czwartek, 14 maja 2020

Nourish London - ujędrniający olejek do twarzy oraz regenerujące serum peptydowe dla skóry suchej

wegańska pielęgnacja skóry suchej
Hej :)

Ekologiczny styl życia chyba na stałe zdążył się już u nas zadomowić. I słusznie - warto zadbać nie tylko o siebie, ale i o otoczenie. Jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami, korzystamy z produktów bazujących na bliskich nam składnikach. Przy tym cenimy sobie produkty wegańskie, nietestowane na zwierzętach. Wszystkie te cechy zawiera w sobie marka Nourish London oferująca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować ujędrniający olejek do twarzy oraz regenerujące serum peptydowe do cery suchej.

ujędrniający olejek do twarzy | Radiance Firming Facial Oil

wegańska pielęgnacja skóry suchej

Olejek znajduje się w małej, szklanej buteleczce. ma wygodny i higieniczny dozownik w formie pipetki.
Skład bazuje na ogromie wartościowych olejków. Znajdziemy w nim olej macadamia, słonecznikowy, różany, jojoba, z nasion ogórecznika, dyniowy, sezamowy. 
Konsystencja jest oleista, lekko tłusta ale przy tym jedwabista. 
Kosmetyk stosuję wyłącznie na noc. Oczywiście każda cera jest inna i może potrzebować czegoś dodatkowego, ale w większości przypadków nie musiałam już dokładać dodatkowego kremu.

wegańska pielęgnacja skóry suchej

Zapoznajmy się z efektami.
Na mojej mieszanej cerze kosmetyk dość szybko się wchłania, ale pozostawia delikatnie świecącą się powłoczkę - zwłaszcza na czole. Przy tym warstewka jest jedwabista i przyjemna w dotyku.
Przy systematycznym stosowaniu zauważyłam solidne nawilżenie i natłuszczenie skóry. Stała się miękka, gładka. Do tego ukojona. Znika wszelkie uczucie ściągnięcia, po stosowaniu kwasów nie doskwierały mi żadne suche skórki czy podrażnienia. W takich trudniejszych dla cery chwilach czułam, jak skóra aż wpija ten olejek i doznaje ukojenia. Czysta rozkosz. 
Rano buzia nadal jest miękka, odżywiona. Koloryt został lekko ujednolicony, twarz stała się promienna. Przy tym czuć przyjemne naprężenie i scalenie buzi. 
Olejek nie powoduje na mojej cerze żadnych oznak zapychania czy uczulenia.
Cena wynosi ok. 150 zł za pojemność 15 ml. Wersja podróżna - 5 ml - to koszt ok. 50 zł.

regenerujące serum peptydowe dla skóry suchej | Protect Replenishing Peptide Serum


wegańska pielęgnacja skóry suchej

Ten kosmetyk również znajduje się w szklanej buteleczce. Z tą różnicą, że tutaj mamy dozownik w formie pompki.
W składzie znajdziemy m.in. wyciąg z cytryny, olejek z pomarańczy i olejek z mandarynki. Wszystkie zawierające porządną dawkę witaminy C. 
Konsystencja serum jest dość gęsta, dla mnie nieco żelowo-galaretowata. Przyjemnie rozprowadza się po twarzy, wystarczy naprawdę niewielka ilość.
Producent określa, iż kosmetyk może być stosowany zarówno pod krem jak i po jego aplikacji. Zmienia się wówczas efekt.


wegańska pielęgnacja skóry suchej

Jakie zatem widzę działanie?
Po kolei... Serum szybko się wchłania zostawiając na mojej cerze bardzo subtelną, nietłustą powłoczkę. Dzięki temu nadaje się pod makijaż. Idealnie współgra z podkładami, nic się nie warzy ani nie roluje. mimo tego faktu wolę stosować kosmetyk w wieczornej pielęgnacji. Już wyjaśniam dlaczego.
Serum jest niesamowicie odżywcze. Buzia jest bardzo mocno nawilżona, aż ciężko oddać to słowami. Większość kremów czy innych produktów nawilża moją cerę, ale tutaj jakby od środka czuję, że jest większe. To trzeba poczuć, żeby zrozumieć. 
Cera jest wygładzona, miękka w dotyku, jakby satynowa. Wygląda na promienną, zdrową. Moje drobne przebarwienia na czole przestały się tak rzucać w oczy. W końcu kto by zwracał uwagę na takie szczegóły skoro cała reszta wygląda tak dobrze? 
Dlatego też, że serum jest tak mocno odżywcze wolę je stosować wieczorem, aby w czasie nocnej regeneracji skóra czerpała z niego jak najwięcej. Co więcej, dla tak świetnych efektów nie muszę go stosować codziennie. Obecnie wystarczą mi nawet 2-3 razy w tygodniu.
Kosmetyk nie zapycha mojej cery, nie pojawiają się niedoskonałości.
Regenerujące serum peptydowe kosztuje ok. 140 zł za pojemność 30 ml.

