piątek, 18 sierpnia 2017

Swiss Image, pielęgnacja objętości włosów

Hej :)

Odkąd pamiętam moje włosy zawsze były nieokrzesane. A to kręciły się wtedy, kiedy chciałabym żeby były proste, innym razem puszyły się niczym lwia grzywa. Jak jest teraz? Obecnie są lekko falowane co akurat mi odpowiada. Ale... Zawsze musi być magiczne "ale". Nie dość, że są szorstkie i matowe, to ich puszystość jest równa zeru. W takich przypadkach warto sięgnąć po produkty mające nadać włosom objętość. Jak z tej roli wywiązuje się seria marki Swiss Image?

Szampon - pielęgnacja objętości włosów


Szampon zamknięty jest w zgrabnej butelce z twardszego plastiku. Ma prostą, ale efektowną szatę graficzną oraz etykiety zawierające niezbędne informacje. Wieczko to zamknięcie typu 'klik'.
Skład nie należy do naturalnych, ale pozbawiony jest parabenów. 
Zapach jest wyczuwalny, ale przy tym subtelny. Typowy dla kremowych produktów, z delikatną nutą rześkości. 
Produkt ma gęstą, treściwą konsystencję o przezroczystej barwie.


Jak z działaniem?
Ponieważ w składzie znajdziemy SLS, szampon bardzo dobrze się pieni - i to już przy pierwszej aplikacji. 
Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Radzi sobie nie tylko z zanieczyszczeniami, ale także z innymi produktami do pielęgnacji i stylizacji.
Niestety moje włosy pozostawia delikatnie splątane, ale nie są przy tym sztywne i tępe. Nie muszę się długo męczyć z ich rozczesywaniem. 
Nie zauważyłam wprawdzie działania pielęgnacyjnego, ale nie wymagam tego od szamponów. Na szczęście nie szkodzi - nie zauważyłam oznak łupieżu ani świądu. 
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena oscyluje w okolicach 25 zł za pojemność 250 ml.

Odżywka - pielęgnacja objętości włosów



Opakowanie prezentuje się dokładnie tak samo jak szamponu. 
Skład także nie jest do końca naturalny, ale zawiera sporo wartościowych ekstraktów - głównie roślinnych. 
Zapach również jest tożsamy z tym opisanym powyżej. 
Konsystencja odżywki jest jedwabista, a przy tym treściwa. Nie spływa z dłoni. 
Odżywkę aplikujemy na umyte szamponem włosy, a po chwili dokładnie spłukujemy.


Pora na działanie.
Specyfik ładnie nawilża i wygładza włosy. Sprawia, że są one miękkie, dzięki czemu znacznie łatwiej je rozczesać. Wprawdzie nie dodaje spektakularnej objętości, ale sprawia wrażenie, jakby włosów było ciut więcej. Poza tym nie obciąża włosów i nie wpływa na szybkość ich przetłuszczania.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena to ok. 25 zł za pojemność 250 ml.

Spray Lotion - pielęgnacja objętości włosów


Produkt zamknięty jest w wygodnej butelce. Ma aplikator w formie atomizera dającego mgiełkę.
W dość długim składzie znajdziemy sporo wartościowych składników.
Zapach jest identyczny jest w poprzednich produktach.
Odżywka, z racji formy, ma wodnistą konsystencję.
Producent określa nam różne sposoby aplikacji. Możemy ją stosować zarówno na mokre jak i suche włosy. Istotne jest, aby jej nie spłukiwać.


Jakie daje efekty?
No niestety, u mnie mizerne. Po zastosowaniu na mokre włosy były one niesfornie napuszone a przy tym twarde i 'sianowate'. Jest tutaj jednak spory szkopuł. Odżywka zawiera keratynę, której moje włosy nie cierpią. Dlatego też pod tym względem mogę być nieobiektywna. Kiedy nakładałam ją zaś na suche włosy wówczas były one ujarzmione i nawilżone, ale znacznie szybciej wyglądały na nieświeże.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Kosmetyk kosztuje ok. 23 zł za pojemność 150 ml.

Chociaż odżywka bez spłukiwania się u mnie nie sprawdza to z pozostałych produktów jestem zadowolona. Wprawdzie nie dają efektu 'wow', ale nie szkodzą ani moim włosom, ani wrażliwej skórze głowy.
Znacie kosmetyki Swiss Image? Czym pielęgnujecie swoje włosy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

82 komentarze:

  1. Ja wybieram kosmetyki do włosów bardzo, bardzo suchych, zniszczonych - musi to być mega nawilżenie. Tych nie znam i raczej nie są dla mnie odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też takie są i niestety nie wszystko na nie działa.

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów.Muszę się zainteresować.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest tak też trochę wartościowych składników :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę firmę. Nie znałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że mgiełka nie dała lepszego efektu bo to nią byłam najbardziej zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to przez keratynę. Jeśli Twoje włosy lubią tę substancję to może wypadłaby lepiej :)

      Usuń
  6. Nie znam swissa, jestem wierna kallosowi :)
    Zapraszam na nową współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam maski Kallosa, ale dla moich włosów były tragiczne.

