środa, 30 września 2020

Czy kiedykolwiek kupiłeś coś, co widziałeś u kogoś innego? - Produkty które zamówiłam, bo inni polecali...

Hej :) 

Poruszanie się w kosmetycznym, blogowym świecie ma tę fajną cechę, że dzięki recenzji innych osób jesteśmy w stanie przynajmniej częściowo ocenić czy jakiś kosmetyk będzie nam służyć, czy raczej okaże się klapą. Jest też mała pułapka - kto z Was po przeczytaniu czyjeś opinii nie powiedział nagle 'muszę to mieć!"? Okazuje się, że potrafimy potrzebować więcej niż nam się to dotychczas wydawało. Niemała zagwozdka pojawia się wówczas, gdy dana rzecz jest z tej wyższej półki cenowej. 

Wyobraźcie sobie, że ktoś stawia przed Wami następujące zadanie:

"Wszyscy odnajdujemy się w normalnych, codziennych sytuacjach, w rzeczywistości, a nie we śnie. Są to okazje zwykłych dni, w których inspirujemy się innymi i normalnymi sytuacjami. Kiedy tęskniłeś za czymś tak bardzo, że musiałeś to mieć? I czy kiedykolwiek kupiłeś coś, co widziałeś u kogoś innego?" 

Na myśl przychodzi mi jedno proste 'a bo to raz...' Tak, zdarza mi się być podatną na opinie innych, ale zawsze po długich namysłach. Zazwyczaj robię listę i jeśli po jakimś czasie dane rzeczy nadal mnie interesują, wówczas zaczynam się za nimi rozglądać. I tak też w moim posiadaniu znalazły się chociażby następujące rzeczy. 

Szczoteczka soniczna - co tu dużo mówić, zaporową kwestię stanowiła dla mnie cena. Ponieważ jednak uśmiech jest bardzo istotnym czynnikiem w życiu codziennym, dlatego też zaczęła wspierać mnie w higienie jamy ustnej. Jej pełna recenzja pojawi się w oddzielnym wpisie. Na razie napomknę jedynie, że nie żałuję jej zamówienia. 


Paleta cieni do powiek marki theBalm - o tym zadecydowały dwa czynniki: chęć poznania tak kultowej marki oraz sama kolorystyka palety. Nudziaki kocham i wiem, że na pewno będę po nie sięgać. Wolę zainwestować większą kwotę w produkt funkcjonalny i użytkowy. Jej recenzja jest już na blogu. 



Bourjois Healthy Mix - jest ktoś kto chociaż raz nie słyszał o tym podkładzie? Czasami mam wrażenie, że jest jak uniwersalny krem Nivea - nie trzeba stosować aby znać. Zaciekawił mnie perspektywą lekkości, naturalnego wyglądu i odpowiedniego krycia. Nie zawiodłam się, chociaż sporo czasu spędziłam na doborze odcienia. Koniec końców trafiłam idealnie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej na jego temat to na blogu jest oddzielny wpis. 


To takie trzy produkty, które ostatnimi czasy wpadły w moje ręce głównie dlatego, że inni polecali. Nie odbyło się to jednak z dnia na dzień. Aczkolwiek gdybym nie zwlekała to też nie byłabym rozczarowana. Ba szybciej mogłabym korzystać z ich zalet. Dobrym miejscem do zakupu takich perełek jest perfumeria Notino, gdzie czesto znajdziemy bardzo atrakcyjne rabaty.
Zatem czytajmy recenzje, wspierajmy się opiniami i róbmy wszystko, aby nasze wybory były wartościowe i służyły nam jak najlepiej. 
Zdarzyło Wam się ostatnio ulec reklamom lub czyimś opiniom? Co ciekawego weszli w Wasze posiadanie? :) 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moja osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę! 

Iwona







91 komentarzy:

  1. Od niedawna wiem ze Notino ma rowniez strone u nas i bardzo atrakcyjne ceny, mysle nad zlozeniem pierwszego zamowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że po tym jak np. dziewczyny wychwalały jakiś produkt zapragnęłam go mieć. Właściwie to bardzo często nim się na coś zdecyduję szukam opinii w int czy też na blogach :) Z tych Twoich kupionych znam podkład, który uwielbiam i używam już któreś opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, kiedy dzięki tym poleceniom trafiamy na perełki :)

