sobota, 9 listopada 2013

Melisa, tonik bezalkoholowy.

Witajcie :)

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że bardzo lubię bezalkoholowy tonik Rival de Loop i często do niego wracam. Jednak podczas jednej z promocji pokusiłam się o zakup toniku firmy Uroda z wyciągiem z melisy. Produkt okazał się na tyle dobry, że dzisiaj rozpoczęłam używanie drugiego opakowania. Pomyślałam więc, że warto podzielić się z Wami spostrzeżeniami na jego temat. Być może przekona Was to do wypróbowania owego kosmetyku :)

Od producenta:

Skład:

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: m.in. Drogeria Natura, Hebe

Moja opinia:
Pierwsze moje wrażenie dotyczące toniku związane były z opakowaniem. Prosta, plastikowa buteleczka z bardzo estetyczną szatą graficzną. Naklejka na siebie nie nachodzi, dzięki czemu możemy kontrolować pozostałość produktu.
Tonik ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. 
Produkt bardzo dobrze doczyszcza twarz. Odświeża i koi podrażnienia. Nie powoduje pojawiania się dodatkowych niedoskonałości. 
Zauważyłam, że po użyciu tego kosmetyku moja skóra jest dobrze nawilżona i wygładzona. Wygląda na znacznie zdrowszą i promienną. 
Zachęcam do wypróbowania tego toniku. Za niewielkie pieniądze otrzymujemy bardzo dobry produkt. Sama na pewno będę do niego powracać. Być może skusze się również na inne produkty z tej serii. 

Używałyście tego toniku lub innych produktów firmy Uroda? A może macie jakiś innych ulubieńców w tej kategorii? :)

Publikuję również na PnK

Iwona

6 komentarzy:

  1. Używam płynu micelarnego z tej serii. Jestem z niego bardzo zadowolona. Doskonale oczyszcza twarz, radzi sobie z makijażem (krem BB, bronzer), nie podrażnia oczu i nawilża.
    Niebawem na moim blogu pojawi się recenzja płynu micelarnego. Chętnie wypróbuję tonik i krem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej firmy. Ale brzmi bardzo zachęcająco, jak będę w Hebe to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tej firmy, btw po raz pierwszy ja widze, ale poszukam ich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie używam i sobie chwalę ;) jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uzywam tego toniku i kompletnie nic nie robi z moja skora. jakbym przemywala ja woda. ale ladnie pachnie przynajmniej. to samo zreszta moge powiedziec o kremie z tej samej serii. nie robi krzywdy,ale tez nie przynosi pozytku.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.