środa, 21 listopada 2012

Bo siła tkwi w prostocie... :)

Witajcie :)

W niedzielę otrzymałam od swojego chłopaka ogromną dynię. Jest to składnik, który uwielbiam, dlatego codziennie wykorzystuję ją do swoich potraw. Dzisiaj rano naszło mnie na prościutką i skromniutką kaszę mannę z duszoną dynią. Mała ilość składników, szybkie przygotowanie, a radość i energia na cały dzień :)

Muszę Wam powiedzieć, że w tym roku jakoś wyjątkowo czekam na Boże Narodzenie i już odczuwam klimat Świąt. Mam kilka prezentów, a inne zaplanowane. O dziwo nie mogę się także doczekać tego całego sprzątania. Nie mówiąc już o gotowaniu, dekoracjach, i strojeniu choinki. Dlatego też często w mojej kuchni przy śniadaniach gości już miseczka z motywem świątecznym :D

Kasza manna z dynią i migdałami 
+ jabłko + herbata z cytryną


Na zakończenie muszę przyznać, że przyjemnie jest dostać bez okazji taki "mały drobiazg": 


:)

Pozdrawiam i życzę udanego dnia :)

Iwona

3 komentarze:

  1. dobrze napisane! 'siła tkwi w prostocie'
    ... genialna manna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna manna, a kwiaty jakie ładne... To musiał być przyjemny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszne dodatki do manny! a róże przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.