niedziela, 23 grudnia 2012

Od rana mam dobry humor...

... moja kaszka również :)


Wprawdzie za mną kolejna noc z wieloma pobudkami oraz wczesne wyjście z łóżka, to jednak wstałam z wielkim uśmiechem na twarzy :) Nie ma to jak świadomość gotowania, pieczenia oraz strojenia choinki <3 A już jutro początek tak bardzo upragnionych Świąt :)

Ostatnio na blogach śniadaniowych króluje dodatek masy makowej. Podczas pieczenia makowca odłożyłam jej trochę dla siebie i wykorzystałam do swojego dzisiejszego śniadania. Również swój pozytywny nastrój postanowiłam do niego przenieść :)

Cynamonowa kaszka kukurydziana z pomarańczą  i masą makową 
+ reszta pomarańczy + kawa zbożowa


Szacowana wartość (z całą pomarańczą):
Teraz nie pozostaje nic innego jak odpocząć po pracowitym dniu, delektować się widokiem choinki oraz wyczekiwać dnia jutrzejszego :) 

Iwona

3 komentarze:

  1. Kaszka pozytywna ;) Smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na taką kaszę to uśmiech nie schodzi z twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszniutka ta kasza, taka wesoła ;D
    zdrówka dla babci !

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.