"Reklama dźwignią handlu" - stwierdzenie znane od dawna, ale w dzisiejszych czasach nabiera jeszcze większego znaczenia. W gąszczu łatwego dostępu do przeróżnych usług i stale pojawiających się nowych firm, trzeba umieć się wybić i zostać zauważonym. Niegdyś reklama kojarzyła się z prasą, telewizją czy bilbordami. Dzisiaj znacznie większe znaczenie mają wszelkie akcje podejmowane w internecie.
Każdy bloger lub osoba prężnie działająca w innych mediach społecznościowych na pewno nieraz miała styczność z szeroko pojętymi współpracami - czy to w formie barteru, czy klasycznej płatności. Wiąże się to z obopólną korzyścią. Nie oszukujmy się, w wielu przypadkach współpraca dotyczy produktów, na które w normalnych warunkach nie moglibyśmy sobie pozwolić. I nie ma w tym niczego złego. Przygotowanie zdjęć, ich obróbka, napisanie recenzji - to wszystko zajmuje prywatny czas i energię. Firma za to, dzięki umieszczeniu w tekście chociażby linka sponsorowanego, ma szansę zostać zauważoną w miejscach, które tak chętnie odwiedzamy. Zwłaszcza, że ranga 'influencera' została znacznie podwyższona i wiele osób liczy się z daną opinią i rekomendacją.
Linki sponsorowane to tylko jeden z nielicznych aspektów dotyczących efektywnej reklamy. Ponieważ temat jest obszerny i specjalistyczny, warto oddać się w ręce fachowców. Zwłaszcza, jeśli zależy nam na szybkich, w pełni mierzalnych wynikach i szerokim zasięgu. Kampanie Reklamowe w Afterweb, dzięki ogromnemu doświadczeniu kadry, gwarantują dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców poprzez dobór odpowiednich form do danego klienta, niezależnie od branży.
Czasami pytacie mnie, dlaczego nie zgadzam się na umieszczanie linków w komentarzach. Odpowiedź macie poniekąd powyżej. Blogi, profile społecznościowe stały się ważną częścią mediów - na równi z prasą, telewizją. Zaś komentarze takie w 99% skupiają się jedynie na promowaniu swojego profilu, bez zauważania treści, której poświęciłam sporą część czasu. Dlatego też szanujmy wzajemnie siebie i swoją pracę, nawet jeśli mamy odmienne zdanie na ten temat. Szanuję osoby nie mające nic przeciwko takim praktykom, więc będę wdzięczna za to samo.
Iwona
O Aferweb nie słyszałam ani nie korzystałam :) Ale to fakt co napisałaś również nie lubię komentarzy, które na siłę promują swoje social media czy bloga :/
OdpowiedzUsuńNiestety z reguły nie mają żadnej wartościowej treści :(
UsuńPrzydatny wpis :)
OdpowiedzUsuńCieszę się :)
UsuńJa tez bardzo nie lubię komentarzy, które są pisane jedynie żeby wypróbować swoją stronę. O Afterweb jeszcze nie słyszałam :)
OdpowiedzUsuńNiestety dużo takich :/
UsuńBardzo ciekawe informacje.
OdpowiedzUsuńCieszę się :)
UsuńNie słyszałam o Afterweb, co do zamieszania linków w komentarzach w 100% się z Tobą zgadzam.
OdpowiedzUsuńTo miło, że nie jestem sama :)
UsuńJa również nie lubię, gdy ktoś zostawia link w komentarzu, mam wrażenie, że taka osoba nie czyta danego posta, tylko chce w jak największej ilości miejsc umieścić adres do swojego bloga.
OdpowiedzUsuńIdentyczny komentarz dodaje na różnych blogach, o całkiem odmiennej tematyce.
UsuńJuz gdzieś chyba czytałam o Afterweb ☺
OdpowiedzUsuńJak najbardziej Cię rozumiem - nie mam nic przeciwko zostawianiu linków ,ale tylko wtedy gdy autor/autorka komentarza ,napisze go zahaczając choć trochę o temat posta ☺
Pozdrawiam
Mało niestety takich komentarzy :(
UsuńJeśli chodzi o linki to zgadzam się z Tobą w 100%. O Afterweb nie słyszałam jeszcze.
OdpowiedzUsuńCieszę się, mogłam ją nieco przybliżyć :)
UsuńBardzo ciekawy wpis, o Afterwerb nie slyszalam wczesniej :D
OdpowiedzUsuńTo już teraz troszkę wiesz :)
UsuńChyba większość ludzi nie lubi takiego promowania swojego bloga na siłę w komentarzach. Moim zdaniem mija się to z celem i wygląda źle. Nie słyszałam nigdy o Afterwerb ;)
OdpowiedzUsuńJeszcze bardziej zraża do danej osoby.
UsuńInteresting read. I too have not heard of Afterweb.
OdpowiedzUsuńThank you :)
Usuńuseful information...thank you
OdpowiedzUsuńCiekawy wpis, mocno działam w sferze Social Media (prywatnie i zawodowo), a o AfterWeb jeszcze nie słyszałam :) Sprawdzę to z ciekawości!
