poniedziałek, 11 marca 2019

Woda perfumowana NOU, 'Freesia' - bo odbiór zapachów to baaaardzo indywidualna kwestia

drogeryjne kwiatowe perfumy
Cześć :)

Nie bez powodu mówi się, że "w marcu jak w garncu". Wystarczy spojrzeć za okno, żeby zobaczyć na zmianę deszcz i zawieruchę oraz śmiało osadzone na niebie słoneczko. Na pewno jednak zmierzamy ku mojej ukochanej porze roku, czyli wiośnie. Wszystko zacznie budzić się do życia, objawi się pełna gama barw i zapachów. W tym czasie stawiam na lekkie, kwiatowe aromaty, które idealnie komponują się z tą aurą. Czy woda perfumowana 'Freesia' marki NOU nawiązuje do wiosennego klimatu?

drogeryjne kwiatowe perfumy

Produkt otrzymujemy w czarnym kartoniku z kwiatową grafiką i białymi napisami. Sam zapach zamknięty jest w prostym, eleganckim flakoniku z okrągłą zatyczką. Pod zakrętką widzimy zwykły, standardowy atomizer dający lekką, rozproszoną mgiełkę.
nutach głowy znajdziemy cytrynę, bergamotę i galbanum. Nuty serca to lilia, frezja i róża. Natomiast podstawę stanowi piżmo, drzewo sandałowe, benzoin i bursztyn.


drogeryjne kwiatowe perfumy

Pora na moje spostrzeżenia dotyczące zapachu.
Zacznę od tego, że perfumy te są ostatnio popularne w blogosferze. Czytałam wiele opinii na ich temat i za każdym razem przecierałam oczy ze zdumienia. Miałam wrażenie, że ktoś nalał mi do buteleczki zupełnie inny produkt. Dlaczego? Na blogach spotkałam się z opinią, że to bardzo świeży, cytrynowy, kwiatowy zapach. Lekki i przyjemny. Hmm, mój nos chyba sobie stanął obok, bo płata mi ogromne figle... Ilekroć psikam się tym produktem momentalnie wyczuwam mocną, charakterystyczną nutę kojarzącą mi się z pieprzem. Jest szczypiący, a początkowo wręcz drażniący. Kiedy pierwsze uderzenie ustępuje pojawia się coś kwiatowego. Jednak nie jest to taka subtelna woń dopiero co zakwitających roślin, a coś trochę nużącego, trochę mdlącego. Sama nie wiem jak to nazwać. Wydaje mi się, że przebija tytułowa frezja. Nie czuję róży, co akurat mnie cieszy.


drogeryjne kwiatowe perfumy

'Pluso-minusem' zapachu jest jego trwałość. Niewielka ilość utrzymuje się calutki dzień. Na ubraniach jeszcze dłużej. Oczywiście dla osób, które będą nim zachwycone jest to bardzo pozytywna zaleta. Nie muszę chyba dodawać, że dla mnie dość męcząca. Testy to testy, więc się nim psikałam, ale łapałam się na tym, że w pierwszych minutach chciałam wręcz uciekać sama od siebie. Znalazłam na to trochę śmieszne wyjście, gdyż zaczęłam aplikować minimalną ilość na ubrania na nieco dłuższą chwilę przed ich założeniem. Wówczas ta pierwsza aromatyczna petarda nieco zelżała i jakoś dałam radę. Ale nie będę nikogo oszukiwać, nie będzie to zapach po który będę sięgać regularnie.
Cena wody 'Freesia' wynosi ok. 70 zł za pojemność 50 ml.

drogeryjne kwiatowe perfumy

Zapach miałam okazję poznać dzięki uprzejmości portalu O-You. Jak widać, otrzymanie czegoś do testów nie oznacza samych ochów i achów ;) Chociaż nie powiem, mam dziwne odczucia co do niego. Dziwi mnie aż tak wielka rozbieżność pomiędzy moimi odczuciami a tymi przeczytanymi na większości blogów. 'Zwalam' na to, że odbiór zapachów jest jednak bardzo indywidualną kwestią. Przez to też nie mogę ani do polecić, ani Was do niego zniechęcić. Chwała za istnienie testerów - warto z nich skorzystać :)
Znacie zapach 'Freesia'? Jak go odbieracie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

108 komentarzy:

  1. Zapach frezji uwielbiam, więc jestem ciekawa, czy te perfumy by mi się spodobały 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm byłam pewna że to typowo kwiatowy, delikatny zapach z przeważającą nutą frezji... Nie lubię aromatu pieprzu i mdłych zapachów więc musiałabym powąchać te perfumy na żywo zanim bym je kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób odbiera je jako lekkie i kwiatowe, dlatego trzeba samemu sprawdzić :)

