poniedziałek, 24 grudnia 2012

"Jest taki dzień - tylko jeden raz do roku..."

... Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku.
Jest taki dzień, gdy jesteśmy wszyscy razem.
Dzień, piękny dzień, dziś nam rok go składa w darze"












Wreszcie nastał tak długo wyczekiwany dzień. Już za kilka godzin zasiądę z rodzicami oraz siostrą do wigilijnego stołu. Na samą myśl zaczyna mnie ogarniać ciepło, ale również nostalgia. Jeszcze nigdy tak bardzo nie przeżywałam tego czasu. Nie wiem czy jest to spowodowane wiekiem, czy czymś innym, ale oby było tak zawsze. Mam nawet zamiar iść na Pasterkę. Nie wiem czy wytrzymam, bo przez kłopoty z sercem często mdleję przy takich uroczystościach. Myślę jednak, że i dla 5 minut warto się wybrać i jeszcze bardziej wczuć się w tę cudowną, magiczną atmosferę. 

Kochani, przyjmijcie ode mnie życzenia zdrowych, radosnych oraz spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Niech ten wyjątkowy czas będzie spędzony w gronie rodzinnym, wypełniony domowym ciepłem. 

Iwona

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą piosenkę z cytatu ;)
    Zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. atmosfera na Pasterce jest naprawdę wyjątkowa, nic tego nie zmieni:)
    Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wesołych Świąt i wspaniałej Pasterki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj w katedrze na Pasterce, jakoś bardziej mnie to nastroiło świątecznie :D Wcześniej świąt za bardzo nie czułam.
    Jedno święto już minęło więc życzę wesołego Drugiego Dnia :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.