czwartek, 16 listopada 2017

Peggy Sage, lakier monohybrydowy

 Cześć :)

W dzisiejszych zabieganych czasach stawiamy na to co jest szybkie w wykonaniu, trwałe i efektowne. Przez to też coraz więcej kobiet decyduje się na manicure hybrydowy. Nic dziwnego, wytrzymuje długi czas i prezentuje się na paznokciach niezwykle elegancko. Czy jednak jest szybki w przygotowaniu? Tutaj można by polemizować - w końcu jakąś godzinkę trzeba na tę czynność poświęcić. Okazuje się jednak, że i tutaj pojawiła się ciekawa nowinka, czyli lakier monohybrydowy. Łączy w sobie bazę, kolor oraz top. Czy jednak jest równie wartościowy? Sprawdźmy na przykładzie lakieru marki Peggy Sage. 


Lakier znajduje się w prostej, zgrabnej buteleczce.
Ma gęstą konsystencję, która jednak nie jest w stylu mocno ciągnących się. Nie mam większych trudności z jego nakładaniem. Pędzelek jest zbity, ale elastyczny. Łatwo się nim operuje. 
Posiadany przeze mnie kolor 'millenium red' jest piękną, klasyczną czerwienią. Lakier jest mocno kryjący, dlatego już nawet jedna warstwa wystarcza do uzyskania satysfakcjonującego efektu.


Z racji tego, że lakier posiada formułę 3w1 oszczędzamy dużo czasu podczas aplikacji. Utwardzamy w lampie tylko jeden preparat i ewentualną drugą warstwę.
To co Was z pewnością najbardziej interesuje to trwałość takiego zabiegu. Pewnie kojarzycie, że na moich paznokciach zwykłe hybrydy nie utrzymują się dłużej aniżeli 2 tygodni. W przypadku tego lakieru kolor jest w nienaruszonym stanie od 5 do 7 dni. Później zaczyna ścierać się na końcówkach, a nawet odpadać. Stwierdzicie, że nie jest to mistrzostwo świata? Dla mnie to dobry czas, gdyż malowanie zajmuje mi mniej więcej tyle samo czasu co zwykłym lakierem, a te odpryskują mi już po kilku godzinach.



Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Cena lakieru monohybrydowego oscyluje w okolicach 40 zł za pojemność 10 ml.

Na koniec wspomnę Wam pokrótce o mojej nowej lampie marki Ronney.


Żartuję sobie, że ma kształt słuchawki ze starych telefonów stacjonarnych. Niewątpliwie jest bardzo poręczna, a dzięki niewielkiemu rozmiarowi można ją wszędzie schować.
Do zestawu dołączony jest kabel USB, który można podłączyć do komputera a także krótka ulotka z instrukcją obsługi. 
Lampa ma moc 9W, a po jednym naciśnięciu działa przez 60 sekund.
Nie mam wprawdzie doświadczeń z wieloma lampami, ale działanie tej uważam za bardzo dobre. Radzi sobie z utwardzeniem lakierów - zarówno omówionego monohybrydowego jak i innych, które posiadam. 
Lampa nie jest droga, gdyż kosztuje ok. 20 zł. 


Jestem bardzo usatysfakcjonowana przedstawionym duetem. Myślę, że lakier monohybrydowy jest dobrą opcją dla osób, które cenią sobie lepszą trwałość a przy tym nie chcą spędzać zbyt dużej ilości czasu na malowaniu paznokci. 
Znacie lakiery 3w1? Jakie marki hybryd są Waszymi ulubionymi? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

108 komentarzy:

  1. U mnie 2 tygodnie był nienaruszony :D a co więcej teraz mam dwa tygodnie kolejne mani i od dawna jest odpryśnięte :/// oczywiscie tradycyjnymi hybrydami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że wytrzymuje u Ciebie tak długo :)

      Usuń
  2. U mnie 2 tygodnie był w super stanie ten lakier :) a teraz mam 2 tygodnie klasyczne hybrydy i już są odpryśnięte od dobrych paru dni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor :D Dopiero zbieram się do zakupu lampy i całej reszty i nawet nie wiedziałam, że są takie lakiery 3w1 :D Super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, ja mocno zastanawiam się na kupnem lampy i w końcu na malowanie paznokci hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero uczę, więc nie korzystam z hybryd non stop :)

