niedziela, 29 września 2013

Troszkę się chwalę... ;)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę z lekkim postem, w którym chciałabym pokazać Wam prezenty otrzymane na urodziny :)

Prezenty od rodzinki:

Zdecydowana większość tych rzeczy nie była niespodzianką, gdyż wybrałam je sobie sama. W każdym razie sposób zapakowania wymyślony przez siostrę, czyli cały karton wypełniony paseczkami kartek był bardzo miły :)

  • pudełko z szufladkami
  • kokilki
  • Essence, Nail Colour 3
  • Sensique, XXL Volume Color Care Mascara
  • Essence, 2 w 1 podkład & puder
  • jabłuszko
  • rybki wykonane przez siostrę <3
Prezenty od chłopaka


Jak zwykle mój ukochany zaszalał i przegiął... Wystarczyło, że przez przypadek dowiedział się, iż mam bzika na punkcie zapachu Night Obsession i oczywiście musiał go kupić. Wie również, iż lubię sobie popłakać ze szczęścia, gdy moja ukochana angielska drużyna wygrywa mecz, dlatego też dał mi chusteczki nawiązujące do tej reprezentacji :D

  • chusteczki
  • Calvin Klein, Night Obsession
  • płyta zespołu Enej
  • Avon Care, krem do rąk
  • Balea, żel pod prysznic
  • Balea, szampon do włosów
  • Kinder Niespodzianka
  • jabłko (każdy zna moje uzależnienie od tego owocu :D)

 Prezenty od przyjaciółki:

Tutaj niezmiernie uradował mnie żel pod prysznic Yves Rocher. Jest to mój pierwszy kontakt z kosmetykami tej firmy. Na dodatek w 100% trafiła z zapachem, który już kiedyś sprawdzałam i bardzo mi się spodobał. Jednak żel żelem, mam ich sporo w zapasie... Jej własnoręcznie zrobiona kartka podbiła moje serce. Mam najcudowniejszą przyjaciółką na świecie i nie oddałabym jej za żadne skarby! Taki człowiek to skarb sam w sobie :)


  • Lindt, gorzka czekolada 
  • kaaaaartka <3
  • Yves Rocher, żel pod prysznic
  • mydełko różane
  • miseczka
  • szklanka "Aroma Coffee"
Spodziewałam się, że dostanę kosmetyki, które trafią do zapasów. Na dodatek Chrzestna z Niemiec szykuje mi paczkę z produktami Balea oraz Alverde. Ja się starzeję, a kosmetyków przybywa... Obym zdążyła je wykończyć :D 

Pozdrawiam,

Iwona

3 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.