      Usuń
  3. Chetnie bym wyprobowala na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję Bergamot, która nie do końca przypadła mi do gustu. Jednak tę z chęcią bym wypróbowała, bo frezję uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten wariant bardziej by Ci odpowiadał :)

      Usuń
  5. nie znam tego zapachu, ale jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta kompozycja zapachowa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, zapach to szalenie indywidualna sprawa: trwałość, odbiór zapachu, indywidualna chemia organizmu wszystko to wpływa na odbiór i trwałość zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie w stu procentach, zapach i nasze gusta to calkiem indywidualna sprawa i nie podlega dyskusjom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą, bo wiem po sobie, że czasami to, co niektórzy określają mianem "świeżych" i "lekkich" zapachów, dla mnie niestety takie nie jest ;) Niemniej jednak, jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi sprawdzić testera, może Ci się spodoba :)

      Usuń
  10. To potwierdza to co zawszę mówię dla jednej osoby dany produkt będzie Hitem a dla innej totalną porażką, dlatego warto samemu ocenić dany produkt a nie nastawiać się na opinię innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj tak jest, że im większy hit na blogach tym dla mnie większy koszmarek...

      Usuń
  11. Perfumy to bez wątpienia sprawa bardzo indywidualna. Już wiele razy przekonałam się, że zapachy, które dla innych są lekkie i świeże dla mnie okazują się mocne i duszące. Każdy musi sprawdzić zapach na swojej skórze bo na każdym ten sam zapach inaczej pachnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jak to dobrze, że są testery :)

      Usuń
  12. Perfum nie używam więc tych niestety nawet nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja otrzymałam wersję Bergamot, ale trwałość w moim odczuciu jest dość słaba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z perfumami jest tak, że każdemu podoba się co innego. Fajnie, że na Twoim profilu znajdują się szczere recenzję, a nie tylko uwielbienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brak uwielbienia nie musi oznaczać tego samego u innych osób, ale trzeba być szczerym :)

      Usuń
  15. Zapachu nie znam i mimo popularności, o której wspominasz, nie miałam okazji go nigdzie nawet widzieć. Uwielbiam jednak takie kwiatowe, owocowe zapachy. Chętnie bym wypróbowała także tę wodę perfumowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla Ciebie byłby to wariant bardziej kwiatowy :)

      Usuń
  16. Uwielbiam zapach frezji:) Ale świeżych, za kwaitowymi perfumami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Z nut zapachowych nie bardzo moja mieszanka, tak mi się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo jakie byłby Twoje odczucia :)

      Usuń
  18. Ogólnie lubię kwiatowe nuty, ale tego konkretnie zapachu jeszcze nie miałam okazji poczuć :D
    Ale fakt - jeśli chodzi o zapachy to gusta są różne, dlatego zawsze warto samemu powąchać a nie sugerować się tylko opiniami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. firma mocno się reklamuje:) już któraś recenzja tegoż co wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam - zapach popularny, ale zupełnie inaczej go odbieram od pozostałych opinii :)

      Usuń
    2. ja się zastanawiam czy mi by przypasował, ale póki co mam za dużo perfumideł :)

      Usuń
  20. Po tych perfumach oczekiwałabym najpierw zapach frezji a potem całą resztę.Muszę sprawdzić ten zapach;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this kind of fragance.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ten zapach widzę pierwszy raz ;) Nie czytałam innych recenzji, więc nie wiem, czy są wiarygodne :) Ale to prawda, że zapachy to bardzo indywidualna sprawa. Dlatego tak trudno dać perfumy w prezencie ;) A zwłaszcza osobom wrażliwym na zapachy. Niektórzy od wybranych perfum mają przecież bóle głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystkie są wiarygodne, ale świadczą o tym jak różnie możemy odbierać ten sam zapach :)

      Usuń
  23. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem! Niestety po opisie nie jestem w stanie stwierdzić czy by mi się spodobał. Chętnie sprawdzę zapach gdy tylko będę miała taką możliwość <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach bardziej przypadłby mojej mamie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Frezja to mój ulubiony zapach,mogłabym tonąc w tych kwiatach..Ja uwielbiam stonowane zapachy o nutce delikatnego bukietu..Ponoć blondynki muszą zawsze dopasować sobie delikatny zapach a brunetki mocniejszy.I jeszcze też ważne jest ,jeżeli pokropimy sie perfumami i nie czujemy zapachu po krótkim czasie na sobie ,to znaczy ,że ten zapach jest trafiony.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, że zapach powinien z czasem zacząć się z nami 'komponować' i stawać niewyczuwalnym :) Poza tym chyba powinnam być blondynką :D

      Usuń
  26. Ciężko ocenić zapach jedynie po opisie. Ja mam swoje ulubione zapachy i raczej nie chce już szukać nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może wyczuwałabyś je inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak w ostatnim zdaniu wspomniałaś o testerach to przypomniał mi się fragment jednego z programów w którym pokazują ludzi, którzy mają sposoby aby zaoszczędzić a nawet zarobić nic nie wydając ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * miało być " nie inwestując" ;)

      Usuń
    2. Oj kochana, ludzie to niezłe talenty pod tym kątem. Nawet kawałek szminki-testera potrafią odgryźć i wynieść ze sklepu...