Jest to mój pierwszy kontakt z kosmetykami Nourish London i jestem pewna, że nie ostatni. Oba produkty okazały się skuteczne, a regenerujące serum to istny cud-miód. 
Odkryliście ostatnio jakieś pielęgnacyjne perełki? Może mieliście już styczność z tą marką i możecie coś polecić? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

102 komentarze:

  1. olejek myślę fajny, ale cena... no mógł by być nieco tańszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety marka ma droższe produkty, ale skuteczne :)

      Usuń
  2. Oba kosmetyki prezentują się świetnie, ale zaczęłabym od serum. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. I 've never heard this brand but it looks great, thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  4. To regenerujące serum zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek wydaje się interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne perełki ;) i widzę że maja świetny skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawierają wiele wartościowych substancji :)

      Usuń
  7. Nie znam ich, choć tę markę cenię od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki w ogóle, jedynie gdzieś mi się tam o uszy obiła. Kosmetyki jednak wyglądają zachęcająco, może kiedyś będę miała okazję poznać je bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej firmy ale mmmm takie cytrynowy serum to bym napewno wykorzystała
    PS. Piękne opisujesz jak te kosmetyki działają, to jest dla mnie poezja, serio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa :) dziękuję :)

      Usuń
  10. Tym olejkiem mnie zaciekawiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno olejek, jak i serum mnie zaciekawiło, ponieważ ostatnio mam problem z suchą skórą :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja cera lubi witaminę C nawet jako olejek. Wtedy muszę używać takich produktów na noc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam styczności z tą marką :( Bardzo chętnie wypróbowałabym jej kosmetyki :) Wspaniała recenzja! Jeżeli chodzi o kosmetyczne perełki do pielęgnacji twarzy, to ostatnio testowała przeze mnie tołpa hydrativ przyniosła na mojej twarzy nieoczekiwane efekty- oczywiście na plus :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ja się nie umiem dogadać z produktami Tołpy. Jeszcze nic mi w pełni nie odpowiadało :/

      Usuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki o dobrym składzie, lubię produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie super odżywcze kosmetyki bardzo lubię, dlatego serum może mi się spodobać:).

    OdpowiedzUsuń
  16. To serum bardzo mnie zaciekawilo, lubie odzywcze kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj takie serum, to bym z przyjemnością używała :). Ogólnie od jakiegoś czasu ciekawią mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam marki, ale przyznam że dzięki Tobie poznałam nie jedną ciekawą markę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam raz emulsję od tej marki, była spoko ta emulsja ale zapach miała okropny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale przynajmniej dobrze że była skuteczna :)

      Usuń
  21. Szczególnie zaciekawiło mnie to serum, bo na takim solidnym nawilżeniu zależy mi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej marce i produktach ale zaciekawiłaś mnie, tym bardziej że ostatnio z kosmetykami typu serum bardzo się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I have to say that I am very curious about these two products. I notice that they have good list of ingredients and your reviews made me very interested. I was thinking about what you said about using serums on evenings. I tend to prefer applying it on mornings and I was reticent to use it before going to sleep because I was afraid it would finish all on my pillow but after reflecting on your argumentation, I will try it on evenings too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment. I'm glad you are interested of these cosmetics :)

      Usuń
  24. Ja niestety nie odkryłam żadnych kosmetycznych perełek, a szkoda bo moja skóra aż płacze z podrażnienia i wysuszenia, zwłaszcza na dłoniach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj jakieś domowe maseczki? Polecam także maść z wit.A, zwłaszcza Retimax 1500 :)

      Usuń
  25. Oba produkty mnie zaciekawiły :) Ostatnio bardzo się polubiłam z olejkami, a serum o tak świetnym działaniu odżywczym, jest zawsze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego wystarczy go stosować raz na kilka dni :)

      Usuń
  26. Bardzo ciekawe, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale wydaje się ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi! I haven´t tried it yet but it looks an interesting product. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie olejki, chtnei go wyprobuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za polecenie firmy.
    Piszesz bardzo profesjonalnie i szczerze. Może kiedyś spróbuję.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię olejki i od czasu do czasu stosuję ;) aktualnie makadamia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Serum sprawdziłoby się teraz na mojej skórze. Olejek chętnie bym zastosowała zimą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ujędrniający olejek do twarzy z chęcią bym przygarnęła :) Dla swojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta firma od jakiegoś czasu wpada mi w oko, ale jeszcze nic od nich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką- ujędrniający olejek do twarzy jednak wpadł mi bardzo w oko- dopisuję do swojej prywatnej wishlisty :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję! Szukam też olejków do włosów. Masz coś godnego polecenia? :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z olejowaniem włosów jest trudno, bo moje są kapryśne. Dobrze reagują głównie na olej arganowy, ale nie mam jeszcze konkretnego faworyta jeśli chodzi o firmę :)

      Usuń
  37. I haven't heard about this Nourish London brand, but it would be nice to try it. Thank you for sharing your experiences.
    Pozdrawiam
    Ivana

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro tak dobrze nawilża to koniecznie muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię wszelkie olejki, więc to właśnie ten kosmetyk chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  40. Don't know about the brand. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sounds like nice products. Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely products! The serum looks great!

    OdpowiedzUsuń
  43. Też muszę zapoznać się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, fajnie, że ten olejek tak działa ;) ! ja akurat bardzo nie przepadam za olejkami do twarzy ;) wolę zwykłe kremy ewentualnie sera ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przykuło mnie opakowanie produktu - jest bardzo ładne :) Nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. The serums look promising!
    Lovely products.

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam dość sporo kosmetykow od nich i wszystko było średnie albo buble.
    Odechciało mi sie kupowania czegokolwiek od nich. :)
    Serum widziałam u siebie ale jakoś mnie nie ciągnie do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to już jest, że nie każdemu wszystko pasuje. Mogę opisać produkty jedynie pod kątem swojej cery :)

      Usuń
  48. To peptydowe serum by mi się przydało, bo mam mega przesuszoną skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam marki ale czuje,że ten olejek byłby odpowiedni dla mnie, szkoda że niej tańszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena jest tutaj największym minusem.

      Usuń
  50. Zdecydowanie nie moja półka cenowa

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam próbki i byłam oczarowana :) Nam nadzieję, że niedługo uda mi się coś zakupić z ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.