niedziela, 8 marca 2020

Avon, Anew Vitamin C, Radiance Booster Capsules - kapsułki ze skoncentrowaną witaminą C

działanie witaminy C w kosmetykach
'Witaminki witaminki,
dla chłopczyka i dziewczyki,
wszyscy mamy dziarskie minki,
bo zjadamy witaminki.'

Wszyscy wiemy, że witaminy i minerały są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wiemy też, że najlepiej dostarczać je ze zdrowej, zróżnicowanej i dobrze zbilansowanej diety. Oczywiste jest, że najlepiej zadziała na nas coś, co dostarczymy sobie do środka. Jest też wiele witamin, które są niesamowicie wartościowe, gdy nałożymy je bezpośrednio na skórę. Jedną z najpopularniejszych jest witamina C, która działa m.in. przeciwstarzeniowo, rozjaśniająco i uelastyczniająco. Czy z takich właściwości wywiązują się kapsułki do twarzy  'Radiance Booster Capsules' ze skoncentrowaną witaminą C marki Avon?

działanie witaminy C w kosmetykach

Kosmetyk dociera do nas w małym kartoniku utrzymanym w brązowo-złotej kolorystyce. Kapsułki znajdują się w szklanym słoiczku.
 Skład jest zaskakująco krótki. Producent informuje nas o 20% stężeniu witaminy C. Na liście występuje już na drugiej pozycji. 
Kapsułki mają formę ni to rybek, ni to łezki. Mają małe rozmiary, są higieniczne i proste w użyciu.
Używając kapsułki wystarczy delikatnie oderwać cienki 'ogonek'. Zawartość można nakładać na twarz solo lub mieszać z kremami.
Miałam już styczność z tego typu specyfikami innych marek i spodziewałam się czegoś płynnego, lekkiego. Tymczasem mamy tutaj gęstszą, kremową konsystencję.

działanie witaminy C w kosmetykach

Spójrzmy na działanie.
Zacznę od tego, że kapsułki zaczęłam stosować w czasie, kiedy to miałam też inne delikatniejsze kosmetyki z witaminą C, dlatego nie chciałam przesadzać i stosowałam jedną na tydzień. W końcu co za dużo to niezdrowo. 
Po wieczornej aplikacji, rano twarz wygląda ładnie, świeżo. Patrząc w lustro widać zdrowszą cerę bez oznak zmęczenia. Do tego buzia jest solidnie nawilżona, zwłaszcza jeśli podrasujemy taką kapsułką nasz krem. Po jednym zastosowaniu jest to jednak efekt doraźny.

działanie witaminy C w kosmetykach

Inaczej zaczyna się dziać, gdy jesteśmy systematyczni. Po jakiś dwóch miesiącach stosowania zaczęłam zauważać, że moje przebarwienia na czole zaczęły blednąć. Być może zaczęło się to dziać już szybciej, ale się na tym nie skupiłam. Dopiero potem uświadomiłam sobie, że jakoś nie czuję potrzeby sięgania po podkład, a w miejscach gdzie musiałam nakładać go nieco więcej już tego nie potrzebuję. Dodam, że w tym czasie nie stosowałam żadnych mocnych kwasów czy innych zabiegów, więc śmiem twierdzić, że to jednak zasługa kapsułek. Wspomniane wcześniej kosmetyki z witaminą C znałam już wcześniej i wiem, że nie dają tak mocnych efektów.
Kapsułki Radiance Booster Capsules nie powodują na mojej twarzy żadnych negatywnych efektów. Nic nie piecze, nie podrażnia, nie pojawiają się niedoskonałości.
Ważne! Witamina C w wyższych stężeniach może uwrażliwiać delikatniejszą skórę. Dlatego też podczas jej stosowania warto nakładać na twarz wysokie filtry przeciwsłoneczne. Nie zaszkodzą, a mogą uchronić przed niepotrzebnymi przebarwieniami. 
Zasadniczym minusem jest regularna cena, która wynosi 80 zł za 12 sztuk. Wiemy jednak, że często kosmetyki Avon można kupić w katalogowych promocjach.

działanie witaminy C w kosmetykach

Opakowanie kapsułek jest w stanie zapewnić nam nawet 3-miesięczną kurację. Myślę, że przy systematycznym stosowaniu jesteśmy w stanie uzyskać naprawdę dobre efekty. ja jestem usatysfakcjonowana i - przyznam - pozytywnie zaskoczona. 
Lubicie produkty z witaminą C? Znacie zaprezentowane kapsułki marki Avon? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

75 komentarzy:

