środa, 7 października 2020

Sesderma, Factor G Biostimulating Ampoules - 7-dniowa kuracja ampułkami biostymulującymi ze sklepu Topestetic

 Hej :)

Pewnie większość z nas ma świadomość tego, że najważniejszym aspektem aby kosmetyk dobrze zadziałał na naszą skórę jest nie tyle skład, marka czy cena produktu, ale systematyczność w jego nakładaniu. Nawet krem za miliony monet, nałożony raz na ruski rok, nie da dłuższego i silniej odczuwanego działania. Niemniej jednak marki kosmetyczne wiedzą, że odbiorcom zależy na szybkich rezultatach. Dlatego też w ofertach pojawiają się specyfiki o wyższych stężeniach substancji, które mają zagwarantować nam błyskawiczne efekty. Czy jest tak rzeczywiście? Sprawdźmy na przykładzie 7-dniowej kuracji w ampułkach marki Sesderma. 


Cała kuracja znajduje się w tekturowym kartoniku. Każda z maleńkich ampułek umieszczona jest w oddzielnej przegródce. Dodatkowo do każdej z nich dołączony jest gumowy kapturek, który przydaje się przy aplikacji. Ale o tym później. Trzeba zauważyć, że samo opakowanie jest bardzo dobrze opisane - zarówno pod wieczkiem, jak i na naklejce z tyłu.
Jak przystało na ampułki, mamy tutaj styczność z maleńkimi, szklanymi buteleczkami. Każda z nich jest odpowiednio podpisana.
Składy każdego wariantu są do siebie bardzo zbliżone. Nie będę wymieniać wszystkich, wstawiam zdjęcia dla porównania. 


Kuracja zawiera w sobie 7 ampułek. Każda z nich ma wykazywać inne działanie. I tak, po kolei:
dzień 1 - ujędrniaj
dzień 2 - regeneruj
dzień 3 - odżywiaj
dzień 4 - ujednolicaj koloryt
dzień 5 - zagęszczaj
dzień 6 - chroń
dzień 7 - odmładzaj 
Każda z ampułek przeznaczona jest do dwukrotnego wykorzystania - rano i wieczorem. Sposób użycia  jest bardzo prosty. Wspomniany wcześniej kapturek nakładamy na końcówkę butelki, odłamujemy ją. Następnie nakładamy kapturek na połowę ampułki, wyciskamy produkt na dłoń i wmasowujemy na oczyszczoną wcześniej twarz. Zostawiamy do wchłonięcia i aplikujemy krem pielęgnacyjny. Po porannym zastosowaniu kapturek umieszczamy na końcówce ampułki, aby ochronią ją aż do wieczornej aplikacji.


Pora na zauważone przeze mnie efekty.
Zacznę od spraw technicznych. Ampułki szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej czy lepkiej warstwy. Bardzo dobrze współgrają z nakładanymi później kremami. No właśnie, kremami...Cały czas stosuję sprawdzone produkty, aby ocenić różnicę pomiędzy efektami które już znam, a które pojawiły się dodatkowo.
W przeciągu tego tygodnia zauważyłam, że moja skóra stała się jeszcze silniej nawilżona. Zyskała na miękkości i sprężystości. Czuję, że jest bardziej zwarta. Do tego wygląda na bardziej promienną, jaśniejszą. Oczywiście moje przebarwienia nie zniknęły, ale mniej rzucają się w oczy. Zabrzmi to nieskromnie, ale fajnie mi z perspektywą, że mogę nie mieć makijażu i śmiało popatrzeć w lustro, i nie zobaczę tam poszarzałej, zmęczonej buzi. 
Kuracja nie spowodowała u mnie żadnych negatywnych skutków. Nic mnie nie piekło, nie pojawiły się niedoskonałości.
Minusem dla niektórych osób z pewnością będzie cena, która oscyluje w granicach 100 zł za siedem ampułek o pojemności 2 ml każda.


