wtorek, 22 sierpnia 2017

Your Natural Side, nierafinowany olej rycynowy

Cześć :)

Wiecie, że uwielbiam uniwersalne produkty. Fajnie, jeśli przy okazji są naturalne. Niektóre z nich początkowo wydają się w ogóle nie mieć styczności z kosmetyką. Weźmy olej rycynowy. Kupimy go w każdej aptece, a ulotka informuje, że służy jako... środek przeczyszczający. Co więc ma wspólnego z pielęgnacją? Okazuje się, że zaskakująco dużo. Udowodnię to na przykładzie produktu marki Your Natural Side


Olej zamknięty jest w ciemnej, szklanej buteleczce. Ma pipetkę umożliwiającą wygodną i higieniczną aplikację. Prosta szata graficzna zawiera najważniejsze informacje. 
Ma wyczuwalny, nieco gorzkawy zapach. Nie jest jednak nieprzyjemny. 
Konsystencja jest stosunkowo gęsta. Takie połączenie żelu z olejem. 
W składzie nie znajdziemy niczego więcej poza 100%-owym, nierafinowanym olejem. 
Do czego można go stosować? Nasz bohater ma bardzo wiele 'twarzy'. Nadaje się do twarzy, włosów, kąpieli czy całego ciała.


Jakie działanie wykazuje u mnie?
Olej rycynowy stosuję w głównej mierze do pielęgnacji rzęs i brwi. Aplikuję go mocząc czystą szczoteczkę od tuszu, a następnie przecieram owe partie. odkąd go stosuję zauważyłam wzmocnienie włosków. Rzęsy przestały wypadać, a brwi zaczęły odrastać w tych miejscach, w których miałam delikatne ubytki. 
Kilka kropelek olejku dodałam także do ciepłej wody i moczyłam w niej dłonie. Stały się delikatniejsze i miękkie. 
Niestety olejek nie służy za to moim włosom. Nakładałam go na końcówki, jednakże sprawiały wrażenie suchych. 
Cena wynosi ok. 13 zł za pojemność 30 ml.


Jak można zauważyć, olej rycynowy jest nie tylko środkiem leczniczym, ale idealnie sprawdza się w pielęgnacji. Ma wielostronne działanie, więc na pewno każdy znajdzie dla niego idealne dla siebie zastosowanie.
Korzystaliście z oleju rycynowego? Jak się u Was sprawdza? :)

Iwona

97 komentarzy:

  1. mam go chyba nawet w zapasach. wzmacnia rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam olejek rycynowy, żeby wypróbować OCM, ale nie polubiłam tej metody oczyszczania twarzy i teraz leży bezużytecznie. Muszę go wypróbować na brwi i rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Może akurat pod tym względem okaże się lepszy :)

      Usuń
  3. Dawniej bardzo lubiłam olejek rycynowy, a potem go porzuciłam na rzecz innych olejów :) chyba czas sięgnąć po niego ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec jeżeli chodzi o odżywienie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś dodawałam podobny do maseczek do włosów, ale już wiki nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy jednak z olejkami się nie do końca lubią.

      Usuń
  6. Kilka lat temu nakładałam go na rzęsy i dawał świetny efekt! W sumie właśnie mi o nim przypomniałaś! Może warto do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż wstyd ale nigdy nie używałam olejku rycynowego

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam podejście do wzmacniania rzęs, ale mam problem z regularnością, więc efekty nie były widoczne... Muszę kiedyś spróbować jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, systematyczność to największa zmora pielęgnacji.

      Usuń
  9. Miałam olejek rycynowy i świetnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym oleju rycynowym. Moja siostra również tego używa do pielęgnacji rzęs oraz brwi i bardzo go sobie ceni ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze.
      W komentarzach nie zostawiamy linków. Jest o tym informacja.

