niedziela, 22 września 2019

Tahe - szampon i maska do włosów grubych i suchych

Cześć :)

Rynek kosmetyczny oferuje nam ogrom produktów, a człowiek ma to do siebie, że jest istotą 'ciekawską', więc chcielibyśmy poznać jak najwięcej z nich. Nie oszukujmy się - zabrakłoby nam na to życia. Zwłaszcza, że są takie kosmetyki, które nie kończą się szybko. U mnie to przede wszystkim specyfiki do włosów. Szampony czy odżywki to u mnie studnie bez dna. Dlatego przydają się wersje miniaturowe, które pozwolą nam wyrobić sobie opinię a przy tym nie zdążą się znudzić. Przykładem może być duet marki Tahe, który miałam okazję ostatnio poznać.

szampon do włosów grubych i suchych z olejkiem arganowym i mirrą


Produkt otrzymujemy w butelece z ciemnego plastiku. Prosta, lecz estetyczna szata graficzna pd razu przywołuje na myśl naturę. Ma wygodny aplikator w formie pompki. 
W składzie nie znajdziemy typowych substancji pieniących. Zawiera za to tak wartościowe składniki jak pantenol, keratynę, olej arganowy i mirrę.


Ciężko mi zdefiniować zapach, bo ani on słodki, ani typowo kwiatowy. Trochę perfumowany, ale jakbym gdzieś na szarym końcu wyczuwała świeżo skoszoną trawę. Nie wiem co ten mój nos tak ma... W każdym razie całość mi się podoba.
Konsystencja jest żelowa, dość rzadka. Nie spływa jednak z dłoni.
Pora na efekty.
Szampon nie pieni się rewelacyjnie za pierwszym razem, ale i tak zawsze powtarzam tę czynność. Przy drugiej aplikacji jest już w porządku.
Zarówno włosy jak i skóra głowy są solidnie oczyszczone i odświeżone. Zmywa zarówno dzienne zabrudzenia jak i delikatne produkty do stylizacji i pielęgnacji. Nie miałam jednak okazji próbować na cięższych olejach.


Jak to u mnie bywa, po spłukaniu włosy są posklejane i dość szorstkie w dotyku.Mimo to jednak jestem w stanie je rozczesać, dlatego też próbowałam przetestować go bez żadnej odżywki czy maski.
Szampon zastosowany samodzielnie nie przyczynił się do pielęgnacji moich włosów. Nie były ani nawilżone, ani specjalnie wygładzone. Jedyne co to mniej się puszyły. Dlatego też zostaję przy opcji w maską.
Szampon Tahe okazał się łagodny dla mojej skóry głowy. Nie spowodował łupieżu ani świądu. Przeciwnie, mam wrażenie że ukoił delikatnie skalp. Być może to zasługa dodatku mirry.
Cena pełnowymiarowego opakowania wynosi ok. 80 zł za pojemność 500 ml.

maska odżywiająca do włosów grubych i suchych


Kosmetyk w mojej miniaturowej wersji znajduje się w okrągłym opakowaniu z ciemnego plastiku. Pełnowymiarowe opakowanie to plastikowa butelka z pompką.
W składzie znajdziemy wiele ciekawych i nieznanych mi dotąd olei, m.in. z nasion pracaxi, z nasion 'łąkowej piany', z orzechów brazylijskich, arganowy, kameliowy.
Ma przyjemny zapach, podobny do szamponu. Wydaje mi się jednak, że intensywniejszy.
Konsystencja jest kremowa, lekka i jedwabista.


Zapoznajmy się z działaniem.
Po nałożeniu maski mam wrażenie, że część przenika w głąb włosa a reszta delikatnie je otula tworząc taką jedwabistą warstwę ochronną. Po spłukaniu ten delikatny efekt nadal się utrzymuje.
Włosy wydają się być nawilżone i wygładzone. Nie puszą się, są milsze w dotyku. Do tego mam wrażenie, ż skręt jest ładnie podkreślony. Włosy nie żyją własnym życiem.


Czy rzeczywiście odbudowuje włosy? Ciężko mi to sprawdzić, jednak mam zbyt małą pojemność aby móc to rzetelnie ocenić. Niemniej jednak jestem bardziej na plus.
Maska nałożona w umiarze nie obciąża włosów, nie pozostawia ich oklapniętych.
Cena wynosi ok. 55 zł za pojemność 300 ml.


Wiem, że korzystając z miniaturowych wersji ciężko w 100% wyrazić swoją opinię. Niemniej jednak myślę, że jest to dobra opcja dla poznania kosmetyków i wyrobienia spostrzeżeń.
Znacie markę Tahe? Chętnie dowiem się jak ją oceniacie i czy macie coś godnego polecenia :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

90 komentarzy:

  1. Marki zupełnie nie znam.
    Myślę, że to bardzo fajna opcja żeby wypróbować w takiej małej wersji produkt.
    Ja czasami kupuję szampon, który ma 400 ml, po tygodniu albo dwóch zaczyna się coś pojawiać na głowie i w końcu używam go do mycia podłogi ;)
    Fajnie jakby można by wypróbować mniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ten problem kiedy nie znamy produktu, że jak okaże się bublem to potem trzeba kombinować z zużyciem takiej wielkiej pojemności :)

      Usuń
  2. I am lazy to use hair mask. Haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. To akurat nie na moje wlosy,ale skład mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie zawsze trzeba kierować się przeznaczeniem wskazanym przez producenta :)

      Usuń
  4. Muszę polecieć tę maskę mojej siostrze. Ona ma takie grube włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, że szampon ma super dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki nie znam, ale zestaw wydaje mi się ciekawy. Ja zawsze muszę stosować duet szampon + maska/odżywka. Szczególnie maska wpadła mi w oko, do tego typu produktów przywiązuję trochę większą uwagę niż do szamponów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że szampon nie jest tak ważny, zbyt krótko jest na włosach. Grunt że myje i nie podrażnia :)

