piątek, 20 grudnia 2019

Catrice, HD Liquid Coverage - nowe odcienie kultowego podkładu

Hejka :)

Większość z nas marzy o zdrowej, gładkiej i promiennej cerze bez niedoskonałości. Przez to też korzystamy z przeróżnych produktów pielęgnacyjnych, poddajemy się rozmaitym zabiegom. Na szczęście nie potrzeba drastycznych metod, aby nadać naszej cerze odpowiedni wygląd. Wiemy przecież jaką moc ma makijaż. Odpowiednio dobrany podkład potrafi być niczym druga skóra - tyle tylko że w lepszym wydaniu. Niestety nie zawsze jest to prosta sprawa, głównie z powodu kolorystyki. Dlatego cieszy mnie, kiedy firmy wzbogacają ofertę o dodatkowe odcienie. I tak postąpiła marka Catrice w przypadku kultowego już podkładu HD Liquid Coverage dodając wariant porcelain beige oraz hazelnut beige.


Podkład zamknięty jest w szklanym opakowaniu. Ma wygodny aplikator w formie pipetki.
Jego konsystencja jest z tych rzadszych, wodnistych. Dobrze rozprowadza się zarówno pędzlem jak i palcami. Trzeba mieć na uwadze, że dość szybko zastyga na twarzy dlatego lepiej nakładać go cienkimi warstwami, aby nie zrobić sobie 'kuku' i efektu maski.
Tak jak wspomniałam we wstępie, w ofercie znalazły się dwa dodatkowe, zupełnie odmienne od siebie odcienie:
002 porcelain beige -  jasny beż z kapką różu
036 hazelnut beige - orzechowy brąz, raczej ciepły



Od razu zaznaczę zasadniczy aspekt, który w dużym stopniu będzie oddziaływał na pozostałą część recenzji. Niestety żaden z tych dwóch kolorów nie jest odpowiedni dla mojego kolorytu cery. Jeden za jasny, drugi zbyt brązowy. Potrzebuję czegoś wchodzącego w pomarańcz, a zimą z ciut szarym pigmentem. Tutaj tego nie mam. Nawet mieszanie tych dwóch kolorów na niewiele się zdało. Dlatego też testowałam je jedynie wtedy kiedy miałam pewność, że cały dzień spędzę w domu i nie będę musiała nikogo 'straszyć'. Pomyślicie zatem, że po co ta recenzja? Ano po to, że kolor to kwestia indywidualna, a liczy się głównie działanie. Nie można odbierać kosmetykowi dobra, które daje,



Jakie zatem widzę efekty?
Przede wszystkim krycie - na naprawdę wysokim poziomie. Wprawdzie na co dzień nie mam wielkich problemów ze skórą i nie muszę zakrywać żadnych nieprzyjaciół, ale mam przebarwienia. Podkład w mig je niweluje, nawet przy niewielkiej, cienkiej warstwie. Radzi sobie ze wszelkimi zaczerwieniami. 
Wspomniałam już o tym, że podkład nałożony w rozsądnej ilości nie tworzy nam efektu maski. Buzia wygląda naturalnie, a nałożone później pudry na tyle dobrze dogadują się z fluidem, że nie tworzą typowo pudrowego i widocznego wykończenia.
Moja buzia jest mieszana, więc ma tendencję do przetłuszczania się w strefie T. Podkład matuje te partie na ok. 4-5 godzin po czym musiałabym znowu je przypudrować. Zazwyczaj albo się tym nie przejmuję, albo poprawiam całość zwykłą chusteczką lub bibułką matującą.
Jeśli chodzi o ogólną trwałość to po 8-9 godzinkach, kiedy zmywam makijaż, podkład dalej jest na miejscu. Widać to na wacikach i po kolorze wody. Oczywiście przy newralgicznych miejscach, jak chociażby koło nosa podczas kataru ściera się szybciej, ale w takich sytuacjach mało co by wytrzymało.
Na koniec jeszcze jedna istotna kwestia. U wielu osób czytałam, że podkład Catrice HD Coverage (bez względu na odcień) przy częstym stosowaniu lubi zapychać. Przez to, że kolory są niedopasowane do mojej karnacji nie miałam jak stosować ich codziennie, więc nie jestem w stanie tego sprawdzić. Po tych sporadycznych aplikacjach nie wysuszyły mojej cery, nie podrażniły ani nic mnie nie zapchało. Ale wiem, że nie jest to obiektywnie oceniony aspekt, dlatego weźcie na to poprawkę. 
Cena wynosi ok. 30 zł za pojemność 30 ml.