  1. Nie znam tych kapsułek, ale wit. C sobie cenię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę serum z tej serii i mnie nie porwało szczerze mówiąc. Obecnie jeśli chodzi o pielęgnację, idę w stronę naturalną i Avon nie bardzo mnie przekonuje w tej kategorii 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja stosuję i naturalne i 'klasyczne'. Ważne, że nie szkodzą a działają :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C. Często po nie sięgam gdyż naprawdę potrafią działać cuda na moją twarz. Tych kapsułek jeszcze nie miałam okazji jednak używać, być może jednak się na nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Systematyczność to na pewno podstawa w użytkowaniu tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kosmetyki trzeba stosować systematycznie, żeby widzieć efekty :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z wit C i całkiem nieźle działają te kapsułki, aczkolwiek wątpię, aby kiedykolwiek akurat te trafiły w moje ręce. Nie mam zaufania do ich pielęgnacji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa. Na szczęście na rynku jest mnóstwo innych propozycji :)

      Usuń
  6. Baaardzo dawno nie miałam nic z Avonu, więc nawet nie wiedziałam o takich kapsułkach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że stosunkowo niedawno pojawiły się w ofercie :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię produkty z witaminą C, ale pielęgnacja Avon to nie moje kosmetyczne klimaty ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje klientki uwielbiają te kapsułki, chociaż ja sama ich nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na te witaminę C w kosmetykach ;)i do Avon nie jestem jakoś bardzo przekonana, ale ostatnio dostałam paczkę od nich i zobaczymy czy się przekonam w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki z witaminą C bardzo dobrze działają na moją skórę, aczkolwiek nie ufam tej marce. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. U mnie nie wszystko się sprawdza, ale tu akurat jestem pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  11. Nie znam tego produktu, ale kiedyś miałam takie serum z witaminą C z Synchroline bodajże i naprawdę fajnie zadziałało. Skóra była promienna i zdrowo napięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamina C świetnie działa w tym zakresie :)

      Usuń
  12. Tych nie mialam , mam podobne z Eve Lom ale szczerze nawet nie wiem co i jak z nimi zrobic hahaha. musze je odkopac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię, ale tych jeszcze nie miałam, mam od nich wit C ale w proszku :) jako że jestem nie systematycznana widać wyników, muszę pamiętać i używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest jednak kluczem do efektów :)

      Usuń
  14. Nie znam tych kapsułek
    Biorąc pod uwagę mój ambiwalentny stosunek do Avonu i cenę-raczej się na nie nie skuszę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Regularna cena jest mocno przesadzona.

      Usuń
  15. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj bardzo lubię produkty z witaminą C, zwłaszcza moja naczynkowa buzia docenia ten składnik.

    OdpowiedzUsuń
  17. I like Avon. Thank you for the review.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje rekomendacje brzmią zachęcająco. Zimy- takiej jak zwykle- wprawdzie nie było, ale która cera nie potrzebuje teraz nawilżenia i witamin?!Siostra ma katalog i muszę go jeszcze raz przejrzeć z nastawieniem na te "rybeńki". Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia, Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że uda się je znaleźć w jakieś rozsądnej cenie :)

      Usuń
  19. nie używam pielęgnacji Avonu:) li ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  20. avon is quite well known brand

    have a nice spring

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w Avon juz dawno nie zamawiam wiec raczej sie nie skuszę ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Tym razem produkt nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie miałam niczego z Avon :) a lubię takie formulacje

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) I skuteczna, a to najważniejsze :)

      Usuń
  26. Ja ogółem nie przepadam za kapsułkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie są trudne w aplikacji :)

      Usuń
  27. kiedys mialam takie rybki ale innej firmy, ciekawy sposob aplikacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociażby od czasu do czasu warto po takie sięgnąć :)

      Usuń
  28. Witaminę c lubię,ale nie przepadam za avonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czasami tak, że jakaś marka nam wyjątkowo nie leży :)

      Usuń
  29. Rzadko zamawiam coś z Avonu, ale kosmetyki z witaminą C lubię, więc chętnie wypróbuję jak nadarzy się jakaś promocja 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe czy u mnie efekty działania byłyby podobne. Ale tego nie sprawdzę, bo to Avon a nie sięgam już po pielęgnację Avonu

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam te kapsułki i bardzo lubię. Mają świetną konsystencję i jak dla mnie to mają olejową bazę. Takie mam wrażenie.☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C, a moja skóra świetnie na nie reaguje :) Natomiast nigdy nie używałam takiej kuracji w formie kapsułek, więc bardzo mnie ciekawi takie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, może zauważysz efekty :)

      Usuń
  33. Lubię serum z tej serii, chociaż to za dużo powiedziane bo dopiero tydzień stosuje ale póki co jest ok ;) a czymś Ci pachniały? ja nie miałam pojęcia że sa kapsułki w tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zapach jest delikatny, raczej neutralny :)

      Usuń
  34. O musze je wypróbować sama :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio znowu zaczęłam stosować produkty tej marki i zamówiłam sobie kremy. Kapsułek nie znam, ale szczerze powiedziawszy nie zauważyłam ich w katalogu. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie przeglądałam katalogu, ale na stronie są ciągle dostępne :)

      Usuń
  36. Ostatnio odkryłam i polubiłam kosmetyki z witamina C :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesting little capsules!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie używałam serum w kapsułkach. Zawsze byłam zwolenniczką takiego normalnego z pompką :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.