      Usuń
  7. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zupełnie, ale intrygująca marka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam marki, ale jakoś mnie nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie akurat produkty do włosów (zwłaszcza odżywki) kończą się w dość szybkim tempie. Tej marki jednak nie miałam jeszcze okazji poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski czy odżywki też idą mi trochę szybciej, ale szampony długo 'męczę' :)

      Usuń
  11. Dla mnie w przypadku szamponu najważniejsze aby nie drażnił mojej głowy, jeśli dodatkowo potrafi ją ukoić to dostaję więcej niż oczekiwałam dlatego szampon mi się podoba.
    W przypadku masek oczekuje solidnego dociążenia, bo tego chcą moje włosy. Jeśli po spłukaniu maski efekt wygładzenia wciąż jest wyczówalny to znak, że to dobry produkt :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy szamponach mam podobne wymagania. Jak myje i nie podrażnia to już mi wystarczy :)

      Usuń
  12. Co prawda produkty nie do mojego typu włosów, ale i tak mnie ciekawią, bo nie znam marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba kierować się przeznaczeniem tylko wymaganiami :)

      Usuń
  13. It looks so nice, I'd like to try it!        

    OdpowiedzUsuń
  14. Cenię marki, które wypuszczają kosmetyki w wersji miniaturek :) Zawsze fajnie jest sprawdzić zanim się kupi pełnowymiarowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bardzo cieniutkie włosy więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tej marce 😀
    Za szampon podziękuje- po arganowych kosmetykach włosy mi strasznie wypadają
    Za to maskę, się skuszę a ze swej strony jeśli chodzi o pielegnacje włosów polecam kosmetyki Joanny i Goldwell 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Joanna się dotąd niestety nie spisywała.

      Usuń
  17. Oh very nice product darling~ Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moich włosach olejek arganowy się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Moje akurat go lubią, ale zaś nie tolerują kokosowego :(

      Usuń
  19. To coś dla mojej koleżanki! ja mam dużo włosów ale cienkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie zawsze trzeba się tym kierować :)

      Usuń
  20. Pierwszy raz słysze o tej marce- chętnie przetestowałabym maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę produkty tej marki. Nie mam włosów grubych, ale trochę suche, więc maska mogłaby im dobrze posłużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z wielką chęcią bym wypróbowała :) Mam długie włosy a po lecie nieco suche, trzeba wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej nie nazwałabym moich włosów grubymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon polubiłam, moja córka też. Maski jeszcze nie miałyśmy okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam. Nie wiem gdzie ale słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Do mnie przemawia, ze nie obciąża włosów. Chętnie bym go poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka maską z pewnością by się teraz przydała moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam tę markę tylko z blogów i jakoś do tej pory nie było okazji by sięgnąć po te kosmetyki. Ale może warto, bo zbierają całkiem niezłe opinie wśród blogerek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę ciężko mi o pełną opinię przy takich miniaturach, ale myślę, że są warte zainteresowania :)

      Usuń
  29. Sam szampon chyba nie do końca mnie przekonał. Z tego co wspominasz, nie daje jakichś porażających efektów oprócz puszenia, a z tym akurat nie mam problemu. Ale maskę chętnie bym sobie zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie wiem czego można oczekiwać od szamponu? :)

      Usuń
  30. Moje włosy są cienkie i delikatne. Mam nadzieje że marka ma coś do mojego typu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  31. I would love to try that hair product!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam stycznosci z tą marką, ale jeśli chodzi o szmapony to mam z nimi gorszy problem niż z odżwywkami. A wydawało by się, że trudniej znaleźć dobrą maskę czy odżwykę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto ma jakie oczekiwania. Dla mnie szampon nie musi działać pielęgnacyjnie, nie jest od tego :)

      Usuń
  33. Marki nie znami produkty pierwszy raz widzę. Mam grube włosy i chętnie bym przetestowała maskę ale cena teoche wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niestety nie jest niska, ale za to pojemność duża.

      Usuń
  34. Fajna ta maska, ale nie do moich włosów niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marki kompletnie nie znam, ale kosmetyki wydają mi się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecież wyraźnie zaznaczyłam, że ceny są za pełnowymiarowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kosmetyki wydają mi się ciekawe, szczególnie ten szampon, ale na razie szkoda mi wydać tyle pieniędzy na szampon, mimo że skład ma bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dlatego tak fajną opcją są mniejsze pojemności :)

      Usuń
  38. Chętnie bym wypróbowała takiej mini wersji :D Szczerze powiedziawszy marki nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. niestety nie znam tej marki, więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć na temat tych produktów, ale wyglądają całkiem profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam ją nieco przybliżyć :)

      Usuń
  40. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale niestety tym razem seria nie jest dla mnie :( I ogólnie olejek arganowy na moich włosach średnio się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich akurat jako jeden z nielicznych daje dobre efekty. Ale wiadomo że co włosy to inne wymagania :)

      Usuń
  41. Moje włosy grube nie są, wręcz przeciwnie, cienkie i raczej suche, zwłaszcza im dalej od skóry głowy :P Siano to u mnie standard, więc nawet nie liczę, że obejdę się bez odżywki co najmniej :P Za to maski bym się obawiała :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje wlosy co prawda sa suche ale duzo brakuje im do grubych hihihi i niestety omijam olej arganowy, moje cialo i wlosy strasznie go nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje włosy są cienkie i trochę rzadsze, więc raczej nie dla nich te kosmetyki :) jednak lubię testować różne kosmetyki i nie ograniczam się do tych stricte do mojego typu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.