      Usuń
  11. Nie korzystałam jeszcze z oleju rycynowego, ale słyszałam o jego dobroczynnym wpływie, teraz Ty o nim napisałaś. Chyba w końcu spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duzo dobrego słyszałam o oleju rycynowym. Bardzo chętnie bym w koncu wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam, choć kiedyś pewien zielarz zalecił mi eliksir na wątrobę (w której magicznym wahadełkiem wynalazł przywrę ;)) na jego bazie (chyba połączenie olejku, koniaku, wywaru z owsa i chyba oliwy), ale się nie zdecydowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :D to ja już go wolę stosować na te rzęsy :D

      Usuń
  14. Obecnie używam olej rycynowy na paznokcie i jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam kiedyś na rzęsy i uważam, że to najlepszy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam tego olejku ale taki zwykły z apteki. Ta markę lubię. Choć co do stosowania samego olejku to jeszcze niedawno stosowałam regularnie a ostatnio sporadycznie jak sobie przypomnę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest najważniejsza, ale wiem jak o nią trudno :)

      Usuń
  17. wieki nie miałam oleju rycynowego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie przypomniałaś mi o olejku, muszę znów się w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaskoczyłaś mnie - wiedziałam, że dobrze radzi sobie z pielęgnacją rzęs czy brwi, ale nie wiedziałam, że jest środkiem przeczyszczającym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na olejkach kupowanych w aptece wypisane jest głównie to zadanie :D

      Usuń
  20. U mnie również olej rycynowy nie nadawał się do nakładania go na włosy. Pomógł mi jednak bardzo przy zagęszczeniu naprawdę sporych zakoli :) Teraz używam go jako ,,wcierkę" do płytki paznokcia po ściągnięciu hybryd.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała zastosować go i na paznokcie :)

      Usuń
  21. Jeszcze nie stosowałam olejku rycynowego ,ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy stosuje to co lubi. Cieszę się jednak, że u mnie działa :)

      Usuń
  23. Muszę zadbać z nim o rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydaje się to pewne,musze wrócić do smarowania nim rzęs😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno odwdzięczą się pięknym wyglądem :)

      Usuń
  25. Całkiem fajny jednak na włosy to bym go mieszała z odżywką czy innym olejem. Nigdy rycyny samej na włosy nie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to znaleźć skuteczny patent :)

      Usuń
  26. mam od nich teraz olej z pestek śliwki ... jak on bosko pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przepadam za rycynowym bo jest dosc tlusty i gesty:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Swego czasu moje rzęsy lubiły olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy blog. Powodzenia w dalszym prowadzeniu. Oczywiście zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś bardzo mocno stosowałam go na rzęsy :) Dawał zadowalające efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio myślałam nad olejkiem rycynowym

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupuję olej rycynowy za 2 zł w aptece i jest super ;) Używałam do OCM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim celu go nie stosowałam. Ważne, że Ci służy :)

      Usuń
  33. Ja mam olejek rycynowy z apteki i bardzo go sobie chwale 😊 Super działa na paznokcie 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnei dobrze zadziałał na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  35. Może bardziej by służył gdybyś naładała go na skórę glowy, a nie na końce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Na razie nie męczę skóry głowy, odkąd udało mi się zawalczyć z dość silnym podrażnieniem.

      Usuń
  36. Kiedyś miałam fazę na stosowanie olejku rycynowego do rzęs, ale u mnie problemem było dozowanie. Buteleczka nigdy nie miała pipetki i olej spływał po ściankach, więc wszystko dookoła było w nim upaćkane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wkładam tak szczoteczkę i nie zauważyłam większego dyskomfortu :)

      Usuń
  37. Ciągle planuję w końcu kupić, ale jakoś mi z nim nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim włosom bardzo dobrze służy :) To samo tyczy się rzęs

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajnie, że ten olej rycynowy ma pipetę, to ułatwia aplikację :) Też czasami żywam na rzęsy i brwi olejek rycynowy, na włosy jeszcze nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma aplikacji jest tutaj bardzo komfortowa :)

      Usuń
  40. Lubię stosować olejek rycynowy na brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ostatnio zaczęłam nakładać na brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się z tym olejkiem niestety nie bardzo polubiłam ;)
    Wykończyłam go ostatnio do zmywania tuszu do rzęs i już nie planuję powrotu :) Moje włosy lubią chyba każdy olej, ale za tym to nawet one nie przepadają - nie ważne czy stosowany na skalp czy na długość, sam czy w duecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na włosy też nie działa, ale na brwi i rzęsy jest świetny :)

      Usuń
  43. Wiele osób stosuje olej rycynowy na twarz. Z pewnością takie rozwiązanie może mieć również sporo zalet.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.