czwartek, 1 kwietnia 2021

Projekt denko - marzec


 Hej :)

Mam wrażenie, jakbyśmy dopiero co byli zagonieni przygotowaniem do Bożego Narodzenia, a tu już za rogiem czekają na nas najważniejsze katolickie Święta. Chociaż w dobie pandemii niektóre dni potrafią się dłużyć, to sam marzec minął mi dość szybko. Wraz z końcem jednego i początkiem kolejnego miesiąca, pora przedstawić zużycia kosmetyczne. Zapraszam zatem na marcowe denko.


Cien, odżywczy krem z olejem macadamia oraz przeciwzmarszczkowy krem z dziką różą - pojemność: 50 ml
Oba kremy opisałam w tej recenzji.
Elizavecca, Aqua Brightening Mask, rozjaśniająca maska do twarzy - pojemność: 100 g
Jej opis znajduje się tutaj.


Bielenda, Carbo Detox, oczyszczający żel micelarny z węglem i glinką
- pojemność: 195 g
Jego działanie przedstawiłam w tym wpisie.
Cien, nawilżający płyn micelarny - pojemność: 400 ml
Ciekawych jego działania zapraszam tutaj.
Savona, szampon familijny - pojemność: 500 ml
Ten kultowy już produkt przedstawiłam tutaj.


Oriflame, woda perfumowana 'Memories Daydreaming in a Hammack' - pojemność: 30 ml
Ten zapach opisałam w tym wpisie.
Retimax 1500, maść z witaminą A - pojemność: 30 g
Nie ma lepszej maści od tej. Regeneruje, nawilża, odżywia, koi. Hit nad hitami za ok. 7 zł.
Prokudent, wybielająca pasta do zębów - pojemność" 125 ml
Po raz kolejny w denku.
BeBeauty, płatki kosmetyczne - 120 sztuk.
Kultowe.

Denko skromne jak zawsze, ale jak zawsze też mocno cieszące. Przed nami nowy miesiąc i kolejne okazje do poznania nowych, oby godnych następców :)
Dajcie znać jak tam Wasze marcowe zużycia :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

52 komentarze:

  1. Najważniejsze, to dobrze ten czas wykorzystać dla siebie. Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdziły dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść w linki, aby się dowiedzieć :)

      Usuń
  2. Wspaniale, że kosmetyki zużyte w marcu w większości Cię usatysfakcjonowały :)

    Płatki kosmetyczne BeBeauty i ja używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie widziałam Familijnego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można go spotkać w małych, osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  4. Sporo ciekawych kosmetyków. Dawno nie miałam nic z Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pasta gdzie jest dostępna? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym miesiącu za dużo nie zużyłam, ale teraz przymusowy brak pracy to będzie co zużywać : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych kosmetyków znam tylko stary i dobry szampon Familijny :) Klasyka gatunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki kosmetyczne z Biedry niezawodne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Niby zwykle płatki, ale jednak czuć różnicę :)

      Usuń
  9. Ja też mam wrażenie, że dopiero było Boże Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda czas mija szybko i czasami nie mam chwili by pomyśleć o kosmetykach dobrze,że sa takie blogi jak Twój. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubiona seria wpisów :)
    znam Bielendę, Be beauty oraz Retimax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją najbardziej lubię, i pisać i czytać :)

      Usuń
  12. oj tak święta blisko, nie wiem które ważniejsze święta. Co do powyższych produktów nic nie miałam. Może dawno temu szampon Familijny, był w niebieskim opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w niebieskim opakowaniu pamiętam z dzieciństwa :)

      Usuń
  13. Ciekawy ten płyn micelarny z Cień

    OdpowiedzUsuń
  14. Płatki do demakijażu Be Beauty to mój must have :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te płatki z Isany i bardzo je lubię. Miałam kiedyś też ten szampon familijny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. all collections are great...

    have a wonderful spring

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore zużycie a ja nic nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lots of wonderful choices to choose from.

    OdpowiedzUsuń
  19. I like those budget friendly beauty products!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi ten czas za szybko przeleciał. Fajne denko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje denko tak samo skromne. :D Zapach z Ori znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tego zestawienia używałam chyba tylko płatków kosmetycznych :P. Ja denek nie liczę ale pewnie wyszłoby jeszcze skromniejsze :). Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Skromne, ale mimo wszystko konkretne! :) Fajnie, że zużyłaś tyle produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam z tego tylko płatki Be Beauty, nawet też pojawiły się one w moim marcowym denku ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba tylko płatki kosmetyczne miałam w użyciu z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To przerażające jak ten czas ucieka! Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You have used good products :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szampon znam, co jakiś czas się u mnie pojawia - raz na jakiś czas do mocniejszego oczyszczania jest najbardziej ok :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nic nie używałam z Twoich propozycji ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. You used lots of great products!

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie znam żadnego kosmetyku o którym piszesz ale cieszę się, że Ci się sprawdzily 😀

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam nic, ale płyn z Cien ma bardzo podobne opakowanie do Bielendy (najpierw myślałam, ze to bielenda właśnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tylko płatki bebeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę lidlowe kosmetyki, lubię część ich kosmetyków, płatki bebeauty też lubię. Mi sie więcej zużyło i fajnie jak zapachy się kończą, choć nie te ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z Twojej listy niestety nic, ale dostałam namiar na świetny szampon familijny, który zarówno odpowiada moim wymaganiom (ułatwia rozczesywanie znacznie poprawia kondycje włosów). Jak będziesz szukać czegoś innego niż Twój szampon to sprawdź dobie dermokosmetyk Klorane - szampon na bazie mleczka z owsa. Bardzo przyjemne stosowanie, delikatny zapach, dzieci mogą już od 3 roku życia stosować. Filozofia marki bardzo odpowiada mojej (wegański kosmetyk).

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.