niedziela, 21 lipca 2019

Biżuteria ze srebra - podaruj bliskim klasyczny, elegancki prezent

Cześć :)

Podobno każdemu znakowi zodiaku przyporządkowany jest kamień szlachetny, który cechuje się indywidualnymi właściwościami. Dla 'mojej' wagi jest nim opal - działa uspokajająco na nerwy, pomaga w logicznym myśleniu, oczyszcza ciało, a także reguluje działania układu trawiennego. Warto zatem odpowiednie kruszce wprowadzić do swojej codzienności. Z racji tego, że znak zodiaku przyporządkowany jest do daty urodzenia, zatem świetnym pomysłem będzie obdarowania osoby świętującej jej szczęśliwym kamieniem. Na pewno będzie to oznaką naszej pamięci oraz jak najlepszych myśli w kierunku solenizanta.


Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy musi lubić się w takich ozdobach. Dla fanek minimalizmu i prostoty przeznaczone są chociażby bransoletki srebrne. Swoją klasycznością i elegancją trafią do serc matki, żony, siostry, babci czy koleżanki. Rynek biżuteryjny oferuje obecnie bardzo szeroki wybór modeli - prostokątne, okrągłe, z zawieszkami czy subtelne celebrytki. Dla każdego coś miłego.
Dodatkowym atutem jest możliwość jej spersonalizowania poprzez dodanie indywidualnego napisu. Grawer może przyjąć formę daty, dedykacji czy imion, a za jego sprawą piękne wspomnienia zostaną utrwalone w wyjątkowym stylu. 
Co ważne, zakup srebrnej biżuterii nie wiąże się z olbrzymim nadszarpnięciem budżetu. Rynek oferuje wiele wysokiej jakości wariantów przystępnych cenowo.


Jeśli chcecie, aby było 'jakby luksusowo' możecie zdecydować się na bransoletki pozłacane, które dodatkowo będą zawierały w sobie maleńkie cyrkonie. 




Jak wiadomo - ile ludzi tyle upodobań. Jeśli, podobnie do mnie, nie przepadacie za bransoletkami zawsze dobrą opcją mogą okazać się kolczyki. Delikatne wkrętki, wyraziste koła czy eleganckie wersje wiszące. Pasują do każdej okazji i stylizacji. 



Kto powiedział, że biżuteria skierowana jest wyłącznie dla pań? Elegancki, pewny siebie mężczyzna na pewno nie pogardzi kompletem pięknych, klasycznych spinek do mankietów. 



Bez względu na to czy podarujemy komuś (czy też samemu sobie) biżuterię, czy postawimy na gadżety z innych kategorii należy pamiętać, aby dostosować prezent do indywidualnych upodobań. Udowodnimy wówczas naszą znajomość danej osoby sprawiając tym niezwykłą radość i zapewniając dozę wzruszenia.
Lubicie dawać lub dostawać biżuterię? Który jej element jest Waszym ulubionym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

79 komentarzy:

  1. Beautiful jewelries. Sure, I love to give jewelries as a gift :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z cyrkoniami biżuteria mi już spowszedniała ale naszyjnik z bursztynem -czemu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie jestem "sroką" i nie wybieram biżu zbytnio często bo rzadko ją zakładam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik z symbolem nieskończoności i serduszkiem bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię kolczyki, choć nie mogę ich za bardzo nosić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje sprawdzone dwie pary i po nie sięgam najczęściej :)

      Usuń
  6. Ja w sumie rzadko daję i rzadko dostaję biżuterię. Zdecydowanie bardziej wolę kupować ją sobie sama :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pieces. The amber bracelet catches my eye. I love a gorgeous showpiece!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z biżuterii najbardziej lubię bransoletki. Kolczyki u mnie odpadają, bo nie mam przebitych uszu (i nie planuję tego zmieniać). ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię srebrną biżuterię, albo tą w kolorze białego złota. Dobrze czuję się w takim kolorze. Np. żółte złoto nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje - na prezent, dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie spodobał się złoty łańcuszek z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dostawać biżuterię, bo sama sobie jej nie kupuje :) Ta tutaj nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma własny styl, grunt to go znać gdy komuś coś dajemy :)

      Usuń
  13. Jakiś już czas w ogóle nie noszę biżuterii. Jakoś tak przy małym dziecku się oduczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. aww...beautiful....lovely jewelries..

    OdpowiedzUsuń
  15. These jewelry are beautiful to receive as gifts.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obawiam się, że nie mam w rodzinie nikogo, kto nie uznałby wzorów typu serduszka, skrzydełka i symbole nieskończoności za infantylne i kiczowate :) Nie wiem czy znalazłabym coś naprawdę fajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu nie nakazuje dawać takich wzorów. To wpis o biżuterii srebrnej, nie konkretnych modelach. Przecież napisałam, że wszystko trzeba dostosować do indywidualnych upodobań. Wystarczy przeczytać :)

      Usuń
  17. Ciekawe propozycje na prezent. Srebro zawsze jest w modzie, więc jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda każdy znak zodiaku ma przypisany swój kamień szlachetny, który ma go chronić etc
    Uwielbiam biżuterię- pzrede wszystkim właśnie srebrną- szczególnie przepadam za kolczykami - z czego moi znajomi doskonale zdają sobie sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że znają Twoje upodobania. Przynajmniej mogą dobrze wybrać :)

      Usuń
  19. Bardzo ładny naszyjnik :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zerknęła choćby na sekundę do wpisu wiedziałabyś, że a) to nie naszyjnik, b) nie zostawiamy linków.

      Usuń
  20. Ja tam jestem wyjątkową sroczką - uwielbiam taką biżuterię!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj to tylko przykłady, liczy się ogólny zamysł :)

      Usuń
  21. Przepiękna biżuteria :) Zwracam duża uwagę na dodatki, sądzę że to one tworzą stylizację, więc jak najbardziej jestem zaciekawiona firmą :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja odkąd wyszłam za mąż i zdecydowałam się na obrączkę z żółtego złota, nie wracam już do srebrnej biżuterii :) Lubię minimalizm, ale złoty :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja i srebro się lubimy, ponieważ nie lubię złota, jednak lubię prosto i klasycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam srebrną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię srebrną biżuterię :) Podobają mi się te urocze bransoletki z cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam biżuterię, uważam, że potrafi zamienić każdy, najzwyklejszy nawet strój w piękną stylizację i go świetnie ,,wykończyć,, :D
    Kocham bransoletki :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria świetnie potrafi zmienić jeden strój w inny :)

      Usuń
  27. Ja również bardzo lubię biżuterię - szczególnie kolczyki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria to coś co bardzo lubię. Moją ulubioną są kolczyki mam ich kilka par. Moim zdaniem nawet najdrobniejsza biżuteria potrafi odmienić całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne. Nie miałam pojęcia, że każdy znak zodiaku ma swój kamień. Muszę poszukać, co przysługuje mojej "pannie" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I dont wear stones altough I used to once. I bought a stone for my zodiac, like a good luck charm.

    Now I am sticking to gold and diamond.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, really beautiful items! I love the earrings.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja praktycznie nie noszę biżuterii nie licząc medaliku i obrączki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię dostawać biżuterię w prezencie :) Najbardziej lubię pierścionki, kolczyki i bransoletki, choć i ładnym naszyjnikiem nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful jewelleries dear :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.