej :)

Nie jestem ani weganką, ani nawet wegetarianką. Jednak nie da się ukryć, że coraz więcej osób decyduje się na takiego typu style odżywiania. Przez to też zważają nie tylko na wybierane produkty spożywcze, ale także kosmetyki - takie, które nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Pomocna może okazać się marka Vegetalis, której krem do twarzy z rokitnikiem chciałabym Wam przedstawić.


Produkt otrzymujemy w kartonowym opakowaniu zawierającym wszelkie niezbędne informacje. Sam krem znajduje się w okrągłym słoiczku z ciemnego szkła. Po odkręceniu nakrętki naszym oczom ukazuje się sreberko, dzięki któremu wiemy, że nikt wcześniej się do niego nie dobierał.
Zapach jest kremowy i delikatnie ziołowy. Przyjemny, nienachalny. 
Skład pozbawiony jest parabenów, silikonów, sztucznych barwników i olejów mineralnych. Znajdziemy w nim zaś wiele wartościowych substancji takich jak olej ze słodkich migdałów, masło shea, ekstrakt z rokitnika czy wyciąg z rozmarynu.
Ma treściwą, ale przy tym jedwabistą i lekką konsystencję. Świetnie rozprowadza się po twarzy i szybko wchłania.


Przejdźmy do przedstawienia efektów, jakie dostrzegam po stosowaniu kremu przy porannej ielęgnacji.
Pierwsze co mogę stwierdzić o tym kremie to fakt, że wydaje się dawać zupełnie odmienne efekty. Z jednej strony pozostawia skórę matową, z drugiej zaś wyczuwam delikatną, aksamitną warstewkę. Skóra jest dobrze nawilżona, miękka w dotyku i odżywiona. Nie świeci się od nadmiaru sebum, jednak zdrowo błyszczy dając wrażenie rozświetlonej i promiennej. U mnie krem spełnia niemalże wszystkie obietnice producenta. Nie mogę jedynie odnieść się do działania na naczynka, gdyż nie mam z nimi problemów.


Krem dobrze współgra z podkładami. Nie zapycha cery, przez co nie powoduje powstawania niedoskonałości. 
Jedynym minusem kosmetyku jest cena, która wynosi 239 zł za pojemność 50 ml.

Nie ukrywam, że jestem ogromnie zadowolona z działania tego kremu. Z czystym sercem mogę Wam go polecić, aczkolwiek wiem, że ze względu na cenę nie każdy jest w stanie sobie na niego pozwolić.
Macie swoje ulubione kremy? Podzielcie się swoimi typami :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

129 komentarzy:

  1. ciekawy krem ;) chociaż przyznam, że cena nieco odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie zapycha to już go lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ale na początku składu znajduje się też dużo chemii, więc określenie krem roślinny jest tutaj trochę zabiegiem marketingowym, bo myślałam, że to będzie 100% naturalny produkt. Cena zwala z nóg, ale ważne, że u Ciebie zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co by nie było to jednak producent nie obiecuje naturalnego składu. Są substancje roślinne a brakuje zwierzęcych, więc tutaj wszystko się zgadza.

      Usuń
  5. cena nie dla mnie, chyba nigdy nie wydam tyle na kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opakowania i krem wart uwagi. Tylko cena zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i ciekawy kremik, ale cena cąłkowicie mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, tylko szkoda, że taka wysoka cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Ale byłoby jeszcze gorzej, gdyby za ceną nie szła jakość.

      Usuń
  9. Ależ mi się podoba opakowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie niby minimalistyczne, ale ma w sobie to coś :)

      Usuń
  10. Po wstępie i nazwie myślałam, że skład będzie trochę lepszy. No ale najważniejsze jest działanie i ono zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład nie jest typowo naturalny, ale też producent nigdzie tego nie obiecuje. Tak czy siak, nie jest tragiczny :)

      Usuń
  11. Słoiczki z ciemnego szkła ostatnio lepiej odbieram niż zwykłe z jasnego szkła. Cena dla mnie zaporowa:/

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, nie wiem dlaczego ale przeczytałam " roślinny krem z królikiem" xD
    Sam krem wygląda świetnie, bardzo podoba nam się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, aż się wystraszyłam, że źle napisałam i od razu przewinęłam do góry sprawdzić :D

      Usuń
  13. Cena faktycznie jest dość wysoka, ale ogólnie produkty z rokitnikiem nie należą do najtańszych. Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość niespotykany składnik, a krem przynajmniej daje dobre efekty :)

      Usuń
  14. Trzeba przyznać że opakowanie jest cudne <3 Fajnie, że działa - dobrze kiedy produkty w tych wyższych cenach rzeczywiście dobrze się spisują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Można się nieźle zdenerwować, gdy przy takiej cenie otrzymujemy buble.

      Usuń
  15. wydaje się być bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajny, ale ta cena jak dla mnie zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem fajny, ale to nie jest cena za jaka bym go kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie się zapowiada :), szczerze powiedziawszy nie słyszałam o tej marce ale to może dlatego ,że również nie jestem weganką ani wegetarianką ;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele osób, które nie mają takiego sposobu żywienia, ale jednak zważają na dobre składy :)

      Usuń
  19. Piękne opakowanie, dobrze, że krem nie zapycha :) lubię ziołowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie piękne sam krem może i fajny ale ta cena.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super że dzięki blogowaniu można przetestować produkt którego cena początkowo jest zaporowa ale bywa że gdy już wiemy że produkt wart ceny to zakup kolejnego opakowania jest łatwiejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) gdyby nie możliwość przetestowania to sama na pewno nie zdecydowałabym się na ten krem.