      Usuń
  29. Dobrze wiedzieć, że ten zapach to nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie, ale tak jak napisałam - większość dziewczyn ocenia go zupełnie inaczej i pozytywnie :)

      Usuń
  30. Tego zapachu nie znam ale jestem pewna, że nie jest on oczywisty i przewidywalny.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam firmy, ale zapach wydaje się ciekawy. nie mniej jeśli jest tam piżmo to z pewnością do lekkich nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się, że mając swoje zdanie na ten temat nie piszesz, że jest rewelacyjny;) Każdy podchodzi jak widać indywidualnie i fajnie, że o tym piszesz:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaznaczyć, że każdy może mieć swoje zdanie i to, że mi nie odpowiada nie oznacza, że jest beznadziejny :) dla niektórych będzie ulubieńcem :)

      Usuń
  33. Ja również pierwszy raz widzę to cudo ☺
    No ale sama musiałabym je sprawdzić swoim nosem,bo różnie bywa z tymi perfumami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam już wcześniej o tych perfumach i dziewczyny były zadowolone z nich. Szkoda że nasz mieszane uczucia:/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham frezje i często wybieram perfumy z tą nutą zapachową:). To jedne z moich ulubionych kwiatów:).

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Duży plus za trwałość, ja jednak preferuje bardziej cytrusowe, a nie kwiatowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam te perfumy ale w innym wariancie zapachowym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy wczesniej nie slyszalam o tej firme :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moja kategoria zapachowa. Nie czuję się dobrze w kwiatowych zapachach, a jak są jeszcze połączone z piżmem, to ból głowy gwarantowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś miała spostrzeżenia podobne do moich to mogłoby się to niestety tak skończyć.

      Usuń
  41. Ha ha ha, czego się nie robi dla testów ;) I tak wytrwała jesteś ;) No faktycznie często widzę tę wodę, ale teraz jak przeczytałam u Ciebie, że jest ostra/ drażniąca to stwierdzam, że ja też bym się męczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być uczciwie i rzetelnie, ale łatwe to nie było :D

      Usuń
  42. Hmmm dziwne... ale ile ludzi tyle gustów:) Ja bym chciała wypróbować jednak te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurczę, a już się ucieszyłam! Uwielbiam, absolutnie ubóstwiam, zapachy z frezją, ale zdecydowanie nie w wersji pieprznej. Odpuszczam więc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, większość dziewczyn uważa je za lekkie i kwiatowe. Może też byś je tak odbierała. Polecam sprawdzić tester :)

      Usuń
  44. Pierwszy raz słyszę o tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze wpadnie Ci gdzieś w oko :)

      Usuń
  45. Uwielbiam frezje i ich zapach dlatego chciałam kupić ten flakonik w ciemno. Na szczęście sprawdziłam go stacjonarnie - jak dobrze, że nie kupiła. Zapach jest okropny i jak dla mnie z frezjami nie ma nic wspólnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. O ile wersja z bergamotką to nie moja bajka, o tyle myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem ciekawa innych wariantów zapachowych i może bermagotka będzie mi bardziej odpowiadać ? Ja żałuję że nie czuć w tym zapachu frezji (przynajmniej ja jej nie czuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę musiała bergamotkę obczaić w drogerii. Może bardziej mi się spodoba :)

      Usuń
  48. Tego zapachu nie znam, ale... miałam (i mam nadal) przyjemność stosować z tej samej linii Bergamotkę - i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam tych perfum, ale chętnie je poznam ;) Zapowiada się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie akurat wyszło niezbyt ciekawie, ale może miałabyś inne odczucia :)

      Usuń
  50. Flakonik bardzo mi się podoba, a i zapach - iście wiosenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Trwałość zdecydowanie na plus, ale nie wiem czy sam zapach by mnie przekonał tl

    OdpowiedzUsuń
  52. Niecierpię popsikać się jakimiś perfumami, które mnie drażnią.

    OdpowiedzUsuń
  53. Marki nie znam ale jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I don't like this fragance.

    OdpowiedzUsuń
  55. taie zwykłe proste opakowanie, a jednakma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie mogę tego powiedzieć o zawartości.

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.