wtorek, 1 października 2013

Wpadł buraczek do owsianki...

Hej :)

Ostatnio przeglądając blogi śniadaniowe natknęłam się na wersję owsianki z ugotowanym burakiem i kakao. Pomysł bardzo mnie zaintrygował, a że wczoraj gotowałyśmy z mamą buraki to postanowiłam je wykorzystać. To co stwierdzam to tylko... jakie to było dobre! <3 Połączenie słodkiego buraka i gorzkiego kakao pasuje idealnie. Uwielbiam kakao z bananem, więc również go dodałam. No a jak banan, to muszą być orzechy włoskie. Całość komponowała się wyśmienicie i na pewno powrócę jeszcze do tej wersji.

Buraczkowo-kakaowa owsianka z jogurtem greckim, bananem, 
prażonymi orzechami włoskimi i słonecznikiem. 


Szacowana wartość energetyczna:

Iwona

1 komentarz:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.