czwartek, 3 lipca 2014

Tonik Rival de Loop - aktualizacja wpisu.

Hej :)

Kiedyś na blogu pojawiła się recenzja jednego z moich ulubionych toników, a mianowicie bezalkoholowego produktu marki Rival de Loop. Jakiś czas temu w Rossmannie pojawiła się jego nowa wersja, która odrobinę różni się od poprzedniej. Pomyślałam więc, że zaktualizuję swoją opinię na jego temat :)

Zdaniem producenta:
Pielęgnacyjny tonik do twarzy.
Nie zawiera alkoholu. Został opracowany specjalnie dla potrzeb skóry suchej i wrażliwej. 
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. pH neutralne dla skóry. 
Bez silikonów. Bez parabenów. Bez perfum. 

Skład:

Pojemność: 200 ml

Cena: 4,49 zł

Dostępność: Rossmann

Moja opinia:
Produkt zamknięty jest w zgrabnym, plastikowym opakowaniu. 
W porównaniu z poprzednią wersją nie zawiera w składzie perfum przez co zapach jest neutralny i niewyczuwalny. Brak alkoholu sprawia, iż produkt nie wysusza skóry.
Drugą różnicą jest fakt, iż nowa wersja toniku w ogóle nie pieni się podczas aplikacji. 
Poza tym nie zauważyłam w tym kosmetyku innych istotnych zmian. Jest bardzo wydajny i dobrze oczyszcza cerę. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona i odświeżona. 
Nie wymagam więcej od tego typu produktów, dlatego też pewnie tonik ten jeszcze nie raz zagości na mojej półce :)

Iwona

4 komentarze:

  1. Widziałam go w Rossmanie, ale jakoś mijałam obojętnie, jak całą tą serię. Powoli odkrywam, że jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go :) Nie wiem co się dzieje, ale strasznie dłuuugo ładują mi się posty na twoim blogu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, również nie wiem dlaczego :/ U mnie nie pojawia się żaden taki problem.

      Usuń
  3. Nie miałam tych toników, byłam wierna Ziaji, teraz kocham hibiskusowy tonik :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.