środa, 13 marca 2013

Skromne, lumpeksowe nowości.

Witajcie :)

Macie jakieś swoje sposoby na poprawę złego nastroju? Jednym z moich jest łażenie po sklepach. Kilka dni temu miałam właśnie taki gorszy humor i strasznie naszło mnie na buszowanie między wieszakami :D A gdzie jest dużo ubrań? Oczywiście w sklepach z używaną odzieżą. Nie zaglądam tam zbyt często, ale jak już wejdę to zawsze coś kupię. Tak też było i tym razem.

Oto co udało mi się kupić:

1. Koszulka, New Look
2. Bluzeczka, River Island
 3. Spodnie 3/4, bez metki
 4. Bluzeczka, design by KappAhl
5. Paski

Jak możecie zobaczyć ubrań tych nie jest dużo. Nie są to też zbyt wyszukane zdobycze, ale wystarczyły na poprawę humoru :)

Iwona

6 komentarzy:

  1. Druga bluzeczka jest przepiękna :D Pamiętasz cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie rzeczy są z wagi; u mnie 19 zł/kg. Nie wiem ile dokładnie kosztowała, ale jest leciutka, więc pewnie niewiele :)

      Usuń
  2. Bluzeczka z River Island jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki ! :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania kosmetyki Mariza: wizazmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.