poniedziałek, 11 marca 2013

Szybki i zdrowy obiad "resztkowy".

Hej :)

Też macie takie dni, że chodzicie, chodzicie i zupełnie nie wiecie co ugotować? Ja tak miałam dzisiaj... Niby zjadłabym coś konkretnego, ale z drugiej strony odechciało mi się kolejnej odsłony filetu z kurczaka czy jajka sadzonego. Jednak po przejrzeniu stanu posiadanych produktów moim oczom ukazały się resztki makaronów, mrożonego szpinaku i serka wiejskiego. Postanowiłam połączyć wszystko w całość i tym sposobem powstał obiad z serii "brzydko wygląda, ale pysznie smakuje" :)


Składniki (na moją 1 porcję):
50 g makaronu pełnoziarnistego 100% durum (u mnie miks spaghetti i świderek)
150 g mrożonego szpinaku
Marchewka (ok. 100 g)
Serek wiejski (ok. 100 g)
Ulubione przyprawy (u mnie majeranek)

Przygotowanie:
Szpinak rozmrażamy, a marchewkę trzemy na drobnych oczkach. Przekładany na patelnię i dusimy. Makaron gotujemy 2 minuty krócej, niż pisze na opakowaniu. Przekładamy do warzyw, wlewamy śmietankę z serka wiejskiego, mieszamy i dusimy 2 minutki. Całość przekładamy na talerz, nakładamy serek wiejski i posypujemy ulubionymi przyprawami.



Czy Wam zdarza się przygotowywać takie "resztkowe" posiłki? Bardzo chętnie poczytam Wasze smaczne propozycje :)

Iwona

1 komentarz:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.