piątek, 5 września 2014

Kawowa rozkosz dla skóry.

 
Hej :)

Lubicie kawę? Ja od pewnego czasu ubóstwiam. Mogłabym ją pić chyba w nieskończonej ilości. Czasami jednak wystarczy sam zapach, aby się pozytywnie doładować :)A jeśli by tak jeszcze czuć ten fantastyczny aromat podczas kąpieli? Tutaj może nam przyjść z pomocą żel pod prysznic firmy Yves Rocher, którego recenzję chciałabym Wam przedstawić :)

Zdaniem producenta:

Skład + pojemność:

Cena: ok. 10 zł

Moja opinia:
Produkt zamknięty jest w prostym, estetycznym opakowaniu przyciągającym wzrok. Ma bardzo solidne zamknięcie. Czasami trzeba się nieco namęczyć, aby je otworzyć. Zamykanie też okazuje się kłopotliwe. Jednak z drugiej strony mamy pewność, iż ze szczelnego opakowania nic nam nie wypłynie.
Żel jest gęsty o lekko kremowej barwie. Dobrze się pieni. Wystarczy odrobina, aby uzyskać delikatną i aksamitną pianę. Jest bardzo wydajny. Trzeba jednak uważać, gdyż czasami lubi się wylewać nieco więcej kosmetyku.
Odnośnie do samego działania nie można mu nic zarzucić. Dobrze oczyszcza skórę nie powodując żadnych podrażnień czy uczuleń. Nie wysusza. Wprawdzie nie nawilża w sposób rewelacyjne, ale pozostawia na skórze delikatną powłokę.
No i to co zawsze opisuję na początku, tym razem zostawiłam na deser... ZAPACH! <3 Dla mnie jako miłośniczki kawy jest tak cudowny, że aż trudno wyrazić go słowami. Prawdziwy, bez chemicznych nut. Niezwykle otulający, delikatny a zarazem intensywny. Nadaje się świetnie na coraz chłodniejsze wieczory, gdy chcemy się odprężyć i zrelaksować. Jedynym jego minusem może być fakt, iż nie utrzymuje się zbyt długo na skórze :(
Jeszcze mała kwestia związana z ceną. Dla jednych może być do przejścia. Drudzy mogą stwierdzić, iż znaleźć można lepszy i tańszy produkt w większej pojemności. Niemniej jednak w obu przypadkach warto choćby czasami skusić się na taką przyjemność. Zwłaszcza, że firma Yves Rocher ma w swej ofercie żele o przeróżnych zapachach. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

Znacie żele marki Yves Rocher? Może polecicie produkt o podobnych zapachu z innej firmy? :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Nie miałam, natomiast zapach kawy jest dla mnie do zaakceptowania.
    pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. I mi ostatnio przypadł do gustu mi się udało go kupić w promocji za małą sumę i już żałuję że więcej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.