niedziela, 20 sierpnia 2017

Multi BioMask, odmładzające płatki pod oczy, głęboko oczyszczające plastry na nos

Cześć :)

Gdzie tu sprawiedliwość... W ciągu tygodnia, gdy trzeba chodzić do pracy, to jest tak duszno, że człowiek niemalże zdycha. Przychodzi weekend i co? Szaro, buro, zimno i deszczowo... 
Figle płata nie tylko pogoda, ale i nasza skóra. Popatrzmy chociażby na twarz. Niby to niewielka część naszego ciała, a tak dużo może się na niej wydarzyć. Świecące czoło, suche policzki, worki pod oczami, mnóstwo niedoskonałości. Zawsze coś się znajdzie. Na szczęście na większość naszych problemów możemy znaleźć jakieś kosmetyczne rozwiązanie. Czy jednak obietnice producentów zawsze są tożsame z efektami? Sprawdźmy na przykładzie produktów Multi BioMask. 

Odmładzające płatki pod oczy


Płatki umieszczone są w kartonowym opakowaniu, na którym znajdziemy wszelkie niezbędne informacje. 
Skład wydaje się być długi, ale w tym wypadku jest to wielka zaleta. Znajdziemy w nim wiele wartościowych substancji i ekstraktów.
Płatki mają bardzo dobrze wyprofilowany kształt, dzięki czemu dopasowują się do okolic pod oczami. 


Płatki aplikujemy na umytą i osuszoną twarz. Wyjmujemy je z opakowania, umieszczamy pod oczami i dociskamy. Trzymamy ok. 20 minut po czym zdejmujemy. Na koniec wykonujemy delikatny masaż.
Jakie efekty udało mi się zaobserwować?
Zacznę od tego, że płatki są bardzo dobrze nasączone. Początkowo bałam się, że będą się ześlizgiwać, ale nic takiego nie miało miejsca.
Dają odczucie delikatnego chłodzenia. Po jednorazowym zastosowaniu zauważyłam nawilżenie i wygładzenie okolic pod oczami. Skóra wydała się być ukojona i odprężona. 


Oczywiście nie jestem w stanie stwierdzić głównego zadania, czyli odmłodzenia i wszelkich aspektów z tym związanych. 
Chociaż płatki zawierają w składzie aloes to nie zauważyłam żadnych oznak podrażnienia czy uczulenia.
Myślę, że będą świetną opcją chociażby po nieprzespanej nocy czy przed ważnym wydarzeniem. 
Komplet kosztuje w granicach 6 zł. 

Głęboko oczyszczające plastry na nos


Plastry zamknięte są w klasycznej saszetce. Każdy z nich spakowany jest oddzielnie. Etykieta zawiera wszelkie niezbędne informacje o produkcie.
Skład jest krótki, ale nie należy do całkiem naturalnych. Listę zamyka paraben. 
Płatki mają charakterystyczny kształt, który dopasowuje się do nosa. 


Plaster nakładamy na umyty i dobrze zwilżony nos jego gładką stroną. Dokładnie dociskamy i trzymamy 10-15 minut, aż całkowicie wyschnie. Odklejamy go powoli, z dwóch stron jednocześnie, zaczynając od brzegów nosa. Pozostałości zmywamy wodą.
Aplikacja jest zatem bezproblemowa, a i sam komfort noszenia nie jest zakłócony. 


Jak z działaniem?
Nie spodziewałam się zaskakujących efektów, więc jakież było moje zdziwienie, gdy zauważyłam na plastrze sporo wyciągniętych zaskórników. Nos został dobrze oczyszczony, a przy tym stał się matowy i przyjemnie napięty. 
Koszt opakowania zawierającego 6 plastrów wynosi ok. 14 zł.


Jak widzicie, oba produkty dały u mnie widoczne efekty i mogę je Wam z czystym sumieniem polecić.
Znacie markę Multi BioMask? Korzystacie z tego typu rozwiązań? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

80 komentarzy:

  1. Zna markę, płatki pod oczy chętnie widzę u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sa te platki pod oczy. Ja tez sobie kupilam (inne firmy) zobaczymy jak sie spisza u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ta pogoda jest przewrotna :)
    Ja też zwykle po plastrach na nos niczego się nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W podróży często je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ale nie kręcą mnie te płatki, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. płatki lubię sobie zaaplikować z rana :) naprawdę pomagają!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię płatki pod oczy, ale nie miałam z tej firmy. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te płatki na nos, ale jak siebie znam, to zaraz zapomnę i nie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie trzeba tutaj robić żadnych parówek czy innych skomplikowanych czynności :)

      Usuń
  9. jestem wielką fanką płatków pod oczy, tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby mi się takie płatki pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te płatki pod oczy chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam plastry na nos, oby u mnie tak samo dobrze się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płatki pod oczy i plasterki na nos muszę wypróbować. Lubię takie rozwiązania do piegnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby sprawdziły się równie dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  14. Jeszcze nie trafiłam na plastry oczyszczające, które sprawdziłby się u mnie. No cóż, chyba będę musiała zaspokoić mooją kosmetyczną naturę i zaopatrzyć się w te :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam duże problemy z zanieczyszczeniami na nosie jednak tak na prawdę żadne plastry ani inne specifiki nie pozbyły się ich w całości. Za to odpowiednia pielęgnacja skutecznie je zmniejszyła i sprawiła że "da się z nimi żyć":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest wyeliminować je całkowicie. Niestety to długi proces.

      Usuń
  16. Z obu produktów byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płatki pod oczy bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba typy produktów bardzo lubię stosować, ale konkretnie tych nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam te płatki pod oczy i czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te na nos muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płatki sobie kupię, choć te nowe marki już zdążyły mnie nieco do siebie zrazić sposobem współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie nie ma niczego niepokojącego :D

      Usuń
  22. Jak są efekty widoczne to i ja wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  23. może sie skuszę jak będzie w rossmannie na promocji

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesli zauwazylas efekty to chetnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Te płatki koniecznie muszę przetestować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Plastry działają rewelacyjnie, płatki też bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy o nich podobną opinię :)

      Usuń
  27. Te płątki pod oczy zachwycają mnie swoim kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płatki pod oczy mnie kuszą, warto mieć takie przed ważnym spotkaniem, bądź po nieprzespanej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. te plastry mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię takie płatki pod oczy, lecz tych nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mlti Biomask ostatnio bardzo mnie ciekawi!

    Płatki pod oczy stosuję, ale innej firmy :) A plasterki na nosek robię sama z żelatyny :) Muszę wypróbować te produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś robić takie plasterki, ale niczego nie oczyściły.

      Usuń
  32. Fajne są maseczki tej marki,może się skuszę na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam marki, ale jak gdzieś zobaczę to sobie kupię na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem całkiem zwyczajna, ale ważne że ludzie chcą ją wypróbować :)

      Usuń
  35. Takie płatki pod oczy prosto z lodówki, super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chłodzą nawet bez tego, ale z lodówki jeszcze lepsze :)

      Usuń
  36. Nie słyszałam o nich :) ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, ale mam ochotę wypróbować. Szczególnie plastry na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę wypróbować te plastry na nos, na razie żadne mnie nie zadowoliły :D jestem ciekawa, czy z tymi będzie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej marki, ale płatki pod oczy chętnie bym przygarnęła mimo tego glikolu propylenowego w składzie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. plastry mnie zainteresowały. miałam raz coś takiego i nie działały w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.