      Usuń
  5. Ja raczej nie miałam styczności z takimi lakierami 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze lakieru 3w1, ale to bardzo fajna, szybsza opcja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Im dłużej czytam o tych hybrydach tym bardziej się do nich przekonuję. A ta monohybryda to już w ogóle super sprawa...niezwykła wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie lakiery bo malowanie idzie szybciej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to znacznie - zwłaszcza dla początkujących :)

      Usuń
  9. nie miałam okazji próbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te lakiery ostatnio w drogerii, ale jakoś nie moglam się zdecydować na kolory, które były dostępne. Myślę, że na wiosną skuszę się na jakiś neon :).
    Dodałam do obserwowanych, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, neonki na wiosnę czy lato jak znalazł :)
      Dziękuję za obserwację, bardzo mi miło :)

      Usuń
  12. Kolorek czerwony naprawdę bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze ich nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa. Tym bardziej, ze nawet jeśli wytrzymują tylko tydzień, to i tak nie trzeba się męczyć z wysychaniem lakieru, jak to bywa przy lakierach tradycyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Czas aplikacji jest podobny, a trwałość znacznie lepsza :)

      Usuń
  14. Ale świetny kolor, słyszałam o lakierach 3w1 natomiast nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wg mnie to super sprawa, oszczędzamy czas i wszystko mamy w jednym
    szkoda, że paznokcie to moja kula u nogi:(

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam ten lakier, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zadowolona z tego lakieru, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor rewelacyjny, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki lakier 3w1 to świetne rozwiązanie :) a co do trwałości, ja i tak lubię zmienić raz w tygodniu lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie, ze względu na szkołę, w ogóle nie mogę malować paznokci.

      Usuń
  20. Myślę ze jak się ma już lampę to fajnie mieć taki mniej czasochłonny lakier ala hybrydowy :D Ja maluje jak już co zwykłymi, polecam Sally Hannseg gel manicure - u mnie ponad tydzień bez niczego wytrzymują. No ale każdy ma inne paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SH mam jeden kolor, ale czarny. Trzyma się całkiem spoko, ale nie jest to zbyt uniwersalny odcień :)

      Usuń
  21. Oj kolorek jest przepiękny :)
    Muszę przyznać, że zainteresował mnie. Jakoś nie mogę się przemóc do lakierów hybrydowych. Tak jak napisałaś - czasochłonne, a do tego dość drogie :/
    Ale to rzeczywiście wydaje się idealnym sposobem :) Efekt na tydzień, a zajmuje mało czasu. Super - w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jest praktycznie taki sam jak przy standardowych lakierach a trwałość znacznie lepsza. Tyle tylko, że musimy się liczyć z wyższym kosztem.

      Usuń
  22. Świetny kolorek :) Trzy lata temu kupiłam sobie mini zestaw i też robię pazurki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam hybryd, zwykłym lakierem też rzadko maluję paznokcie, ale ostatnio kupiłam sobie nowy lakier i już nie mogę się doczekać, aż go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  24. hmm...mimo, że to lakier 3w1 to może jakby go nałożyć na bazę i pokryć topem to trwałość byłaby lepsza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale muszę go oceniać przede wszystkim zgodnie z założeniem producenta :)

      Usuń
  25. Kolor nie mój, ale produkt fajny :) Zwykły lakier nez odprysku trzyma mi w sprzyjających warunkach 4 dni, więc muszę w koncu poszukać czegoś trwalszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 dni to i tak dobrze. U mnie to tak ze 4 godziny :D

