niedziela, 31 sierpnia 2014

Tydzień w obiektywie.

Cześć :)

Nie dość, że mija kolejny tydzień to i cały miesiąc. Zanim jednak pojawi się post przedstawiający zużyte przeze mnie produkty ukażę Wam kilka migawek z ostatnich siedmiu dni :)

  • bo nie samym śniadaniem człowiek żyje :) Wyciągnięte z zamrażarki, pełnoziarniste pierogi z twarogiem i szpinakiem <3 podałam z kefirem i przyprawami :)
  • ale śniadanko też być musi... Gdy człowiek nie potrafi się zdecydować na jedną opcję to wychodzi istny misz-masz. Tym razem kasza manna i kukurydziana z jogurtem greckim, owocami oraz mieszankami ziaren Euforia oraz Cynamonowy Raj
  • mała rzecz a cieszy <3

  • koncert zespołu Pectus w ramach festynu z pracy mojego taty. "Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tylko chcesz..." :) 
Udanej niedzieli i miłego nadchodzącego tygodnia! :)

Iwona

2 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.