      Usuń
  22. Już patrząc na opakowanie wiedziałam, że będzie drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Działanie idealne, ale cena zwala z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest rokitnik - krem od razu wzbudził moje zainteresowanie. Czytam dalej - zapiszę sobie na wishlistę... Patrzę na cenę: no raczej nie :D Tak, czy inaczej, bardzo zaciekawił mnie ten produkt.

    Zostanę jednak przy rokitniku w lekkim kremie rokitnikowym od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sylveco miałam tylko kilka próbek, ale nie zdążyły mnie oczarować. Nie wiem jakby było po dłuższym stosowaniu, ale jednak tutaj droższa wersja działa u mnie znacznie lepiej.

      Usuń
  25. Rozswietlenie cery jest fajna obietnica, która mną i zachęca. Super, że produkt się sprawdził ! :)
    Ostatnio drogie kosmetyki okazują się niezłym bublami:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zawsze cena idzie w parze z jakością :/

      Usuń
  26. Lubię lekkie kremy, szybko się wchlaniające. Te bardziej treściwe jakoś nie idą w parze z moją tlustawą skórą ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bogaty, ale bardzo fajnie się wchłania :)

      Usuń
  27. nie widziałam jeszcze nigdzie tego kremu :D zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też nie jestem ani weganką, ani nawet wegetarianką ;) a kosmetyku, jak i marki, nie znam wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z nią jeszcze na blogach :)

      Usuń
  29. Krem ma piękne opakowanie! *.*
    Zapraszam www.loveanea.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie to nie wszystko. Warto jeszcze doczytać recenzję.

      Usuń
  30. Dobrze że krem spełnia wszystkie Twoje oczekiwania :) Przy takiej cenie wypadało by zrobić dobry kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by się było zdenerwować, gdyby był bublem :)

      Usuń
  31. Ja od lat unikam kosmetyków, które zawierają składniki z martwych zwierząt albo są testowane na zwierzętach, więc lubię dowiadywać się o takich markach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma w ofercie tylko trzy kremy, ale można znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  32. Opakowanie mnie oczarowało od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby fajne opakowanie i działanie ale skad ta cena ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam ale muszę przyznać, że prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się opakowanie kremu. Z chęcią sprawdziłabym jego działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ładnie ;) Kremu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze mówiąc, kompletnie nie rozumiem ceny tego kremu :P. Moim zdaniem, patrząc na skład i znając inne kremy, kompletnie nie jest jej wart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już akurat nie zależy od nas :) Przynajmniej tyle dobrze, że jednak działa a nie jest bublem :)

      Usuń
  38. Oo nie znalam wczesniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio poszukuję kremu dla siebie :) wydałam fortunę na Avène, a efekty żadne. Może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubie kremy ,które nie gryzą się z podkładem ,ale jednak cena mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh very interesting product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Cena produktu porównywalna do tych z perfumerii, jak dobrze działa to super. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O kurcze fajny ten kremik, o marce słyszę pierwszy raz, cena troszkę zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam ani marki, ani samego produktu i choć brzmi ciekawie to półka cenowa zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i na pewno nie będę zachęcać do zakupu :)

      Usuń
  45. Mam ten krem!Szczerze powiem że miałam obawy, bo mimo, że zbiera dobre opinie to i tak samych opinii nie jest dużo. Skusiłam się bo uwielbiam kremy z rokitnikiem i nie żałuję każdej złotówki wydanej na ten krem, bo jak dla mnie działa i jest mega wydajny. I nie farbuje twarzy na pomarańczowo od rokitnika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona. Ciężko byłoby przeżyć taką kwotę, gdyby okazał się bublem :)

      Usuń
  46. Nigdy nie myślałam nad wypróbowaniem kosmetyków tego typu. Cena ich niestety jest dosyć wysoka, więc chyba nie zdecydowałabym się na takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest w stanie sobie na niego pozwolić.

      Usuń
  47. mimo wszystko.. nie skusiłabym się na niego (ach,ta cena)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym go nie dostała to też bym się nie skusiła :)

      Usuń
  48. pierwszy raz widzę ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cena wysoka ale jak działą to czego chcieć:P??

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja powoli zużywam kremy, nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten na razie jest jednym z lepszych jakie miałam :)

      Usuń
  51. Nie mam typowej cery naczynkowej ale mam dosłownie 2,3 takie punkty których chciałbym się pozbyć I ciekawa jestem czy by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tym działaniem nie pomogę. Nawet jeśli mam naczynka to ich nie zauważam.

      Usuń
  52. Tak...cena lekko powala... ale skoro świetnie działa...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wydaje się przyjemny, i pewnie gdyby nie cena bym mogła go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Niedawno czytałam o świetnych właściwościach rokitnika. Jeszcze nie sprawiłam sobie żadnego kosmetyku z tym składnikiem. Muszę zużyć zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko ładnie pięknie, ale ta cena :o

    OdpowiedzUsuń
  56. Cena faktycznie do najniższych nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wyższa półka cenowa, chociaż na pewno jest wiele jeszcze droższych :)

      Usuń
  57. U mnie niestety mało który krem się sprawdza i raczej nie wydałabym takiej kwoty, bo różnie może być. Dobrze że jesteś z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie ryzykowała z tak drogim produktem. Fajna byłaby opcja próbek :)

      Usuń
  58. Kocham tego typu kosmetyki! Za skład i za działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko cena była niższa to byłoby idealnie :)

      Usuń
  59. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Ciekawy ten krem, ale cena faktycznie dość wysoka.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Wygląda ślicznie, poziom zadowolenia z efektów bardzo dobry, a ja mogłabym inne jego efekty też docenić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, w zależności od potrzeb skóry, można znaleźć dodatkowe pozytywy :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.