poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Współpraca z Emako - test produktu.


Hej :)

Czy ktoś mówił, że każdy przedmiot trzeba stosować zgodnie z jego przeznaczeniem? Mam nadzieję że nie, gdyż ostatni z produktów otrzymanych w ramach współpracy ze sklepem Emako użyłam w nieco innym celu. Mam tutaj na myśli foremki do ciastek w kształcie serca. Z racji tego, iż nie planuję w najbliższym czasie pieczenia ciastek, postanowiłam wykorzystać foremkę do przygotowania serniczków z patelni. Myślę, że pomysł okazał się trafny :)

Opis produktu:
"Foremki w kształcie serc, w różnych rozmiarach pozwalają na przygotowanie wielu rodzajów ciastek. Możesz stworzyć zarówno ciastka pełne jak i wycinać w nich otwory najmniejszą foremką. Idealne do przygotowywania kruchych ciastek, pierników i francuskich przysmaków"

Cena: 7,90 zł

Wymiary:
1 serce: długość: -10 cm, szerokość - 10 cm, wysokość - 2,5 cm
2 serce: długość - 8,5 cm, szerokość - 8,5 cm, wysokość - 2,5 cm
3 serce: długość - 5,5 cm, szerokość - 6 cm, wysokość - 2,5 cm

Moja opinia:
Foremki przychodzą do nas estetycznie zapakowane. 
Są solidnie wykonane ze stali nierdzewnej i nie zajmują dużo miejsca. Łatwo je umyć.
Końce foremek są bardzo ostre, dzięki czemu wycinanie kształtów nie sprawia trudności. 
Zestaw 3 takich samych kształtów o różnej wielkości pozwala na wyczarowanie wielu fajnych przysmaków.
Skoro nadają się do wycinania tak delikatnej masy jak na serniczki to z pewnością świetnie sprawdzą się w klasycznej roli. Ponadto na ich plus możemy zaliczyć uniwersalność. 
Na pewno nie raz skorzystam z tych foremek - zarówno do przygotowywania ciastek jak i innych wariacji :)

Oczywiście przedstawiam wykorzystanie foremki w praktyce :)


 

Iwona

2 komentarze:

  1. super to sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serniczki z patelni - zaciekawiłaś mnie!:) Swoją drogą lubię takie niekonwencjonalne zastosowania produktów, przez co możemy mieć jeden produkt, ale wiele zastosowań:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.