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wygrałam szampon i odżywkę ale z innych wariantów w sumie sama mogłam wybrać. Szampon i odżywka super (oczywiście ta do spłukiwania) wiadomo nie jest to wow ale warto je poznać bo są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli podsumowując odżywka i szampon przeciętne, a odżywka b/s kiepska. Raczej nie sięgnę, spodziewałam się lepszego działania, choć dobrze, że te dwa kosmetyki chociaż nie skracają świeżości włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że przynajmniej szampon i odżywka nie szkodzą moim włosom :) Bez problemu je zużyję, ale ponownie nie sięgnę.

      Usuń
  10. Nie znam. W tej chwili mam zapas produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale kiedyś przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałabym szampon i ten lotion. Bo nie lubię odżywek, które trzeba spłukiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może spray u Ciebie dałby lepsze efekty :)

      Usuń
  13. Zapewne nie wypróbuję. Moje włosy też są nieokrzesane, ale coraz lepiej nad nimi panuję i ostatnio nawet fryzjerka do której chodzę mi powiedziała, że znacznie poprawiła się ich struktura, więc nie będę narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tych kosmetyków. Obecnie używam szamponu i maski do włosów Cosmia (nowa marka Auchan). :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie ten szampon też plącze włosy i to dość mocno, odżywkę w sprayu podejrzewam o przyspieszenie przetłuszczania skalpu, a tak po za tym to jest ok, zapach mi sie ardzo podoba. Widzę że masz przezroczystą butelkę odżywki bez spłukiwania ja mam z nieprzezroczystego plastiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jakaś inna partia z tą butelką. Widać, że seria jako tako jest poprawna, ale na pewno można znaleźć lepsze produkty :)

      Usuń
  17. nie znam kosmetyków. Moje włosy ostatnio się puszą

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o tych produktach, nawet miałam je umieści w swoim koszyku podczas zakupów na promocji Rossmanna od poniedziałku, ale...stwierdziłam, że zostanę przy chęci wypróbowania O'Herbal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Mam nadzieję, że podzielisz się potem swoimi odczuciami :)

      Usuń
  19. Ale składy to mają bardzo długie:/
    Mnie jedynie zainteresował ten spray, ale nie na tyle, żeby go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy już gdzieś nie widziałam tych kosmetyków. Ja poszukuję w takiej kategorii dobrze oczyszczających szamponów i odżywek nawilżających, które dają objętość, a jednocześnie nie sprawiają, że włosy szybciej mi się przetłuszczają i są klapnięte 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ta seria spełniałaby wszystkie Twoje oczekiwania.

      Usuń
  21. Ja jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam zupełnie, ale być może dwa z tych produktów przypadłyby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym prosić o dokładne czytanie? "Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!"

      Usuń
  24. Szkoda, że spray słabo się spisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję. Miałam nadzieję na lepszy efekt.

      Usuń
  25. Ciekawe jak u nas by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo. Co włosy to inne potrzeby :)

      Usuń
  26. Teraz tak się zastanawiam, czy nie widziałam gdzieś tych szamponów, ale to butelka może być podobna. Dobrze, ze szampon nie wywołuje łupieżu bo tego trudno się pozbyć (moja siostra dostała od szamponu przeciwłupieżowego, ale marki nie znam) ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "tego szamponu" - "tych produktów".... przepraszam za literówkę :)

      Usuń
    2. Oj, niestety miałam kiedyś łupież i wiem jaki to ból :/

      Usuń
  27. Dobrze, że szampon nie obciąża włosów :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe jakby sie spisaly z moja skora glowy

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie testowałam jeszcze Swiss Image,szamponu być może bym spróbowała,odżywki też,ale takich w sprayu nie lubię,więc tutaj bym sobie odpuściła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprayu nie polecam. Skoro nie lubisz takiej formy to i tak wiele nie tracisz :)

      Usuń
  30. ja ostatnio ciągle trafiam na buble, zrozumiałam, że drogeryjne produkty mi nie służą
    wolę te apteczne, z bardziej przyjaznym składem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udaje mi się znaleźć poprawne produkty drogeryjne, ale zważam na to, aby nie podrażniały mi skóry głowy :)

      Usuń
  31. Ja jeszcze testuję, póki co mam dobre zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam potem Twoją dokładną opinię :)

      Usuń
  32. Nie znam tych kosmetyków. Jeśli chodzi o moją pielęgnację włosów to krąży ona niestety wokół skalpu dotkniętego ŁZS, czyli chodzę na paluszkach, żeby nie zbudzić swędzącej i łuszczącej się skóry głowy. Używam naprzemiennie bardzo delikatne i bardzo silnie oczyszczające kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to kiepsko z tym ŁZS :/ Domyślam się, że Twoja pielęgnacja jest bardzo specyficzna i rozważnie dobrana.

      Usuń
  33. Taki szampon na pewno jest godny polecenia ;) muszę się mu dokładniej przyjżeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest poprawny, aczkolwiek pewnie można znaleźć lepsze :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Jak dotąd nie spotkałam się z nią na wielu blogach.

      Usuń
  35. Jestem ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przekonać się o tym na własnej skórze :)

      Usuń
  36. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie okazja po coś sięgnąć :)

      Usuń
  37. Ogólnie zestaw brzmi ciekawie ;) no poza odżywką bez spłukiwania :) słyszałam już o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray powinien być lepszy dla osób, których włosy tolerują keratynę :)

      Usuń
  38. Nie znam ich produktów. Ale z tego co widziałam widziałam ostatnim czasie, Dziewczyny całkiem sobie chwalą ich odżywki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Nigdy do końca nie wiadomo co nam przypasuje :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.