piątek, 28 grudnia 2012

Haul w wersji mini-mini.

Witajcie :)

Jak za niedługo będziecie mogli zobaczyć, w grudniu udało mi się wykończyć sporo produktów do pielęgnacji twarzy. Nie mam już żadnych zapasów w tej kategorii, dlatego też musiałam zastąpić owe kosmetyki czymś innym. Długi czas poświęcony na przeglądaniu recenzji sprawiły, iż postanowiłam zakupić coś dostępnego w aptece. Oczywiście w stacjonarnej zawsze ciężko mi coś dostać, dlatego musiałam ponownie skorzystać z apteki internetowej.

Wspomnę jeszcze, iż przez przypadek trafiłam na opinie dotyczące tabletek Calcium Pantothenicum, które mają m.in. zapobiegać wypadaniu włosom oraz przyśpieszać ich wzrost. Wiele efektów było na tyle zaskakujących, że postanowiłam dać im szansę. Dzisiaj rozpoczęłam kurację. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła Was poinformować o pozytywnych rezultatach :)

Przed Świętami byłam jeszcze w Rossmannie po ostatnie prezenty i zauważyłam w promocji jeden rodzaj płukanki do ust firmy Prokudent. W kasie naliczono mi standardową cenę. Okazało się, iż promocja skończyła się dzień wcześniej, ale ktoś nie zdjął plakietki. Na szczęście nie było problemów ze zwrotem różnicy :)

1. Apteka:

  • Fitomed, Mydlnica Lekarska, ziołowy żel do mycia twarzy do cery tłustej, 200 ml
  • Fitomed, krem nawilżający tradycyjny, 50 ml
  • Calcium Pantothenicum, tabletki zawierające pantotenian wapnia, 50 szt
2. Rossmann:

  • Prokudent med, płyn do płukania jamy ustnej, 500 ml

Poczynione zakupy są ostatnimi w tym roku. Dzięki projektowi denko mam coraz mniej kosmetyków w swoich zapasach. Coraz bliżej mi do momentu, w którym będę miała po sztuce niezbędnych produktów :)

Iwona

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat Calcium Pantothenicum.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ciekawi opinia na temat tego żelu do mycia twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.