OdpowiedzUsuńZachęcam :)
Usuńnie znam AfterWeb :)
OdpowiedzUsuńZawsze można przeczytać nieco więcej :)
UsuńRozumiem Cię, ja kiedyś wklejalam link do mojego bloga, ale teraz już nie
OdpowiedzUsuńAfterWeb chyba kojarzę skądś
Kiedyś każdy wklejał, ale blogi miały zupełnie inną rangę.
UsuńTak to prawda że zrobienie wpisu to czas. Ładne zdjęcia to sesja fotograficzna produktu a potem wybór i obróbka najlepszych by przedstawić jak najdokładniej produkt w sposób miły dla oka. Firmy które "promują" się zamieszczając linki w komentarzach nie zawsze odnoszące się do wpisu w moich oczach same sobie wystawiają negatywną opinię. Bo jak lubić kogoś kto pokazuje ewidentny brak szacunku dla pracy i osiągnięć blogera. Żenujące gdy "promują" się pod starszymi wpisami.... To naprawdę budzi czujność zamiast zaufania. Marka mająca odwagę uczciwie płacić za usługę jest zdecydowanie lepiej widziana.
OdpowiedzUsuńTeż to zauważyłam. Wiele linków zamieszczają blogerzy, ale zdarza się że i znane firmy tak działają. To już przesada.
UsuńSzkoda, że niektórzy nie szanują tej prośby.
OdpowiedzUsuńPo co umieszczać link w komentarzu, jeśli oczywiście jest to link do bloga? Przecież wiadomo, że prędzej czy później zajrzysz do osoby komentującej i serio trafisz na jej bloga.
OdpowiedzUsuńZazwyczaj wystarczy kliknąć w profil, ale chyba nie każdy to ogarnia. A jak widzę linki czy to u siebie czy u kogoś to tam automatycznie nie wchodzę.
UsuńTeż myślę, że w obecnych czasach blogi i influencerzy mają duże znacznie dla kształtowania internetowej rzeczywistości.
OdpowiedzUsuńOby tylko dobrze to wykorzystać :)
UsuńJa mam Disqus i ten system automatycznie wrzuca komentarze z linkami do spamu :)
OdpowiedzUsuńBardzo przydatne :)
Usuńsorry, i never heard about AfterWeb... ;-)
OdpowiedzUsuńNo problem :)
Usuńz tymi linkami w komentarzach to zupełna plaga, często zostawiane są pod starymi wpisami, firmy szukają darmowej reklamy niestety:( A Afterweb bardzo dobrze znam i współpracuję z nimi od kilku lat:)
OdpowiedzUsuńNajgorzej jak są to znane firmy. Robią z nas trochę idiotów, z którymi można wszystko zrobić.
UsuńKompletnie nie znam się na tych całych kampaniach reklamowych, prowadzę bloga po domowemu i tyle, nie zagłębiałam się nigdy w temat agencji typu AfterWeb, fajnie skorzystać z takiego wsparcia, ale podejrzewam, że pewnie mnie nawet nie stać ;-)
OdpowiedzUsuńTakie kampanie są bardziej dla firm niż blogów :)
UsuńMi nie przeszkadzają linki w komentarzach a sama z chęcią odkrywam nowe blihi. Z kolei co do współprac nigdy nie miałam żadnej i nie chcę mieć.
OdpowiedzUsuńI masz do tego pełne prawo :)
Usuń*blogi
OdpowiedzUsuńNie znma afterweb :( a o linkach w komentarzach ja nie mam nic przeciwko, chyba ze nie pisza na temat
OdpowiedzUsuńU mnie z reguły nie wiedzą na jaki temat się wypowiadają.
UsuńJa na razie miałam jedną współpracę. Mam sporo ofert, ale mnie nie interesują (sklepy z ubraniami typu shein, peruki i inne rzeczy, które nie mają związku z blogiem). :)
OdpowiedzUsuńReklama online faktycznie nabrała ogromnego znaczenia w dzisiejszych czasach. Wirtualne przestrzenie stały się kluczowym miejscem dla firm chcących dotrzeć do swoich klientów. To, że można wymieniać się usługami czy produktami to z pewnością duży plus. Ważne, aby współpraca była obopólnie korzystna i wierna naszym wartościom.
OdpowiedzUsuńAnaliza skuteczności kampanii reklamowych jest niezwykle ważna dla każdej firmy. Dzięki odpowiednim komentarzom i opinii użytkowników można dostosować strategie do potrzeb odbiorców.
OdpowiedzUsuń__________
https://vves.pl/prowadzenie-social-media/
Podoba mi się, jak kompleksowo podchodzisz do tematu kampanii reklamowych i roli komentarzy w internecie. Twój wpis pokazuje, jak ważna jest interakcja z odbiorcami w budowaniu wizerunku marki. To świetna lektura dla każdego, kto chce zrozumieć, jak działa marketing w sieci!
OdpowiedzUsuńhttps://www.folie-solar.pl/