sobota, 24 czerwca 2017

Fitomed, odżywczy krem pod oczy z luteiną 'aksamitka wyniosła'

Cześć :)

Jak to szkoła potrafi weryfikować nasze nawyki... Czytając artykuły w gazetach czy oglądając programy w TV zawsze spotykałam informację, że krem pod oczy delikatnie wklepujemy serdecznym palcem zgodnie z kierunkiem łuku brwiowego. Książki sugerują zaś, że i to prawda i nie prawda. Jak wygląda teoria z punktu widzenia notatek przyszłej (mam nadzieję) kosmetyczki, czyli moich? "Aplikuję opuszkami palców krem pod oczy ruchem fortepianowym zgodnie z przebiegiem mięśnia okrężnego oka. Następnie wmasowuję go".
Zapytacie po co to piszę? A tak w ramach przypomnienia przed egzaminem :D A tak na serio, to mniej istotne jak aplikujemy krem, ważne żeby o nim nie zapominać. W końcu oczy to bardzo istotna część twarzy i warto rzetelnie zadbać o tę okolicę. Obecnie służy mi do tego odżywczy krem marki Fitomed.


Krem zamknięty jest w niewielkie buteleczce z twardego plastiku. Ma aplikator w formie pompki, która nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość preparatu.
Skład obfituje w naturalne składniki - masła i oleje. Nie znajdziemy w nim natomiast parabenów.
Konsystencja jest gęsta, a przy tym jedwabista. Przypomina mi nieco treściwy budyń. 
Po krótkim wstępie pora na konfrontację obietnic producenta z zaobserwowanym działaniem
Krem bardzo dobrze i szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustej czy lepiej warstwy. 
Dostatecznie nawilża okolice oczu. Nie podrażnia, ani nie uczula.


Chciałabym, ale to naprawdę chciałabym znaleźć w nim więcej pozytywów, ale nie mogę. Ani to nie odżywił jakoś specjalnie miejsc pod oczami, ani to nie zredukował oznak zmęczenia. Widzę to zwłaszcza rano, kiedy po nocy mam dość spore zasinienia, które kończą się wyraźnym załamaniem. 
Cena wynosi ok. 32 zł za pojemność 15 ml.

Markę Fitomed bardzo lubię, ale ten krem nie skradł mojego serca. Krzywdy nie robi, ale samo nawilżenie to trochę za mało. Wiem, że jest jednak wiele blogerek, które go bardzo chwalą. Wybór jak zawsze należy do Was.
Znacie ten krem? Co możecie polecić na okolice oczu? :)

Iwona

89 komentarzy:

  1. Tego kremu nie znam akurat. Ja ze swojej strony mogę polecić krem pod oczy Mizon.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem początkującą blogerką :) więc zapraszam również do mnie
    tego kremu nie znam, ale może przyjdzie kiedyś taki dzień, ze zakupię i będę miała okazję i ja wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie do końca Ci odpowiada ten krem. Powiedz lepiej co to jest ten ruch fortepianowy palców :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palcem wskazującym, środkowym i serdecznym szybkimi, ale delikatnymi ruchami 'oklepujesz' skórę tak jakbyś grała na fortepianie. Ja jeszcze nie mam takiej wprawy, więc pomijam palec serdeczny :D ruchy od zewnętrznej strony do wewnętrznej i do góry w kółko :)

      Usuń
  4. Krem u Ciebie wypadł średnio. Ja od niego się jednak nie odwracam, efekty jakie może u mnie przynieść mogą być lepsze dlatego mam nadzieję, że go poznam i ocenię. Ogólnie to ciężko trafić na krem pod oczy który sprosta wymaganiom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego może działać inaczej, dlatego - tak jak napisałam - wybór należy do nas :)

      Usuń
  5. Nie miałam, ale skoro tylko nawilża to podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremu nie używałam i chyba pozostanę przy swoim. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się, czy prawidłowo go nakładam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. stosowałam ich kremy do twarzy i fajnie się sprawdziły. Tego nie miałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama w okolice oczu używa witaminy E - kremy jej nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamina E jest bardzo wartościowa przy dojrzalszej skórze :)

      Usuń
  9. Ruchem fortepianowym? A jaki to? :o
    Krem mnie jakoś nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam już w jednym komentarzu, ale powtórzę : "Palcem wskazującym, środkowym i serdecznym szybkimi, ale delikatnymi ruchami 'oklepujesz' skórę tak jakbyś grała na fortepianie. Ja jeszcze nie mam takiej wprawy, więc pomijam palec serdeczny :D ruchy od zewnętrznej strony do wewnętrznej i do góry w kółko :)"

      Usuń
  10. Nigdy go nie miałam. Myślę, że dla osoby, która nie wymaga szczególnej pielęgnacji byłby okej ale osobiście wolę bardziej odżywcze kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TEż lubię tą markę, szkoda że produkt sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, nie wiem czy by mnie on skusił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie dałby lepsze efekty, ale nie uważam go za niezbędnik.

