piątek, 26 marca 2021

Makijaż na wiosnę - na co warto postawić

 Cześć :)

'Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty!'. Mamy wiosnę, moją ukochaną porę roku. Robi się cieplej, przyroda budzi się do życia ukazując całą paletę barw. Również nasz makijaż staje się wyrazistszy, bardziej kolorowy. Nakaz noszenia maseczek ogranicza nas jeśli chodzi o usta, ale dzięki temu możemy nieco bardziej podkreślić oczy. Dziś zrobimy sobie przegląd kosmetyków z oferty Notino, które mogą nam się przydać (nie tylko) w najbliższym czasie.

Niewątpliwym kluczem do każdego rodzaju makijażu jest odpowiednio przygotowana twarz. W ciepłe dni warto postawić na lżejsze formy kosmetyków. Prym wiodą kremy bb oraz cc. Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać kultowego już kremu marki Missha. Osobom mającym do zakrycia drobne niedoskonałości skóry warto zaproponować podkłady delikatnie kryjące, o działaniu nawilżającym.

Oczy. Tutaj możemy zaszaleć.Odważne osoby zapewne skuszą się na palety zawierające wyraziste, nasycone kolory. Co powiecie na intensywną żółć, pomarańcze czy fiolety? Tradycjonalistki mogą wzbogacić makijaż w stylu nude odrobiną błysku. Przydatne okazują się pigmenty lub brokatowe eyelinery.

Nic tak nie ożywi naszej twarzy i nie doda jej lekkości jak odrobina blasku. Asortyment produktów do podkreślania twarzy jest ogromny. Rozświetlający bronzer sprawi, że nasza buzia będzie wyglądać niczym muśnięta słońcem a róż nada zdrowego rumieńca. Kojarzycie rozświetlacz marki TheBalm Mary Lou-Manizer? Jego uniwersalny odcień idealnie stopi się z cerą dodając twarzy świeżego, odmłodzonego wyglądu.

Okej, zdarzają się sytuacje, w których nie musimy zasłaniać naszych ust. Wówczas możemy wybrać szminki lub błyszczyki o wyrazistych,. nasyconych kolorach. Poza klasycznymi różami i beżami, do wyboru mamy intensywne pomarańcze, fuksje czy czerwienie.

Jaki jest Wasze makijażowy must have na wiosnę? Lubicie bardziej zaszaleć z makijażem czy stawiacie na minimalizm? Podzielcie się swoimi ulubionymi kosmetykami :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

77 komentarzy:

  1. Wiosna to piękna pora roku, szczególnie jej początek gdy wszystko budzi się do życia :)

    Świetne porady makijażowe :)
    Moim must have na wiosnę w makijażu niewątpliwie są soczyste kolory pomadek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że teraz maseczki zasłaniają takie soczyste pomadki, ale na szczęście są sytuacje, kiedy możemy pomalować usta :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kremy BB na wiosnę i lato świetnie się do tego nadają : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Aczkolwiek na rynku są też typowe koreanskie kremy bb, które są stosunkowo ciężkie :)

      Usuń
  3. wiosną stawiam na jasny róż na oczach i krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wiosnę, ze względu na to, że jest to przedsionek mojej ulubionej - lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie lato z reguły jest zbyt ciepłe. Nie lubię upałów :)

      Usuń
  5. Ja zdecydowanie stawiam na minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie ostatnio kupiłam fajną pomadkę, gdzie nigdy nie używałam. Tak mnie poniosło, a po chwili się zreflektowałam i pomyślałam, gdzie w tych maseczkach można malować usta ;-) Ale pomadka się przyda, będę sobie malować do poranne kawy na balkonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten rozświetlacz z Balm :) Super wykaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę doczekać się wiosny :) Krem BB Missha czeka na swoje użycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cały czas denkuję moje kosmetyki, bo coś niekoniecznie z makijażem jest mi po drodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami każdy ma takie momenty. Nic na siłę :)

      Usuń
  10. Na wiosnę im mniej makijażu, to Według mnie lepiej. Krem BB jednak, to obowiązek, jeśli chodzi o mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną jeszcze u mnie makijaż ujdzie, ale latem to już minimalistycznie :)

      Usuń
  11. Przyznam się, że chętnie bym coś odmieniła w moim makijażu na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosną mój makijaż jest zawsze delikatniejszy niż zimą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka z tych produktów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko się maluję, zwłaszcza wiosną czy latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wiosną przestawiam się na delikatniejszy makijaż :) Bardzo lubię jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że ktoś tu lubi piosenkę Marka Grechuty 😉.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kultowy bb krem Missha muszę w końcu wypróbować :) Jest dostępny w nowej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, ja wiosną też wyjmuję neonowe pomadki w żywszych kolorach, pasujące do kolorowych sukienek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, trzeba jeszcze bardziej ożywić otoczenie :)

      Usuń
  19. Love those pigments...gorgeous colours!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te pigmenty z NYXA, były w zeszłorocznym kalendarzu adwentowym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosną stawiam na odważniejsze kolory :) Pewnie dlatego, że ubrania są też bardziej wzorzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie zazwyczaj minimalizm. Pomada do brwi obowiązkowo, dobry tusz, lekki podkład, rozświetlacz i odrobina bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  23. Great choices for the spring beauty!

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak, misshy mysle, ze nikomu nie trzeba przedstawiac ;). tez go stosuje ;) fajne propozycje produktow ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba nie mam, zawsze jak mi przyjdzie jakiś pomysł do głowy, to go realizuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny wpis ! I przyznam, że cienie Nyx są super !

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz najważniejsze są oczy bo tylko je widać na ulicy ale warto pamiętać o reszcie święta tuż, tuż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz można być bardziej odważnym jeśli chodzi o oczy :)

      Usuń
  28. Pandemia nie pozostała bez wpływu na mój makijaż, który jest banalny w swojej prostocie. Dobry podkład i puder obowiązkowo. Do tego cień w kremie, bo można nałożyć paluchem i jest super. Tusz do rzęs obowiązkowo. Na policzki róż - ten z Bourjois rzeczywiście jest godny uwagi. A w pracy, jak zdejmuję maseczkę, to sobie machnę usta szminką dla własnej przyjemności. Brwi nie maluję, bo robię hennę pudrową, więc nie ma potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod maseczką makijaż musi być przede wszystkim trwały. Warto mieć pod ręką produkty do ust. Nigdy nie wiadomo kiedy się przydają :)

      Usuń
  29. Staram się wiosną dobierać delikatny makijaż. Ostatnio polubiłam się z kolorowymi błyszczykami do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że pod maseczkami błyszczyki są mało trwałe :)

      Usuń
  30. Uwielbiam wiosnę za kwiaty (szczególnie tulipany),
    pandemia sprawiła, że nie używam szminek, a jednak ciągle je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jakąś radość trzeba mieć. A prędzej czy później będą potrzebne :)

      Usuń
  31. Niezależnie od pory roku mój makijaż jest delikatny :) Jednak wiosną lubię mocniejszy makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na wiosnę stawiam na kremy bb lub podkłady wymieszane z kremem lub rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. spring is coming...great make up...

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja właśnie rozglądam się za dobrym podkładem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobry puder + róż + szminka i tusz to mój stały "basic team", ale muszę się rozejrzec za jakimiś fajnymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tradycyjnie - gdy robi się ciepło stawiam na brak makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.