sobota, 15 lutego 2014

"Bo żal nie wziąć..."

Hej :)

Już dawno stwierdziłam, że Wizaż.pl to "zło"... Tym bardziej wątek związany z Rossmannem. Ciągłe kuszenie różnymi produktami prowadzi tylko i wyłącznie do powiększania się zapasów kosmetyków :D Niemniej jednak zdarzają się sytuacje, gdzie wątek ten okazuje się bardzo pomocny. Tak było tym razem, gdy dziewczyny poinformowały o bardzo fajnych promocjach w ramach "ceny na do widzenia". Wprawdzie zapas kosmetyków tak czy siak się powiększył, to jednak znacznie mniejszym nakładem finansowym :)
Udało mi się upolować kilka produktów. Mam nadzieję, że okażą się przyjemne w stosowaniu :)


  • Eva Natura, Herbal Garden, bezalkoholowy tonik pielęgnacyjny - 3,69 zł. Skusiłam się na ten tonik, gdyż wykończyłam produkt Melisy. Wprawdzie nie znalazłam go na sklepowej półce to jednak ostatnie opakowanie czekało na mnie w koszu z wyprzedażami :)
  • Synergen, kokosowe masło do ciała - 3,69 zł. W zapasie czekają inne produkty do pielęgnacji ciała, ale powoli kończę obecnie stosowany balsam. No a co kokosowe to kokosowe. Zwłaszcza za taką cenę :)
  • Isana, krem do rąk z kwiatem pomarańczy - 2 x 1,49 zł. Z racji obecnej pracy kremy do rąk używam bardzo często, więc się przydają. Mamcia zgarnęła dwie ostatnie sztuki. 
Wydaje mi się, że zakupy mogę uznać za jak najbardziej udane. Wam zdarza się korzystać z "cen na do widzenia"? :)

Iwona

9 komentarzy:

  1. wczoraj zaliczyłam udane polowanie na CND :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ceny o.O
    bardzo lubię ten krem Isany do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również go polubię :)

      Usuń
  3. oj, patrząc na ceny, to zakupy na pewno były udane :) nie wiedziałam, że znika z Rossa to masło do ciała. zawsze chciałam je wypróbować i coś czuję, że mi się już nie uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać, może akurat będzie :) Ja znalazłam go w drugim Rossmannie :)

      Usuń
  4. Lubię kremy do rąk Isany, ale tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również capnęłam krem do rak po 1,49 zł :) aż jestem ciekawa działania, bo nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, rossmanowski wątek to zło:D Balsam też kupiłam, dwa opakowania - bardzo fajny jest:) Reszty CDN na szczęście nie widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak patrzę na ceny tych produktów to według mnie zakupy w 100% udane:) Ja jeszcze nie korzystałam z CND, chyba na szczęście, wiem, że potrafią wciągnąć:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.