czwartek, 22 czerwca 2017

X-hybrid, lakiery hybrydowe

Cześć :)

Podobno "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". Na filozofii mówili nam, że to przecież bardzo logiczne - w końcu woda ciągle się przemieszcza, więc nigdy nie jest dwa razy taka sama w jednym miejscu. Nie zawsze jednak trzeba się poddawać i z góry spisywać na straty to co tam kiedyś nie wyszło. Od czego jest druga szansa? Dlatego też po mojej nieudanej przygodzie z lakierami hybrydowymi postanowiłam ponownie się nimi zainteresować. Wszystko dzięki sklepowi Dobrarada.


Lakiery zamknięte są w niewielkich, zgrabnych buteleczkach. Na wieczku mamy uwidocznione znajdujące się w nich kolory. 
Mają gęstą konsystencję, która jednak nie jest w stylu mocno ciągnących się. Nie mam większych trudności z ich nakładaniem. Pędzelek jest zbity, ale elastyczny. Łatwo się nim operuje. 
Pora na przedstawienie wybranych przeze mnie kolorów.
09 Caffe Latte - to klasyczny, rozbielony brąz


13 Pink Lemonade - brudny, ciemny róż


19 Warm Granite - śliczna szarość


42 Minty Pearl - robiąca wrażenie żywa mięta


45 Misty Rose - moje objawienie - połączenie brązu, pomarańczy, beżu i któż to tam wie czego jeszcze... Myślałam, że ten różany odcień najmniej mi się spodoba a jak na razie jest moim ulubieńcem


Lakiery mają formułę 3w1, dzięki czemu zastępują nam bazę i nabłyszczacz. 
Krótkie przedstawienie sposobu aplikacji.
Matowimy płytkę paznokcia blokiem polerskim bądź pilniczkiem.
Aplikujemy cienką warstwę lakieru i utwardzamy w lampie UV przez 2 minuty bądź LED UV minutę.
Powtarzamy powyższą czynność w celu uzyskania mocniejszego efektu.
Możliwe jest także zastosowanie pod lakier dowolnej bazy i wykończenie całości nabłyszczaczem. 
Jak z trwałością?
Muszę przyznać, że u mnie zadziwiająco dobrze. Przez ponad tydzień nie dostrzegłam żadnego śladu zniszczenia. Dla mnie - osoby, u której lakiery wytrzymują jeden dzień - to ogromny wyczyn. 
Cena lakieru wynosi 15,90 zł za pojemność 6 ml. 

W ramach współpracy mogłam również wybrać sobie kilka dodatkowych akcesoriów. Zdecydowałam się na pilniczki z linii marmurkowej i morskiej w gradacjach od 80/100 do 180/240.


Ale to nie koniec dobroci. W moim posiadaniu znalazło się także 5 zestawów naklejek
To moja pierwsza przygoda z takimi gadżetami. Okazało się, że są bardzo łatwe w aplikacji. Wystarczy odciąć pożądany wzór, zamoczyć na chwilkę w wodzie, odkleić folię i przykleić w odpowiednie miejsce. Na koniec czekamy aż wyschnie i utwardzamy bezbarwnym lakierem bądź żelem UV. 


Mieliście styczność z lakierami x-hybrid? Chętnie dowiem się jak je oceniacie :)
Zapraszam przy okazji do śledzenia mojego profilu na Instagramie, gdyż tam z pewnością pojawiać będą się zdobienia wykorzystujące zarówno lakiery jak i naklejki :)

Iwona

89 komentarzy:

  1. Nie mogę ich ocenić bo nie miałam z nimi styczności ;) Ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam lakierów hybrydowych, ale muszę przyznać, że kuszą mnie od jakiegoś czasu :) Fajne kolorki i naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły i cieszę się, że mogę je testować :)

      Usuń
  3. Nigdy takich nie używałam, ale podoba mi się całkiem pierwszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się, że ten odcień najbardziej Cię zainteresuje :)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, ale kolory super :) zastanawia mnie tylko, czy formuły 3w1 nie mają złego wpływu na paznokieć - w końcu w normalnych hybrydach od tego jest baza, żeby chronić przed działaniem pozostałych warstw. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, już sam manicure hybrydowy ze względu na działanie lampy sam w sobie nie jest opcją, z którą należy przesadzać. Jednak w przypadku tych lakierów spokojnie możesz użyć pod nie dowolną bazę :) Zapomniałam o tym wspomnieć, więc zaktualizowałam wpis :)