      Usuń
  3. Jak zaczęłam blogować, to jakoś częściej ulegałam blogowym pokusom. Teraz muszę wszystkie takie decyzje bardziej przemyśleć, ale wciąż chętnie korzystam z blogowych poleceń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się przemyśleć swoje decyzje, ale czasami kapituluję :)

      Usuń
  4. Czasem na pewno mi się to zdarza. Pilnuję jednak tego żeby kupować coś co naprawdę ktoś poleca, a nie poleca dlatego, że ma z tego kasę. W Internecie czasem można się na to naciąć. Też mam szczoteczkę soniczną i jestem zadowolona, tego podkładu kiedyś używałam regularnie, a paleta mi się podoba, ma super neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletę gorąco polecam, jakość jest świetna :)

      Usuń
  5. Ten podkład pamiętam, najjaśniejszy odcień był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kupiłem szczoteczkę soniczną z polecenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często kupuję produkty, które inni polecają. Z reguły są to naprawdę dobre kosmetyki, choć nie zawsze sprawdzają się u mnie, bo mam wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ten pstryczek, że cera każdego z nas jest inna i inaczej reaguje.

      Usuń
  8. Kupiłam żel aloesowy, któremu zawdzięczam obecny stan mojej cery i z którym nie rozstaję się już od lat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie nie mam za bardzo problemu z uleganiem reklamom. Oczywiście nie raz mnie cos zainteresuje ale nim to faktycznie kupię i wypróbuję u siebie to poczytam więcej opinii. Już nie mówiąc o tym, że przy wielu rzeczach tylko spojrzę na cenę i mi się odechciewa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cena potrafi być zaporą nie do przejścia.

      Usuń
  10. Ja kupuję czasami balsamy, które widzę na blogowych stronach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja często tak mam z perfumami muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że przez monitor nie możemy wyczuć zapachu :)

      Usuń
  12. Ja mam zamiar kupić szczoteczkę soniczną z polecenia własnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często polegam na opinii innych :) a jak sporo ludzi chwali to tym bardziej :D ale nie biegnę od razu ślepo i kupuje ale czekam aż będzie na promocji albo będzie mi ten produkt akurat potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwie palety The Balm- Nude tude i meet matte shmaker, ta druga fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odpowiadając na pytanie - tak, zdarzyło mi się, nawet bardzo często mi się zdarza. Opieram się na opinii innych, żeby potem się nie przejechać na tym. Nie bez powodu każdej dobrej firmie zależy na rzetelnych opiniach, one bardzo pomagają ;) Co do szczoteczki, sama muszę zainwestować w soniczną, aczkolwiek nie do końca jestem przekonana nadal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest coraz więcej tańszych wariantów takich szczoteczek. Nie trzeba od razu kupować tych z najwyższej półki :)

      Usuń
  16. Miałam tak samo z healthy mixem 😁 ja raczej dużo częściej sama robię research zanim na coś się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę jednak wszystkie produkty wcześniej dokładnie obadać :)

      Usuń
  17. ja z poleceń kupuję droższe kosmetyki. Ale rzadko jak tylko coś mi się skończy to wtedy:) staram się nie mieć zapasów mazideł obecnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi droższymi trzeba mocno uważać, bo jak się nie trafi to jednak wielka szkoda. Tanich tak nie żal :)

      Usuń
  18. przed zakupem często czytam opinie, i jak są dobre to z reguły po to sięgam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie szczoteczka Soniczna u mnie jest na etapie marzeń i planowania jej zakupu. Paletka cieni też mi się marzy, ale jakaś ekologiczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio zaczynam ulegać jakimś reklamom i zastanawiam się nad kupnem paru rzeczy. Mówiąc szerze nie spodziewałam się tego po sobie. Mega mi się podoba ta paletka, wizualnie pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta paletka ma przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czasami kupuję, choć nie tak bezwiednie, zawsze staram się też na chłodno przyjrzeć danym produktom przed zakupem :). Szczoteczka soniczna super sprawa, też kiedyś odkładałam jej zakup :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jednak przed zakupem sugerować się kilkoma opiniami a nie tylko jedną :)

      Usuń
  23. Jeśli coś mnie zainteresuje wśród recenzji innych - czy to z kosmetyków, czy to np. z książek, biorę daną rzecz pod uwagę przy ewentualnych zakupach (lub dodatkowo przy wypożyczeniach, jeśli chodzi o książki i biblioteki). Tyle że nie rzucam się na coś od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobnie. Ja też staram się to przemyśleć dłuższy czas :)