      Usuń
  26. Piękny kolor :) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru hybrydowego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Również mam ten lakier i jestem z niego zadowolona. Takie mnohybrydowe lakiery są fajne jeżeli chcemy mieć w miarę trwały lakier. Ja klasyczne hybrydy mogę nosić bardzo długo, ale czasami się po prostu nudzą i po tygodniu chciałabym następne. Z takimi monohybrydami możemy sobie co kilka dni zmieniać paznokcie. Lampę również posiadam i dobrze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jeśli ktoś lubi różnorodność to szybko się znudzi. Poza tym jest tyle pięknych kolorów, że żal byłoby z nich nie korzystać :)

      Usuń
  28. 5-7 dni to dobry wynik :)
    Już bym wolała kupić sobie taki lakier i utwardzać niż męczyć się ze zwykłym i mieć odpryśnięty już na drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam lakierów 3w1. Kolor ładny, taki kobiecy :) Ja godzinkę przy paznokciach bym nie wytrzymała, nie mam do tego cierpliwości, ale wiem, że trzeba się poświęcić dla późniejszego ładnego efektu na paznokciach i mieć 'spokój' na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego taki jakieś jest lepszą opcją, bo czas jest znacznie krótszy :)

      Usuń
  30. Bardzo mi się podoba :) ogólnie z tego co czytałam to dziewczyny są zadowolone z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sprawa. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przyjemnie mi się używało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również mam ten zestaw i jestem bardzo zadowolona. Mam podobnie jak Ty - hybrydy u mnie krótko się trzymają - ale UWAGA ten lakier miałam na paznokciach 7 dni za pierwszym razem, drugi 10 - zaczął ścierać się na wolnym brzegu i wyglądał nieestetycznie więc ściągnęłam. Jednak nie odkleja się jak naklejka, jak w przypadku hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i w Twoim przypadku lakier dobrze się spisuje :)

      Usuń
  34. no no zapowiada się fajnie ;D hmm jak hybryda się odkleja to być może warstwa tłusta paznokcia została źle zmatowiona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie chyba z reguły są bardzo tłuste, bo nawet jak na zajęciach inne dziewczyny wykonują mi manicure to też się źle trzyma. Wątpię, abyśmy wszystkie popełniały błędy :)

      Usuń
  35. Fajnie, że gwarantuje oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Firma w ogóle mi jeszcze nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie słyszałam o niej wcześniej :)

      Usuń
  37. Kolor jest piękny :) Zastanawiam się tylko, czy nie odpadłby mi po kilku dniach ten lakier. Mam troszkę uraz po połączeniu bazy i topu w jednym marki Semilac z ich hybrydą. Tydzień i paznokcie same odpadły bez większego uszczerbku dla mojej naturalnej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie wiadomo, jeśli nie sprawdzi się na sobie :)

      Usuń
  38. Świetnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolorek bardzo ładny :) Ale żeby bez bazy :) Coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zupełna nowość to to nie jest, bo już jakiś czas temu pokazywałam podobne lakiery innej firmy :)

      Usuń
  40. Ja nie przepadam się za to tymi lakierami 3 w 1, testowałam kilka i zawsze wypadały słabiej niż klasyczne z baza i topem ☺ jednak kolorek piękny ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie efekt nie jest satysfakcjonujący.

      Usuń
  41. No to mam bardzo podobne odczucia do Twoich: że ten lakier nie utrzymuje się u mnie tyle co klasyczne hybrydy, ale ZNACZNIE dłużej niż normalne lakiery. U mnie jest to odpowiednio 2 tygodnie oraz 3-4 dni, a ten lakier nieco ponad tydzień. Więc jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakoś nie przekonują mnie takie lakiery... wolę tradycyjnie krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor nie mój, ale jestem ciekawa jakby się u mnie taki monohybrydowy spisał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zaopatrzyć się w inny odcień i sprawdzić działanie :)

      Usuń
  44. A jak ze zmywaniem? Nie żółkną po nim paznokcie? Mialal kiedys monohybryde jakiejs firmy no name i byla fatalna, ale moze ta jest lepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie jest takie same jak przy normalnych hybrydach. Zdarzyło mi się nawet, że wystarczyło delikatnie podważyć w miejscu odprysku i same schodziły. Nie zauważyłam żadnych przebarwień :)

      Usuń
  45. Jak długo trzeba utwardzać w lampie?

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.