Chociaż markę Sesderma zdążyłam już poznać od bardzo dobrej strony to nie spodziewałam się, że w tak krótkim jednak czasie można uzyskać widoczne efekty. A jak widać - można. Myślę, że jest to bardzo fajna opcja czy to właśnie na jesień, czy zimę, kiedy cera często jest poszarzała, sucha i zmęczona. 
Jeśli jeszcze nie korzystaliście z kosmetyków marki Sesderma lub macie ochotę poznać tę kurację na własnej skórze to odsyłam do sklepu Topestetic. W razie problemów kosmetolodzy na pewno doradzą odpowiednie kosmetyki, a do zamówienia otrzymacie dodatkowo próbki i miły gadżet :)
Zdarza Wam się korzystać z takiej skoncentrowanej formy pielęgnacji? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

78 komentarzy:

  1. Hmm cena rzeczywiście jest dość wysoka. Ale ogólnie nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome products! Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zestawu :) nie miałam jeszcze okazji używać żadnych kosmetyków z Sesedermy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo dość wysokiej ceny, chętnie bym przetestowała ten zestaw. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ferulaca i aleaca tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę bardzo lubię, ampułki muszą byc świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie zaciekawiły te ampułki! Markę uwielbiam. Po ich produktach widzę efekty gołym okiem i za to uwielbiam Sesderme. Super, ze maja taka kuracje gdzie w tydzień poprawiamy stan naszej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłabyś zadowolona z tej kuracji :)

      Usuń
  8. Sama sobie pewnie nie kupię. Musze przyznać, że ostatnio sknerzę na kosmetyki, ale może za jakiś czas zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można podsunąć komuś taki pomysł na prezent :)

      Usuń
  9. Co by nie mówić produkt bardzo ciekawy. Cena faktycznie wysoka, jak na kilkudniową kurację, ale jakość niestety kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku cena idzie w parze z wysoką jakością :)

      Usuń
  10. Sesderma is one of my favourite brands and I've tried this product.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się skuszę choć moja skóra dość negatywnie reaguje na składniki aktywne i boję się ryzykować takiej kuracji i to jeszcze przez tyle dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty najlepiej znasz swoją skórę, więc musisz ocenić i sama zdecydować :)

      Usuń
  12. Nie jestem fanką takich ampułek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zainteresował ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię od czasu do czasu sobie zafundować takie kuracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię takie kuracje/zabiegi i bardzo lubię markę Sesderma. Chętnie bym się skusiła na ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś takich ampułek ale na włosy. Jestem ciekawa jakby sprawdziły się na mojej twarz, a nawilżenie to coś czego moja skóra najbardziej ostatnio potrzebuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżenie jest tutaj bardzo dobre i wzmacnia działanie kremów :)

      Usuń
  17. Cena może i nie mała, ale efekty, jak na tak krótki czas bardzo fajne i myślę, że warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych ampułkach jednak sama bym się nie skusiła ponieważ cena trochę wychodzi poza moje możliwości heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę topestetic z blogów, z Twojego też :) Ampułki ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że w tak krótkim czasie dają tak dobry efekt, jak za takie działania, to nawet ta cena jest do przeżycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) zwłaszcza, że nie trzeba stosować takiej kuracji cały czas :)

      Usuń
  21. fajny produkt, ale cena faktycznie może odstraszać!

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś dla mnie . Czasem w codziennym biegu się zapominam i za mało dbam o cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam tej marki ale te ampulki juz mi sie przewinely i mam na nie ochote i to wielka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo konkretnej ceny, jestem zaintrygowana- fajnie byłoby raz na jakiś czas zrobić sobie taką kurację.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznaję,że nie spotkałam się wcześniej z ta marką. Ampułki wyglądają niezwykle kusząco- i myślę,że raz na kiedyś mimo dość wysokiej ceny jak najbarzdiej można sobie zrobić taką kurację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza teraz jesienią czy zimą warto tak wspomóc skórę :)

      Usuń
  26. Dobrze że można się u Ciebie dowiedzieć o różnych ciekawych kosmetykach.
    Można by się było skusić i wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny produkt. Teraz w sezonie jesiennym chętnie sprawdzę te ampułki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie jestem za tego typu produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałaby mi się taka ampułkowa kuracja na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio mam wielką ochotę wypróbować tego typu ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też miałam okazję poznać tę kurację i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. So nice and so great that each one is labeled and easy to use.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam, ale ampułki kuszą do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawią mnie takie ampułki. Fajne mają działanie, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaciekawiła mnie ta kuracja, koniecznie muszę polecić ją mojej siostrze, bo narzekała że jej cera jest ostatnio poszarzała

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie sprawdziłabym te ampułki na sobie 😁 lubię tę markę i uwielbiam sklep topestetic. Można tam znaleźć mnóstwo ciekawych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oferta jest ogromna i bardzo ciekawa :)

      Usuń
  37. Nie znam jeszcze tej marki jednak z chęcią wypróbowałabym tę kuracje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zbytnio te ampułki mnie nie zaciekawiły, ale fajnie, że kuracja fajnie się sprawdza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cena niestety nie dla mnie, a szkoda, bo całkiem fajna ta kuracja.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.