      Usuń
  13. Jak na razie z Fitomed miałam tylko kremy do twarzy oraz toniki, żele do twarzy :) W moim mieście niestety jest mały wybór ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Chyba najlepsza dostępność to jednak internet.

      Usuń
  14. Potrzebujemy czegoś naprawdę mocnego na te okolice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem mógłby trochę rozczarować, ale nigdy nic nie wiadomo :)

      Usuń
  15. Nie miałam i jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale spodziewałam się, że lepiej wypadnie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kremy pod oczy ale tego nie miałam i nie znam i chyba nie poznam ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kremy z takim aplikatorem. Tego jednak nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka w większości produktów jest dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  19. U mnie pewnie też nie dałby sobie rady :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że się nie sprawdził. Ja też szukam jakiegoś konkretnego kosmetyku pod oczy, ale nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że bardzo ciężko trafić na porządny krem pod oczy.

      Usuń
  21. Niby ok, ale nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywdy nie robi, ale spodziewałabym się lepszego działania.

      Usuń
  22. Bardzo lubię Fitomed, ciekawe jak by krem się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam. Szukam odpowiedniego kremu pod oczy dla mnie. Jeszcze nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukam i ciężko idą te poszukiwania.

      Usuń
  24. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale zawsze jakoś dobrze mi się kojarzyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie z wszystkich innych produktów byłam zadowolona :)

      Usuń
  25. Skoro krem nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jestem skłonna go kupić. Nie lubię gdy coś lepkiego pozostaje mi na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście aplikujemy go też na małą partię :)

      Usuń
  26. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził, ale każda skóra jest inna. Ja kremów tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że to taki średniaczek, ale każda skóra jest inna i może u mnie by się sprawdził :) Nigdy nie używałam kremów ani innych kosmetyków Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że to taki przeciętniak... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam i byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tej marki nigdzie nie potrafię stacjonarnie dostać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko z tym. Kiedyś zamawiam i odbierałam w aptece.

      Usuń
  31. Widzę po raz pierwszy, ale teraz bardzo potrzebne mi nawilżenie wiec chętnie bym go sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam tego kremu.
    Moja siostra ostatnio się nim zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Profesjonalne wytłumaczenie aplikowania kremu pod oczy. :D Powodzenia z egzaminem.
    Tez by mi się przydał jakiś, ale ta cena. Może znajdę tańszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda forma utrwalenia materiału jest dobra :D A przy okazji mogę przemycić coś ciekawego :) Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  34. Nie znam tej marki, ale jakoś mnie nie przekonał. Za tą cenę można znaleźć wiele innych, dobrych produktów, więc nawet nie warto testować.
    Powodzenia z egzaminem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie znajdziesz coś podobnego bądź znacznie lepszego :)
      Nie dziękuję :)

      Usuń
  35. Ta marka jest mi obca i kremu pod oczy nie używam - mam na tyle treściwy krem do twarzy, że na razie nie widzę potrzeby używania czegoś dodatkowo. A używam kremu Nacomi na noc z olejem arganowym (Seria 30+) - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć. Z Nacomi mam olejek macadamia i też go sobie chwalę :)

      Usuń
  36. Markę Fitomed bardzo lubię natomiast tego kremu nie znam, może to i dobrze? natomiast od siebie mogę ci polecić arganowy krem nacomi pod oczy :) dla mnie nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie by się sprawdził. jednak jak już się ma swojego faworyta to czasami nie warto eksperymentować :)

      Usuń
  37. Kremu nie znam, opakowanie w sumie nie zachęca, ale z drugiej strony jest w nim coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważniejsze jest wnętrze. Mnie nie urzekło, ale niektórzy go sobie chwalą :)

      Usuń
  38. U mnie czeka w kolejce na wyprobowanie. Moze sie sprawdzi.

    Zapraszam do mnie
    Www.czary-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki kremik pod oczy to i ja z chęcią wypróbuję, ma bardzo fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dopiero się z nim poznaję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiałabym bliżej przyjrzeć się składowi, ale chyba widzę, że są szanse na sympatię :) Aż nie mogę się doczekać jak wykończę moje nienaturalne kremy pod oczy i przejdę na te, które naprawdę mogą coś zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pod oczy to chyba Ziaja jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że nie spisał się jak powinien.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.