Podkład Catrice HD Coverage w ogólnym rozrachunku uważam za bardzo dobry i nie dziwi mnie tak wiele pozytywnych słów na jego temat. Na pewno spojrzę dokładniej na gamę kolorystyczną i kupię odcień dobrany do mojej karnacji. 

Przeczytałaś/eś wpis. Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

65 komentarzy:

  1. Nice review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Trwałość podkładu na skórze bardzo mnie przekonuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem nie mogę mu wiele zarzucić :)

      Usuń
  3. Hmm, raczej nie ma tutaj odcienia dla mnie :/
    Ja również pochwalę mega klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te dwa odcienie są specyficzne, ale na szczęście są jeszcze inne w ofercie. Warto spojrzeć :)

      Usuń
  4. Te podkładu kuszą od dawna ale jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych podkładach. Dla mnie byłby coś między tym jasnym a ciemnym. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że rozszerzają ofertę o nowe cienie, tylko coś strasznie długo im to zajmuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Ale dobrze, że idzie do przodu. Niektóre marki mają tylko trzy odcienie - jasny, średni i ciemny - i na tym stoją :)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten podkład 😃
    Mnie nie zapycha ,ale nie wiem czy nie dlatego że nakładam go na krem/bazę-jest ciężki więc może zapychac
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Co cera to doświadczenia mogą być różne. Akurat tego nie jestem w stanie teraz sprawdzić.

      Usuń
  8. A wiesz, że jeszcze nie używałam tego podkładu. A tyle dobrego się o nim naczytałam, że w końcu muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę polecić siostrze. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety ten podkład się nie sprawdził, był bardzo widoczny na skórze i ją wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może z nim tak być, dlatego też aplikacja jest dość kluczowa. Ale pewnie kwestia cery też nie jest bez znaczenia. Dla niektórych moźe być zbyt ciężki.

      Usuń
  12. Stosowałam ich korektor i jest mega a ten podkład mnie kusi od dawna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkładów nie używam, ale pewnie w końcu zacznę ;) Wtedy przyjrzę się bliżej temu opisanemu przez Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, o ile potrzebowałabyś mocniejszego krycia :)

      Usuń
  14. I don't know this brand that much, I only used a nail polish but I wasn't impressed by its quality. The color was very nice though.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten podkład ale od na prawdę dawna po niego nie sięgam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa, zwłaszcza jak się ma więcej kosmetyków :)

      Usuń
  16. Ten korektor jest genialny, zawsze sięgam po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja podkładów drogeryjnych nie używam. A jeśli już chodzi o odcień, to ten orzechowy brąz byłby dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  18. uzywam codziennie od kilku tygodni:) ale nie pamietam jaki mam kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Sounds so tempting and the bottle looks sophisticate!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o nim wiele ale nie miałam okazji testować :(
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful colors, and good product

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam i tak jak korektor tak i podkład z Catrice jest jednym z lepszych jakie miałam okazję testować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie miałam, ale również słyszałam wiele dobrego na jego temat :)
    Super, że marka wciąż uzupełnia produkt o nowe kolory. Ludzie są tak różni, że czasami naprawdę ciężko jest dobrać :D
    Nie wiedziałam, że jest taki tani ;) Muszę koniecznie przetestować go u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiele marek oferuje tylko trzy główne warianty podkładów, a to stanowczo zbyt mało. Oby gama kolorystyczna się poszerzała :)

      Usuń
  24. Powinnam go w koncu wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie używałam, ale widzę, że ten ciemny mógłby mi pasować. Póki co mam podkłady, ale może kiedyś go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten jasny mógłby być dla mnie odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ten podkład i dla mnie tragedia, nie trzymał mi się wcale. Na dodatek strasznie mnie zapychał. Więcej nie zdecyduje się na jego kupno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym zapychaniem czytałam, że może się tak dziać. Szkoda, że wypadł tak tragicznie :/

      Usuń
  28. Dobrze sie sprawdzal u mnie ten podlad, wiec fajnie ze rozszerzyli oferte kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cieszy, że jest więcej wariantów :)

      Usuń
  29. Wszyscy zachwalaja, wiec zapamietam go sobie

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie są to odcienie dla mnie :) Ja poluję na 010 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo rozchwytywany. U mnie go wiecznie nie ma :)

      Usuń
  31. Podkład kultowy, a pierwsze użycie dopiero przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele dobrego słyszy się o tym podkładzie, ale jeszcze go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.