czwartek, 20 grudnia 2012

Szybkie śniadanko.

Hej :)

Czy tylko ja niesamowicie czekam na Święta, ale jednocześnie jestem wykończona wszystkimi przygotowaniami? Zbyt dużo zajęć oraz nieprzespane noce sprawiają, że nawet nie mam siły na wymyślanie śniadań. Dlatego też dzisiaj postawiłam na wygodę i prostotę, czyli kaszę kuskus. Wystarczy zalać wrzątkiem na kilka minut, w tym czasie przygotować resztę składników i posiłek gotowy. Jak to dobrze, że są takie produkty :) Do tego pyszna herbatka oraz maminy pierniczek orzechowy i pojawiają się nowe siły do pracy :) Notabene polecam herbatę Teekanee "Winter Time" z aromatem cynamonu i herbatników migdałowych. Jest przepyszna. Dodatkowo można ją kupić obecnie w Lidlu za 2,99 zł ;)

Kasza kuskus z jabłkiem, jogurtem naturalnym, cynamonem i migdałami 
+ pierniczek orzechowy + herbata 

                                                
Szacowana wartość bez ciasteczka:
4 dni! :)

Iwona

4 komentarze:

  1. zdrowo, szybko i smacznie - o to chodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś spróbować kuskus na słodko, Twój wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie aromatyczne zimowe herbatki :D

    Śniadanie wygląda bardzo apetycznie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.