poniedziałek, 29 marca 2021

Cien, kremowy płyn do kąpieli 'pistacja i kwiat pomarańczy'

Cześć :)

Wydawać się może, że to dieta, brak ruchu czy zanieczyszczenie środowiska mają największy wpływ na nasze zdrowie. Nie bez znaczenia jest także stres, który - zwłaszcza w obecnych czasach - jest wszechobecny. Boimy się o siebie, o bliskich, o pracę. Nasza głowa oraz ciało potrzebują chwili wypoczynku, relaksu. Świetnym sposobem na odprężenie jest domowe spa, wykorzystujące pięknie pachnące kosmetyki działające na nasze zmysły. Czy odpowiedni do tego celu jest płyn do kąpieli z pistacją i kwiatem pomarańczy marki Cien?

Płyn otrzymujemy w dużej, ale poręcznej butelce z twardszego plastiku. Szata graficzna jest prosta, ale estetyczna. Nawiązuje do tytułowych substancji. Pod zakrętką typu klik kryje się niewielka dziurka dozująca całkiem solidną porcję kosmetyku.
Skład nie jest oczywiście naturalny. Bazuje na klasycznym SLSie. Jest też gliceryna, ekstrakt z nasion pistacji oraz woda z kwiatów pomarańczy.


Konsystencja płynu jest kremowa, średnio gęsta.
Płyn ma prześliczny zapach. Powiedziałabym, że żaden aromat nie dominuje. Jest zarówno pistacja, jak i słodycz cytrusów. Całość otula, ale też powoduje uśmiech i odprężenie.
Sposób użycia jest banalnie prosty. Wystarczy wlać niewielką ilość do wanny pod strumieniem ciepłej wody.


Przejdźmy do działania.
Początkowo płyn z pistacją i kwiatem pomarańczy marki Cien stosowałam oczywiście w formie jego pierwotnego założenia. Wlałam trochę do wody, pojawił się zapach i tyle. Dolałam więcej i sytuacja znacząco się nie poprawiła, pomimo mojego energicznego machania łapką w wodzie. Powstała piana była mizerna, niezbyt pulchna a na dodatek szybko się ulotniła. Smuteczek. Ale, ale... Płyn zaczęłam stosować w formie żelu do mycia ciała. I tutaj okazał się świetny. Wylany na gąbkę spienia się zaskakująco dobrze. Oczyszcza skórę, a co najważniejsze - nie wysusza jej. Powiedziałabym nawet, że jest przyjemna w dotyku. Ale oczywiście bez balsamu i tak się nie obejdzie.


Plusem takiego rozwiązania jest też to, że z płynu mogą korzystać osoby, które nie mają wanny. Za niewielką kwotę otrzymujemy wielgachną butlę pięknie pachnącego i wydajnego kosmetyku.
Skoro już o cenie mowa. Płyn z pistacją i kwiatem pomarańczy marki Cien kosztuje całe 5 zł za pojemność 1 litra. Do kupienia oczywiście w Lidlu.

Zdarza Wam się korzystać z płynów do kąpieli w formie żelu do mycia? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do uprzyjemniania sobie kąpieli? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moja osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

80 komentarzy:

  1. lubię żele i płyny do kąpieli z Cien, fajne produkty w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie mam niestety wanny i bardzo nad tym ubolewam: ) dobrze, że pod prysznic się nadaje : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy typowy płyn do kąpieli sprawdzi się w roli żelu :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze tego płynu. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na bardziej naturalne kosmetyki do mycia ciała. Ale kiedyś używałam płynów z cien i całkiem nieźle się spisywały. Nie wysuszały skóry.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja akurat w kwestii mycia nie wymagam naturalnych składów :)

      Usuń
  5. Nie znam nawet zapachu kwiatów pomarańczy, ale musi być ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że mają takie coś w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy dłuży mi się jakiś płyn do kąpieli, to wtedy używam go jak żelu pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki o zapachu cytrusów. Z tej firmy miałam już balsam do ciała i mega pachnący krem do twarzy. Pewnie i ten produkt będzie idealny😊🌞🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, myślę że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  10. Musi pachnieć cudownie! Jak będę w Lidlu, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię testować nowe płyny do kąpieli, więc przy okazji zakupów, sięgnę po ten.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy to muszę przyznać, że tylko maseczki testowałam, ale żele też koniecznie muszę zakupic.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidla blisko nie mam, ale żel, ze względu na zapach mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko będę w Lidlu to się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o! Trzeba sie będzie wybrać do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi być cudowny, szkoda, że nie mam w pobliżu Lidla. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj, jest wiele fajnych produktów w ofercie :)

      Usuń
  17. muszę w końcu odwiedzić Lidla, ciekawa jestem tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo czesto uzywam plynow do kapieli jako zeli :) Plyn czy zel ma po prostu ladnie pachniec, nie spodziewam sie po takim kosmetyku cudow ;) Duzo wiecej wymagam od balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie sięgalam po płyn jako zamiennik żelu pod prysznic. Dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko w sumie sięgam po żele z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę koniecznie sprawdzić jak pachnie:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc ja jakoś ine umiem przekonać się do kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kremowe konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe połączenie zapachowe pistacje i pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę kupić ten żel jak będę w Lidlu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat szukam czegoś bardziej naturalnego, ale nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię te płyny, zapach musi być piękny.

    OdpowiedzUsuń
  28. o, that seems quite nice. Thanks for the review, Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  29. lotion looks good.... nice review.

    Happy Easter

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaskakujące - przynajmniej mnie - połączenie zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sięgać po takie nietypowe połączenia :)

      Usuń
  31. Nigdy nie używam płynów do kąpieli jako żelu, ale czasem zdarzyło mi się wlać do wanny żel, jak zabrakło mi płynu :) Bardzo lubię te kremowe żele. A zapach pistacji uwielbiam i niesamowicie mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, powinien Ci się spodobać :)

      Usuń
  32. Musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam nic z Cien i nie ciągnie mnie do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Za tą cenę to można mu wybaczyć mizerną pianę. A dobrze, że użyłaś go w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.