niedziela, 20 lipca 2014

Lekko, sezonowo, ziarenkowo.

Hejka :)

Wiem, że ostatnio na blogu pojawia się sporo postów kulinarnych związanych ze współpracami. Nie mogłam się jednak powstrzymać, aby szybko nie wypróbować otrzymanych ostatnio produktów firmy Ziarenkowo.

Na pierwszy ogień poszła mieszanka o wdzięcznej nazwie "Euforia" :)

Zdaniem producenta:
EUFORIA to prawdziwa rozkosz dla ciała i ducha - wysoka zawartość kwasów Omega-3 oraz Omega-6 w ziarnach konopi wspomaga funkcjonowanie mózgu, zapewnia balans hormonalny, energię organizmu, zdrowie skóry, włosów i paznokci. Konopie obfitują też w wapń, potas, magnez oraz w zawarty w niewielu pokarmach GLA (kwas gamma linolenowy), który jest szczególnie korzystny dla cierpiących na egzemę, astmę oraz zespół napięcia miesiączkowego PSM.
Słonecznik, bogaty w żelazo, potas, wapń i cynk oraz w wit. A, E, D i witaminy z grupy B, dba o naszą skórę, wzmacnia wzrok i reguluje pracę trzustki.
Pestki dyni to bogactwo kwasu foliowego, magnezu, potasu, fosforu, żelaza, cynku i miedzi, a także witamin: E, B1 oraz B2. 


Byłam bardzo ciekawa tej mieszanki, gdyż bardzo dobrze znam słonecznik i dynię, za to ziarna konopi stanowiły dla mnie nowość. Muszę przyznać, iż jestem nimi pozytywnie zaskoczona :) Jej ziarna są nieco twardawe, ale zarazem bardzo chrupkie. 
Co do samej mieszanki muszę zaznaczyć, iż składniki dobrane są w odpowiednich proporcjach. I ten jej zapach... Intensywny, przyjemny, specyficzny dla prażonych ziaren. Ujawnia się od razu po otwarciu opakowania. Z samym opakowaniem miałam mały problem, ale z reguły nie potrafię niczego otworzyć bez rozwalenia :D 
Jestem pewna, że mieszanka ta będzie częstym dodatkiem moich potraw. Mam nadzieję, że z pozostałych dwóch wersji będę również zadowolona :)

Na koniec oczywiście nie może zabraknąć przedstawienia mieszanki w praktycznych zastosowaniu :)

Kakaowy pudding z kaszki kukurydzianej przełożony kokosową ricottą; 
z miksem sezonowych owoców oraz ziarenkami Euforia


Jeszcze małe pytanko nie związane ze współpracą... :) Czy jesteście chętni, aby w każdą niedzielę pojawiał się post z serii "Tydzień w obiektywie"? Wiem, że na wielu blogach cieszą się one sporym powodzeniem, więc chętnie bym coś takiego wprowadziła. Nie zawsze jest sens przedstawiać pojedynczych zakupów czy innych "pierdółek", a takie zdjęcia mogłyby to wszystko zawierać :)

Iwona

2 komentarze:

  1. Wygląda genialnie. I produkt, i pudding. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa świetna tej mieszanki ziaren :) I chętnie skosztowałabym ziaren konopi. Do tego pudding nadziany ricottą, mniam :D
    Jasne, takie podsumowanie tygodnia to fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.