      Usuń
  24. Dość często kupuję produkty, które polecają inni. Przed zakupem czytam opinie i dopiero wtedy decyduję się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ma klasyczną oral b elektryczną, ale ta nowa mnie kusi odkąd zobaczyłam ją w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę wersję soniczną mogę polecić. Do tego nie jest tak droga jak inne :)

      Usuń
  26. szczoteczka soniczna to jak dla mnie po prostu wyższy level mycia zębów, uwielbiam ten wynalazek ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobra :)

      Usuń
  27. sound good products....results so attractive.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory cieni piękne idealne na codzień . U mnie się ten podkład nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda tego podkładu :( Ale nigdy nie będzie tak, że 100% osób będzie zadowolonych.

      Usuń
  29. Zdarzyło mi się kilka razy kupić coś, co inny bloger/blogerka polecali 😊
    Hm...Nie pamiętam czy trafiłam na jakiś bubel...
    Ten kto wynalazł szczoteczke soniczną powinien dostać jakaś nagrodę-świetna sprawa 😀
    Podkład z Bourjois-znam i uwielbiam 😍
    Paletki nie znam i narazie jej nie poznam ,gdyż w mojej szafce mam ich sporo i to o podobnej kolorystyce, więc trochę bezsensu bym ją kupiła -przynajmniej narazie 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wiele nudziakowych palet, ale akurat mi to nie przeszkadza bo wiem, że będę z nic korzystać. Prędzej jedna kolorowa by mi leżała :)

      Usuń
  30. U mnie rzadko sprawdza się to, co inni polecają.
    Nad szczoteczką soniczną się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam kiedyś, ale ostatnio chyba moja cera i upodobania zmieniły się na tyle, że z większości jestem zadowolona :)

      Usuń
  31. Czasami kupuję takie rzeczy z polecenia, ale nie zawsze u mnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kupuję produkty z poleceń innych, ale tylko od zaufanych osób. Szczoteczkę soniczną Philips używam od lat i uwielbiam. Mam czarną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Często kupuję z polecenia. Zamawiałam też już coś z notino :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mało kiedy kupuje coś z polecenia. Częściej kupuje dlatego, gdy coś mi się podoba z wyglądu i chce sprawdzić jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby w efekcie końcowym być zadowolonym :)

      Usuń
  35. Oj ja często kupuję kosmetyki z czyjegoś polecenia, bo dość mocno wsiąknęłam w ten cały beauty świat. Zarówno jeżeli chodzi o blogi, jak i YT :D Mam w ogóle wrażenie, że Healthy Mix był jednym z najsławniejszych podkładów w sieci. Ciekawa jestem jaka jest TA wersja, bo ponoć już nie jest taka fajna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam porównania z wcześniejszą wersją, więc nie ocenię różnić. Ale ta jest dla mnie wystarczająca :)

      Usuń
  36. I understand very well your dilemma, I also noticed that after I read a positive review I was more interested in buying a certain product than I was before but that being said I must mention that if I already have a similar product, I will wait until I finish it before buying that new and well reviewed product. Also if I don't have the budget... I prefer to wait.
    P.S: really like the colors and the pigmentation of the palette you've presented to us.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czasami mi się zdarza kupować jakieś kosmetyki, które mnie zaciekawią i które polecają inni, w ten sposób przeważnie trafiam na fajne i sprawdzone rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dawniej miałam szał na kupowanie tego co inni polecają :P Teraz bardziej przemyślam każdy nowy zakup :P Choc na Healthy Mix się skusiłam z poleceń, fajny podkład dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ten podkład się spisał, aczkolwiek długo obok nie go chodziłam zanim się zdecydowałam :)

      Usuń
  39. Ja często korzystam z poleceń znajomych

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście, że mi się zdarzyło i to nawet wiele razy ;) Chętnie sprawdzam to co polecają dziewczyny na blogach, YT, czy na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj i to nie raz mi się zdarzyło, że chciałam coś mieć po przeczytaniu recenzji lub obejrzeniu film na YT ;) Sklep Notino znam i zamawiałam u nich w tym, że w UK i super jest to, że mają sporo polskich kosmetyków, fajne ceny i wysyłka jest bardzo szybka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zakupy w tym sklepie są tak przyjemne :)

      Usuń
  42. Tak, czasem mnie coś kusi, ale nie zawsze szybko to kupuję, przeważnie się zastanawiam, albo czekam na promkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak robię :) Jeśli po dłuższym czasie chęć mnie nie opuszcza to kupuję :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.