      Usuń
  5. nie znam tej marki, ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale kolory są ciekawe choć w buteleczkach wydają się być bardziej nasycone i intensywne, a na próbniku już mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od koloru. Wiadomo też, że na paznokciach inaczej to wygląda w przypadku kilku warstw :)

      Usuń
  7. Ile dobra :))))
    Jeśli Jesteś ciekawa mojej najnowszej współpracy- zapraszam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory :) choć ja wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych lakierów, ale ostatnio również odważyłam się zrobić hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spisze się u Ciebie taki manicure :)

      Usuń
  10. Żywa mięta mnie oczarowała! :D Bajeczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadły mi w oko, więc się na nie zdecydowałam :)

      Usuń
  11. Pink Lemonade - coś dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz miałam styczność z lakierami hybrydowymi, ale nie z tej firmy. Jakoś nie mogę się do tego przekonać, wolę tradycyjne.
    Ale kolory wybrałaś świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mój pierwszy kontakt z hybrydami nie był udany, ale zaczyna być lepiej :)

      Usuń
  13. Lakiery mają cudowne kolory! O takich naklejkach myślę już od dłuższego czasu, jednak nie próbowałam jeszcze ich z hybrydami... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kolorki :) Ja nigdy hybryd u siebie nie miałam i raczej pozostanę wierna tradycyjnym lakierom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przy zamiłowaniu do hybryd warto czasami zrobić sobie od nich małą pauzę. Z tradycyjnych lakierów na pewno nie zrezygnuję :)

      Usuń
  15. Ładne kolory, misty rose super się prezentuje :) Mi coś z hybrydami nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będą moim stałym punktem, ale na pewno będę z nich korzystać :)

      Usuń
  16. I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych hybryd, ale kolory bardzo ładne:) U mnie hybryda za zwyczaj jest nie do zdarcia:) Chyba że źle pomaluję albo trafię na dziwny lakier;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też dojdę do takiej wprawy :)

      Usuń
  18. cały tydzień? Wow, u mnie 2-3 dni i koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw super, kolorki bardzo ładne. U mnie teraz nie ma nic :) póki co moje pazurki odpoczywają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się czaję na hybrydy, ale może końcu i mnie dopadną !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już tak popularne, że pewnie dopadną :)

      Usuń
  21. Ta mięta skradla moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor Pink Lemonade najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale przepiękne odcienie tych lakierów sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, piękna ta mięta ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. może z tych hybryd będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem. Przecież napisałam, że jak na mnie to trwałość jest zaskakująco dobra.

      Usuń
  26. Ciekawe te lakiery, chodź nie bardzo się na tym znam
    ponieważ nie robię takich pazurków :) za to moja
    koleżanka robi :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama specyfika hybryd nie jest zbyt skomplikowana :)

      Usuń
  27. kompletnie nie znam marki, ale bardzo podoba mi się ten miętowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marki totalnie nie kojarzę, ale kolorki bardzo ładne 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolorki ;) Pierwszy i ostatni najbardziej wpadły mi w oko ;) A marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze słyszę o tych hubrydach. Cena przystępna, więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam, ale kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że to takie szybkie hybrydy. Super kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się na razie lepiej od klasycznych :)

      Usuń
  33. Nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam paznokcie xD Ale musimy zakupić sobie jakiś porządny lakier to może się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajnie mieć coś kolorowego na paznokciach :)

      Usuń
  34. Chcialabym wyprobowac te marke :))
    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne kolory lakierów. Szkoda jednak, że naklejki tak różnią się od zawartości - można w ciemno wybrać kolor, który potem okazuje się być znacznie innym.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że kolor na opakowaniu i na wzorniku jest różny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety można się na tym trochę przejechać, ale kolory i tak są ładne :)

      Usuń
  37. Ładne kolory. Jestem zaskoczona, że ten lakier zastępuje bazę i top, wydaje się to być fajnym rozwiązaniem :) Wygodne i szybsze!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.