sobota, 10 grudnia 2016

Beauty by Bloggers - relacja.

Cześć :)

Pewnie znacie to uczucie kiedy o czymś marzycie, czegoś bardzo pragnienie, ale boicie się o to zawalczyć. Wmawiamy sobie, że i tak na pewno nam się nie uda. Kiedy zaś się udaje to obawiamy się o reakcje innych, ich opinie i komentarze. 
Też tak miałam, ale doszłam do mało odkrywczego wniosku, że trzeba mieć to gdzieś. Raz się żyje, więc trzeba korzystać pełnymi garściami. Nie uda się raz - wyjdzie później. Z tego też względu, kilka miesięcy temu, postanowiłam zgłosić swoją kandydaturę do udziału w organizowanym przez Anię spotkaniu Beauty by Bloggers. Kiedy otrzymałam informację o przyjęciu, mojej radości nie było końca. Zresztą najlepiej przekonała się o tym moja mama... No cóż, odespała tę informację nieco później :D


Spotkanie odbyło się 3 grudnia w Częstochowie, w Ministerstwie Urody.
Można się było spodziewać przywiezienia ze sobą "małych" upominków, dlatego trzeba było dobrze zastanowić się nad dojazdem. Z wyborem zwlekałam do samego końca, ale ostatecznie postawiłam na rodzinną wycieczkę samochodem. Nie obyło się wprawdzie bez problemów, ale na szczęście udało mi się dojechać punktualnie. Ba, miałam nawet całe 5 minut zapasu :D


Przy każdym z miejsc czekał na nas upominek. 
Ania przywitała nas oficjalnie o 12:30, a już o 12:35 rozpoczęła się pierwsze prezentacja przeprowadzona przez właścicielkę salonu. Miałyśmy możliwość bliższego zapoznania się z marką Paul Mitchell i zobaczenia pani Ilony w akcji.


Kolejne kwadranse upłynęły pod hasłem makijażu z marką Bell. Przedstawiono nam serię HypoAllergenic i zaprezentowano nowości w ofercie. Zostały one oczywiście wykorzystane podczas wykonywanego makijażu. W tym samym czasie wizażystka udzieliła kilku porad.


Następnie przyszła pora obiadowa. Ania zadbała nie tylko o przekąski, ale również o coś na ciepło. Do wyboru był żurek oraz zupa dyniowa. Postawiłam oczywiście na drugą opcję. Muszę przyznać, że była to jedna z najbardziej pikantnych, ale też najsmaczniejszych zup jakie jadłam. Ani się nie spostrzegłam a wazy już nie było, więc nie załapałam się na dokładkę :D



Kosmetykom naturalnym nie było końca. Przedstawicielka BioOleo zademonstrowała nam zabieg na dłonie wykorzystujący sól oraz olejek firmy.


Ciekawe chwile przeżyliśmy dzięki marce Bernard Cassier. Zgaszone światła, zapalone świece, pięknie pachnące kosmetyki - zrobiło się nastrojowo. Patrzenie na zabieg masażu i możliwość bliskiego kontaktu z produktami marki okazały się bardzo przyjemną przygodą.


Następnie przyszła pora na to, co tygryski lubią najbardziej. Tak, tak... Upominki! Jakkolwiek to nie zabrzmi, Ania odwaliła kawał dobrej roboty zapewniając nam masę wspaniałości. Nie zaspokoję jednak od razu Waszej ciekawości. Wszystkie prezenty obejrzycie w oddzielnym wpisie :)


Ostatnia prelekcja należała do przedstawiciela portalu Face&Look, który przedstawił bardzo ciekawą wizję rozwoju blogów i w pewien sposób zmienił sposób patrzenia na niektóre aspekty.


Do domu udało się już wrócić bez żadnych trudności.
Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję Ani za zorganizowanie tak wspaniałego spotkania i umożliwienie mi wzięcia w nim udziału. Całość była na najwyższym poziomie, również dzięki patronowi medialnemu - Życiu Częstochowy i Powiatu. Zdjęcia pozwoliłam sobie zaczerpnąć z nam udostępnionych.
Dziękuję też rodzince,że zechcieli towarzyszyć mi w podróży. Bałam się, że mnie zastrzelą za to wielogodzinne czekanie, a Ci sobie jakby nigdy nic słuchali w samochodzie relacji ze skoków narciarskich :D
Ciąg dalszy nastąpi...

Iwona

59 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się z tego, że Twoje marzenie spełniło się i tak miło spędziłaś czas - przy okazji zrelaksowałaś się i odprężyłaś ;) Kolejna przygoda i doświadczenie na Twojej liście ;) Oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Obecnie tego dużo. Spotkania, wyjazdy, warsztaty, szkolenia. Trzeba korzystać :)

      Usuń
  2. Świetna relacja :) widać że było super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Relacja świetna i super, że udało Ci się spełnić marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna relacja ;) Na pewno było cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że miło spędziłaś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej :) Dużo się działo, do tego towarzystwo bardzo miłe :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Życzę każdemu udziału w takim spotkaniu :)

      Usuń
  7. pozazdrościć, musiało być fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajnie musiało być :). Sama chętnie bym się wybrała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zgłaszać i próbować spełniać marzenia :)

      Usuń
  9. Musiało być super. I nowości do testowania też będzie troszkę widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będzie znacznie więcej niż "troszkę" :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę! Super wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że dużo znanych mi z netu blogerek było :) Ja nie wiedziałam o tym spotkaniu :P Zresztą i tak nie miałabym jak pojechać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozazdrościć możliwości udziału w takim wydarzeniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę każdemu, aby mógł doświadczyć czegoś podobnego :)

      Usuń
  13. Naprawdę zazdroszczę takiego fajnego spotkania ;) Bez wątpienia było super i wiele można było się dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj chętnie wzięłabym udział w takiej imprezie, super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te nasze spotkania blogerek a już dano nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde takie spotkanie jest miłym doświadczeniem :)

      Usuń
  16. Bardzo fajne spotkanie, całkiem sporo Was tam było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Zazwyczaj w takich spotkaniach uczestniczy mniejsza ilość osób.

      Usuń
  17. miłego testowania :)
    A spotkanie musiało być bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie spotkania wydają się bardzo fajne, sama chętnie bym kiedyś chciała w nich uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna impreza, ale najbardziej ciekawa jestem tych prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila cierpliwości i wszystko będzie pokazane :)

      Usuń
  20. Super:D
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. woooow, tyle fajnych 'małych' upominków :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Do zobaczenia następnym razem, Iwonka! :) To był na prawdę miło spędzony czas! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.